نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

علیسا جان

حرفای مامان با نی نی

1390/11/18 21:22
نویسنده : مامان بهی
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامی خوبی ؟جات گرم و راحته سوال

حتما که این طور چون خدای مهربون نمیزاره فرشته کوچولوهاش ناراحت باشن

ولی مامی یه ذره نارافنه آخه امروز صبح بابی رفت تا دوشنبه هم اونجاس منم که خونه مامانی ام

دلم زود زود براش تنگ می شه ناراحت هیییییییییییی گریه

باشه عزیزکم مامی تحمل می کنه تا کار بابی رو انتقال بدن

اون موقع عسلم یه قدم به ما نزدیک تر می شه

دوستت داریم ناناز مامی و بابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 بهمن 90 20:11



مرسی مامان ماهان جون
مامان آروین
9 بهمن 90 16:10
شما و مادر محترمتون خیلی لطف دارید از اینکه با شما آشنا شدم هر چند که همدیگه رو ندیدم خیلی خوشحالم و دوستتون دارم از طرف من به مادر عزیزتون سلام برسونید راستی تصمیم گرفتم بعضی از پستهای جدید که برا آروین میزارم رمز دار کنم هر موقع پست رمزدار گذاشتم حتما رمزو براتون میزارم


فکر خوبی عزیزم مامانم حرفاتونو خواند خیلی ناراحت شد به خاطر حرفای بدی که براتون میفرستن عیبی نداره مرسی که بهم میسری
نرگسی
12 بهمن 90 20:54
سلام عزیزم.مرسی که به ما سر زدی.چه جالب که تاریخ عروسیمون یکیه البته با اختلاف 2سال وای چقدر سخته که همسرت ازت دوره.خیلی سخته البته نمیخوام ناراحتت کنم ولی واسه من که خیلی سخت بود یه مدت همسرم شب کار بود و من تنها بودم اونم اولای زندگی . انشاالله که زود زود زود جور میشه و میاد نزدیک انشاالله.آرزوی بهترینهارو دارم برات عزیزم.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم یه چیز دیگه بی زحمت آدرستو تو قسمت نظرات درست وارد کن تا راحتتر بهت سر بزنم مرسی دوستم..

آره عسیسم خیلی سخته واسه شوهرم که بیشتر تو راهاست سختره دیگه چی کار کنیم حتما گلم مرسی که سر زدی خیلی دوس داشتم که با هم ارتباط داشته باشیم

مامان آینده
16 بهمن 90 11:20
سلام عزیزم ... منم تو دوران عقد از شوهرم دور بودم و هفته ای یه با میدیدمش ... خیلی سخت بود ایشاا... انتقالی میدن زوده زود میاد پیشت ... خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی .....بای


مرسی از هم دردیت حتما بهتون سر میزنم و با اجازتون لینک تون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد