نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

فرشته کوچولوی خودم

1390/11/18 21:23
نویسنده : مامان بهی
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس مامان  فرشته جونم چی کارا میکنی؟ خوبی؟ مامان فدات بشه

 

الان که دلم براتون یه ذره شده ناراحت(منظورم شما و بابی) خونه مامانی هستم .بابا دیروز پریروز اینجا بود

دیروز مامان جونو(مامان بابی)بردیم دکتر واسه کمر دردش.امروز صبح زود باز رفت تا فردا بازم بیادنیشخند

دلم واسه بابیم می سوزه بیچاره فقط مونده تو راه ها اونم تو این هوای بد و با این راه ها

.فرشته جونم شما به خدا نزدیک تر از منی پس واسه بابی دعا کن که همیشه سالم و

سلامت باشه.راستی یه خبر که نمی دونم خوبه یا بد :بابی تا تیر ماه 91 اونجاس حالا بعدش

می خوان تصمیم بگیرن که انتقال بدن یا نه؟خیال باطل

امیدوارم که هر چی که صلاح زندگیمونه اون بشه و اینکه خدا بهم صبر بده

 تا دوری شما دوتا عسیس دلو تحمل کنم خدارو هزار مرتبه شکر می کنم که شماهارو

دارم .راستی فرشته جون خودم مامان دوستای جدید پیدا کرده که بعدا برات دربارشون می نویسم

دوستت دارم نفس مامان هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 دوستت دارم یاسرم هوارتاااااااااااااااابا اینکه دیروز پیشم بودی ولی بازم دلم برات یه ذره شده

 ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمين
13 بهمن 90 23:50
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد
منتظرتونم


حتما عسیسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد