نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

خداااااااااااااااا

1390/11/18 21:25
نویسنده : مامان بهی
553 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او که زیباست

خدای من دوستت داریم این وبلاگ را با نام تو و با یاری تو برای گل زندگی ام که معلوم نیس کی بیاد

پیشمون می سازم کمکم کن  بتونم وبلاگ خوبی بسازم  و دوستای خوبی اینجا پیدا کنم برا دیگران مفید

باشم و ازتجربه های دوستای نی نی وبلاگ استفاده کنم

عاشقتم خدا جونممممممممممممممماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آسموني ها
27 دی 90 14:35
مرسی که بهم سر زدید

مامان آروین
9 بهمن 90 13:58
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه به ما سر میزنید در مورد عکس به دلایل امنیتی و سوء استفاده برخی افرادامکانش نیست در ضمن افرادی هم هستند که ایجاد مزاحمت میکنن و کامنتهای بی ادبانه میزارن خوب آدم بی فرهنگ هم زیاد هستش برا آروینم که یه پسر 3 ساله هستش از کلمات و جملات خیلی بی ادبانه استفاده میکنن حالا حسابشو کن عکسای خودمو بزارم !!! یه مدت نظرات وبمو ورداشتم تا دست از سرم برداره ولی فکرشو کردم گفتم خوشحال میشه و فکر میکنه به خواستش رسیده و ناراحتم کرده دوباره فعالش کردم مطمئنم هستم که کار یه خانم هستش و با اسمهای مستعار ایجاد مزاحمت میکنه ببخشید سرتونو درد آوردم از اینکه به وب ما سر میزنید و با نظرات پر مهرتون ما رو مورد لطف قرار میدین خیلی خوشحالم و نهایت تشکر را دارم
ایشالا شما هم همیشه شاد و سلامت باشید و به تمام آرزوهاتون برسید


خواهش می کنم عزیزم هیچ وقت راضی نمی شم کسی به خاطر من به دردسر بیافته خانم گل مرسی که بازم بهمون سر زدی
آیسودا
18 آذر 91 22:22
سلام عزیزم ایشاالله که به آرزوهات برسی برای منم دعاکن .یه سوال داشتم چه طور وبلاگ درست کنم به کجا مراجعه کنم.خواهش میکنم راهنمایم کنید

سلام عزیز دلم ممنون که سر زدین
اول باید برید نی نی وبلاگ و از قسمت عضو شوید ثبت نام کنید و راهنمای وبلاگ رو مطالعه کنید حتما موفق خواهید شد
آیسودا
20 آذر 91 22:58
سلام مرسی گلم از راهنمایتون متشکرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد