نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

خدااااا

1390/11/25 20:14
نویسنده : مامان بهی
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدایی مهربون خودممممممممممممقلبقلبقلبقلبقلب

بعدشم سلام به نی نی گل خدم که پیش خداستقلبماچ.خدا جونم شکرت به خاطر چیزایی که دارم

وبازم شکرت به خاطر چیزایی که ندارم.

 

شکرت به خاطر داشتن مامان بابای گلم به خاطر داشتن مامان شوفر وباباشوفر مهربونم

به خاطر داشتن خانواده خودم (داداشام با زن داداشی و ترنم کوچولو)و همسرم (داداشش و آبجیش)

که همه جا و همیشه حامی من هستن هزار بار شکرماچ

به خاطر داشتن خونه ی نقلی مون که مال خودمونه به خاطر داشتن ماشین جیگرمون شکرت شکرت

و باز هم شکرتچشمک

و در نهایت شکرت به خاطر داشتن همسرگلم  قلبماچ قلبماچ قلبماچکه واقعا به خاطر زندگیمون

خیلی تلاش می کنه میلیون ها بار شکرتتتتتتتتتتتچشمک

وباز هم شکرت به خاطر نداشته هامون حتما مصلحتی توش هست که ما ازش بی خبریم

خدایا همیشه هوای مارو داشته باش حتی موقعی که ما ازت غافل میشیم اون موقع ها بیشتر

هوامونو داشته باش .خدایا دوستت داریم با تمام وجودمان ما را به بهترین را ها هدایت کن

خدایا دوستت داریم با تمام وجودمان پس ما را ببخش به خاطر تمام کارای که نباید می کردیم

یا کارای که باید می کردیمو نکردیم ببخششششششششش

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خان گوگو لي بابا
20 بهمن 90 2:31
زندگی یعنی چکیدن همچو شمع از گرمی عشق

زندگی یعنی لطافت گم شدن در نرمی عشق

زندگی یعنی دویدن بی امان در وادی عشق

رفتن اخر رسیدن بر در ابادی عشق


مرسی به خاطر نوشته زیباتون
نرگسی
22 بهمن 90 16:16
چرا میام سر میزنم.ولی گفتم که دیگه مهمون بازیا شروع شده..


اااا خوش به حالت پس امیدوارم بهتون خوش بگذره
مامان آروین
22 بهمن 90 18:07
سلام
خوشحالم که تو زندگی شاد و خوشبخت هستی امیدوارم هر روز شادیتون بیشتر از روزای قبل بشه و در کنار هم همیشه سلامت و تندرست باشید و سایه پدر و مادر محترمت بالای سر شما باشه


سلام عزیزم ممنون از لطفت
مامان الینا
25 بهمن 90 14:43
انشاالله که همه ی اونایی هم که بعضی اوقات احساس نارضایتی میکنن زودتر به این نتیجه برسن که خدا همیشه وهمه جاباماست
خدایا شکرت به خاطر این همه نعمتی که به من دادی بزرگترین نعمت زندگی من الیناست هرشب قبل از خواب وقتی روزمو باکارهای الینا مرور میکنم سریع همون لحظه لبخند رولبم میشینه ویادم میاد که خدارو به خاطر این همه زیبایی ونعمت شکر کنم
خدایا شکرتت که من رو قابل دونستی وبه من نعمت مادر شدن رو چشوندی


ایشالله
مامان الینا
25 بهمن 90 14:44
خیلی خیلی بااحساس نوشتی خدابرای هم نگهتون داره
الهی آمین


مرسی مامان الینای خوشگل موشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد