نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

درد دل

1390/12/22 19:47
نویسنده : مامان بهی
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیس مامانبغل

امروز مامان اصلا حوصله نداره از یه طرف مریض شدم از یه طرفم بابی 5 شنبه جمعه هم نمی تونه بیادگریه

خیلییییییییی بده اصلا نمی تونم تحمل کنم همچین اعصابم خورده چن روز کارم فقط شده گریه

مامانی وبابایی ام اذیت می کنم خسته شدم خسته از همه چی از دل و دماغ افتادم

باز خوبه نت میام و بهت یه سر میزنم یا هم به خاله جونیا میسرم

خدا جونم کمکم کن الان خیلی به کمکت احتیاج دارم بهم صبر بده

اصلا حال وحوصله خرید عیدم ندارم خاله جونیا دعام کنید از این حال و هوا بیام بیرون

نی نی جونی واسه مامانم دعا کنماچماچماچماچمامان فدات شه

 راستی حالا با این حال و حوصله می خوام لازانیام بزارم  دستور مامانیه

این لازانیا واقعا خوردن دارهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نرگسی
9 اسفند 90 19:06
آخییییییییییی عزیزم .. اشکال نداره درسته سخته ولی تحمل داشته باش همین که همسری واسه خودش کار داره و محتاج کسی نیست رو از خدا شاکر باش و برای سلامتیش دعا کن و این دوران هم میگذره و میاد پیشت عزیزممم .. با غصه خوردن که کاری درست نمیشه .. خودت رو سرگرم کن .. اگه به کارای هنری علاقه داری انجام بده که واقعا تمام وقتت رو میگیره .. آخه من خودم دوست دارم و بعد تا اون کارو تموم نکنم تکون نمیخورم ..


چشم حتما دوست خوبم مرسی از دل داریت
نایسل
9 اسفند 90 20:11
عزیززز دلمم مررسیی یه کیک دیگه پختم حالا اگه خوب شد ازش عکس میگیرم
میزارم عکسشو عشقم برم به بقیه کارام برسم دعا کن آببروم نره امشب


ایشالله که نمیره خسته هم نباشی
بابای ملیسا
10 اسفند 90 0:09
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .
عارفه
10 اسفند 90 13:51
به چیزای خوب فکر کنبه سلامتی


مرسی عسیس
مامان سانلی
10 اسفند 90 18:06
سلام مامی جون .ممنون که اومدین پیشمون.وقتی که وبتونو باز کردم حس کردم قبلا دیدمش خیلی برام اشنا بود فکر کنم قبلا اومدم پیشتون .خانومی لینکتون کردم


مرسی گلم که سر زدین
نایسل
10 اسفند 90 22:49
الان برات میزارم ادامه مطلب بیا بخون فدات شم


حتما عسیس
نایسل
10 اسفند 90 23:09
بیا نگا کن بببین متوجه میشی فدات شم
مامان نیایش
11 اسفند 90 0:28
سلام عزیزم وب جالبی داری به منم سر بزن منتظرما


ok حتما
مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 8:40
سلام عزیزم غم به دلت راه نده ادم یه وقتایی حوصله ی هیچ کس و هیچ چیز و نداره انشاالله همیشه شاد و اروم باشی [h
مرسی از همراهی تون
مامان ترنم کوچولو
11 اسفند 90 12:53
سهلام.بابا بی خیال.به دوری های ما فکر کن یادت میره 3-4 روز روشوخی کردم.همین دوری هاست که کمک میکنه قدر همدیگرو بیشتر بدونیم و عاشق تر از قبل شیم.چشم به هم بزنی میگذره


مرسی جیگل
نایسل
11 اسفند 90 15:05
فداتتت گلم


مرسیییییییییییی جونم
نایسل
12 اسفند 90 10:41
نه اینا فقط مال من هستش نه به تو میدهم نه به نرگس
اینا نی نی های خودممممممن
اصلا هم شبیه نبودن سر و کله لباس یکی بود اما قیلفشون فرق میکرد


باشه فقط مال شما
نایسل
12 اسفند 90 11:18
داشتم شوخی میکردم بابااااااااااااااااااااااااا داشتم اذیتت میکردم ناراحت نشدم اصلا
مامان امير حسين
13 اسفند 90 1:51
سلام بابت اونشب عذر خواهي ميكنم اين سرعت نت هم كه افتضاحه اگه دوست داشتي من معمولا شبها آن هستم ميتونيم با هم حرف بزنيم فكر ميكنم هم سن و سال باشيم . ممنون


اوکی حتما میام
مامان الینا
13 اسفند 90 12:57
وای عزیزم اینقدر ناراحت نباش اینطوری شوشو هم اذیت میشه
مامان سوگل
17 فروردین 91 15:23
ای جانم، درکت میکنم منم قبلنا بابای دخملم میرفت ماموریت و چند روز نبود کارم همش گریه کردن بود، الان که دخمل هست بابا نمیره ماموریت که ما با هم تنها باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد