نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علیسا جان

حرفای مامان با بابی

1390/12/22 19:46
نویسنده : مامان بهی
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خداااااااااااا جونمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

سلام عسیس مامان خوبی ؟

خدا جونم میسی که باهام بودی  و با کمک تو من تونستم این روزای سخت بگذرونم

بماند چطورنیشخند(بیچاره همسری بغل)حالا قرار شده فردا بیاد عسیس دلم فدای هر دو تاتون شم

عزیزم میدونم خیلی اذیت کردم ولی خیلی بسیار دوستتت دارم عسلمقلب

امیدوارم این روزای سخت بگذره(ایشالله)

والا ما برعکسیم اکثرا  قبل آشنایی و ازدواجشون سختی جدای رو

تحمل می کنن ولی ما باید بعد ازدواج این جدایی رو بتحملیمناراحت

ولی یه تصمیمای دارم فکر کنم بعد عید برم همون اهر پیش شوهر جونیم

خاله جونیای که بهم سر میزنن حتما منو راهنمایی کنن ممنون میشم

فعلا عسسیسسسسس مامانی عاشقتم

همسری جان دوستت دارم زندگی من با تو بوی عشق می دهد و البته با نبودن تو پیشم بوی گریهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

سمیرا
13 اسفند 90 22:32
سلام عزیزه دلممممممممممممم . مرسی که اومدی پیشم دوستم . بووووووووووووس و ممنون از لینک کردنت . ایشاالله هر روز بغل همسری بیشتر احساس خوشبختی کنی عسیسم و زودتز یه نی نی خوشگل خدا بهتون بده


میسی مامان سمیرای مهربونی
مامان حنا
13 اسفند 90 23:53
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
اگع صلاح میدونی که کنار شوهرت راحتتری خوب خیلی راحت میتونی هر جا اون زندگی میکنه تو هم زندگی کنی منم بخاطر موقعیت شغلی شوهرم الان 1000 کیلومتر دورتر از شهرم زندگی میکنم کنار شوهرم
راستی الان کجا زندگی می کنید ؟؟؟؟؟؟؟
آخه فکر کنم یه جورایی همشهری باشیم بهم خبر بده منتظرم


مامان ماهان نفسی
14 اسفند 90 0:21
سلام عزیزم لطف کردی به ما سر زدی
خیلی از اشنایی با شما خوشحالم منم لینکتون کردم
عزیزم بهترین کارو میکنی میری جایی که همسرت کار میکنه [
واااااااای ممنون که سر زدی گلم
نرگسی
14 اسفند 90 10:03
مرسی عزیزم..به نظر من شاید اونجا سختتر از اینجا باشه .. ولی بازم خودت میدونی .. قبلش خوب فکراتو بکن ..

عزیز دلم ممنون
مامان ترنم کوچولو(زنداداش)
14 اسفند 90 12:31
سلام عزیزم.یادته قبلش میگفتم بعد عروسی سخت تره جدا موندن میگفتی نه میمونم؟ بری بهتره.هر دوتون کمتر اذیت میشین.هر چی صلاحتونه همون بشه[hr
آره عزیزم می گفتین شما خوب منم مثلا بالدوزماااااااااااا
شاکا شاکا
ببینیم چی میشه

مامان الینا
14 اسفند 90 14:32
نظر من اینه که پیش شوشوت باشی اینطوری کمتر اذیت میشی وشوشویی هم از فکر درمیاد دیگه تصمیم گیری باخودته


ممنون که راهنمایی کردین
نایسل
14 اسفند 90 20:30
من بودم میرفتم پیش شو شو
خیلی خوب تره بیشترم حال میده


کشتییییییییی منووووووووو
نسترن
15 اسفند 90 14:13
سلام دوست جونم.ایشالا هرچه زودتر دوریاتون تموم شه من میدونم دوری از همسر چقدر سخته

میسی از همدردیت خییییییییییلی سخت
نایسل
16 اسفند 90 22:07
هزار هزار بار ممنون
منم براتون بهترین آرزوها رو دارم کنار همسر و بچه هاتون سال های سال شاد و خشبخت باشیددددد
دوست دارم مهربونم


آخه مچگلم من اینکه فعلا بچه ای نیست
نایسل
16 اسفند 90 22:07
خووبب راست میگم دیگههه جیگر طلاا


اااااااا ولی خوب همه راستارم نمیگن که
سمیرا
16 اسفند 90 22:45
سلام دوستم . این روزا خیلی دلشوره دارم آخه 2 .3 روز بیشتر نمونده تا اومدن نی نی م . از دردش میترسم . برام دعا میکنی ؟


نه بابا نترس تو میتووووووونی
مامان نفس طلایی
16 اسفند 90 23:45
سلام عزیزم خیلی دوری سخته اما اگه نظر من و بخوای اگه پیش شوشوت باشی با گرمی عشقتون سختی دوری از شهرت و می تونی تحمل کنی اما اگه تو شهر خودت باشی و دور از عشقت خیلی سخته ...
باز این نظر منه ... هر جا باشی خوش باشی


مرسی که بهم سر زدی و راهنماییم کردیی عسیس
نایسل
17 اسفند 90 13:25
خب من لپ مطلبو بهت گفتم یه عیده دیگه ادم میخواد با شوشوش خوش باش دور باشه که فایده نداره
مراقب باش مثه من کار دست خودت ندی فقطططط


راستی انگشترممم قابلتو نداره هلووو خانوم جیگر خانوم طلا خانوم


تو دست شما خوشمله
نایسل
17 اسفند 90 13:26
من بچه آیندتو گفتم عزیزززمم:
ایییییییی جانم یعنی منم نی نی دار میشم
مامان سوگل
17 اسفند 90 14:21
سلام عزیزم ، دستت درد نکنه از جوابت. نمیشناختمت که نیومدم پیشت از طرف مامان ماهان شناختمتون، امیدوارم دوستای خوبی باشیم با هم

حتما عسیسم
مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 14:41
سلام عزیزم ... نگران نباش به نظر من اگه بری پیش شوهرت بهتره ..میدونم سخته ولی با اون زندگی یه چیزه دیگه اس و بیشتر حال میده ... منم به خاطر شوهرم الان 6-7 ساعت از پیش مامانم وخواهرم اینا فاصله دارم سخت هست ولی به عشق همسر جان تحمل میکنم ...


فک کنم دیگه هکین کارو کنم ممنون عسلی
مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 14:53
خواهش میکنم عزیزم ...راستی از این که اومدی سر زدی ممنون ... انشاا... که هر کجا هستی خوش باشی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد