نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

علیسا جان

خبر مهم

1393/3/6 13:04
نویسنده : مامان بهی
2,107 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم به خدای خوبمممم که عاشقشممممبوس

سلاممم به نی نی جون خودمممم دوستت دارم مامانمحبت

سلام به دوستای گلمم که کلا از یادشون رفتمممچشمک

اینترنتمون بیشتر از یه ماه که قطعهزبان

یه خبر دارممم یه خبر خوش

.

.

.

.

.

.

. ادامه مطلبچشمک

بعله من حامله امممم خیللللی خوشحالمممممم ممنونم خدای مهربونممم

ممنونم به خاطر اینکه منو لایق مادر  شدن دونستیییی

من خودم 21 اردیبهشت فهمیدم که یه نی نی قورت دادممم

دقیقا روز 23 که روز پدر بود آقای پدرو با یه جشن کوچولو خبر دار کردممم

چقدر بدجنسم من که دو روز بهش نگفتم

دهم خرداد برای اولین سونو می رممم

ایشالله با خبرا ی خوش میام  واین وبلاگمممم سر و سامون می دممممم

ایشالله

ممنونم خدای مهربوننن ایشالله دامن همه اونای که آرزوشو دارن سبز شه امییییین

 

فعلا بای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

الناز
12 خرداد 93 15:20
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --
مامان پارمیس
29 خرداد 93 12:39
سلام عزیزم مبارکت باشه خیلی خوشحال شدم به وب پارمیس هم سری بزنید
مامانی درسا
17 تیر 93 2:25
وای خدا یه بار دیگه مهربونی کرد معجزه کرد ...... خدایا شکرت شکرت که هستی و نمیذاری کسی بدون لطف بیکرانت بمونه .... عزیزم از صمیم قلبم خوشحالم مواظب خودت باش .... دوستت دارم
نیرا
10 مرداد 93 15:18
مامان بهی جون تبریک می گم خبر خوبی بود خوشحال شدم، انشالله به سلامت نی نی نازت به دنیا می یاد این بوس هم از طرف من واسه کوچولو
بانو
13 مرداد 93 11:31
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 13:37
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 شهریور 93 15:34
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 13:36
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
24 شهریور 93 14:09
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مسافرکوچولو
28 شهریور 93 12:09
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیم منتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
بانو
31 شهریور 93 11:12
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
7 مهر 93 10:57
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ماهان نفسی
11 مهر 93 13:10
وای عزیز دلم بعد از چند مدت امدم باورم نمیشهههههههه خیلی خوشحالم برات عزیز دلم خیلی مواظب خودت ونی نی مون باش
مامان بهی
پاسخ
ممنون عسیس دلممممم
بانو
14 مهر 93 15:02
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
28 مهر 93 13:23
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 13:19
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
نسترن
7 آبان 93 20:01
بهناز جون سلام خیلی از خبربارداریت خوشحال شدم من نسترنم یادت میاد حالا یک دختر تپلی مپلی دارم راستی نی نی شما چیه اسمش چی میگذاری کی دنیا میاد
مامان بهی
پاسخ
سلام عزیزم چرا آدرس نذاشتی؟ هنوز دی ماه میاااد عوض من دخملتو بچلوننن
نسترن
11 آبان 93 21:07
هنوز وبی نساختم شما چیکار میکنی حالت بهتر شده راستی نی نی جون نی نی اقا یا نی نی خانم ؟ چرا پست نمیگذاری از حال و روزت
مامان بهی
پاسخ
نی نی جونم آقا پسرهه .نه بابا خداروشکر اصلا حالم بد نشده تا حالا ولی کلا تنبل شدم واسه اومدن تو نت و نوشتن و نینی
مامانی *نی نی *
12 آبان 93 16:10
سلام عزیزم واییییییییییی جیغغغغغغغغغع مباررررررکه خیلی وقته نیومده بودم عزیزممممممم خیلی خوشحال شدممممم هوووووراااا خداروشکر خیلی وقته نیومدی نی نی جنسیتش چیه ؟
مامان بهی
پاسخ
سلاممممممم عزیزمممم اره تنبل شدممممم خیلی زیادددددد نی نیم پسرهههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد