نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علیسا جان

هورااااااااااااا

1390/12/22 19:44
نویسنده : مامان بهی
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به خدا جونی  و بعدشم سلام به نی نی گل خودم که پیش خدا جونیهماچ  و البته

 بازم سلام به دوس جونیا

بالاخره مامان بهی با کلی خرید اومد هوراااااااااااااااااهوراتقریبا خریدام تموم شدن

واقعا مامانمو خسته کردم دیگه طوری شده بود که مامان می گفت بهناز زود باش

بریم خرید که الان دیر  کنیم فروشنده ها نگرانمون میشنااانیشخندببخش مامان گلم

ولی دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااماچا

بفرمایید ادامه مطلب  تا خریدامو ببینید

اینارو که می بینید عکس آجیل خوریمه با قاشق آجیل خوری که تازه گرفتم دوتاش(67000)

حالا بریم سراغ لباسا این یه تی شرت معمولی(گفته شده) با یه شلوارک (13000)برا پوشیدن تو خونه

 

اینم از کفشاام (50000)و شلوار لیم

 

بریم سراغ مانتو م با شالم هر دو سادن ولی خیلی بهم اومدن (بقیه می گنا) وکیفم (42000)

و در نهایت بلیزم که به قول مامانی پشتش از جلوش مدلدارتره نیشخندرنگش شاید جالب نباشه

ولی این رنگی خیلی بهم میاد

واینم از پشتش این جوریشو نگاه نکنین تو تن واقعا خوشمله البته ناگفته نماند بلیزی که من پسندیده

بودم تموم شده بودناراحت

فقط مونده خونه تکونیم که اونم 5 شنبه حله اگه خدا بخواد 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

نایسل
21 اسفند 90 22:08
قالبت مبارک خانوم
همه تغییر تحول دادن که


می بینی ه تورو خدا کمال شما در من اثر کرد
نایسل
21 اسفند 90 22:09
خیلی خوشمله
کریستال خورششیدی خیلی نازه
منم داره چکککککککک


مرسی آره مال کشور چکه
نایسل
21 اسفند 90 22:09
وایییییییییییییییی خیلی خوبه خرید کردی منم میخوام
علی کی منو میبرییی


عجله نکن مثل من می خری بالاخره
مامان دخملی
21 اسفند 90 22:15
سلام
مبارکت باشه ان شالله سال دیگه واسه نی نی بری خرید . به ما هم سر بزن
من لینکت کردم


به روی چشم مرسی از لطفت
نایسل
21 اسفند 90 22:17
آخییییییییی چقدر خوب توام عکس خونتو بزاررر
خوب من همش از کاناگم استفاده میکنم


نایسل
21 اسفند 90 22:18
عکس خونتو بزاررررر منم ببینم


بعد خونه تکونی ایشالله
نایسل
21 اسفند 90 22:18
کیفتو دوس دارم میخوامش


بی شوخی آدرستو بده واست بفرستم اینم عیدی من به دوس جونم خوب
نایسل
21 اسفند 90 22:19
این لباس کرمم خیلی نازه اینم میخوام بده به من


مرسی عسلی قابل شمارونداره
نرگسی
21 اسفند 90 23:52
سلاااااااااااااااام .. به به مبارکه .. خیلی خوشملن .. آجیل خوریت مثل مال منه .. البته یه کوچولو شاید فرق کنه .. به سلامتی بپوشی عزیزم .. شما تهران بودید ؟؟
مامان آروین
22 اسفند 90 3:14
سلام
خونه تکونیم تموم شد از بس از خودم کار کشید که کارم به بیمارستان کشید تقریبا نصف روز بستری بودم ممنون از اینکه در نبود ما هم به وبمون سر میزدی با عکسایه چهارشنبه سوری آپ میکنم
خریداتم مبارکهههه به نظرم سخترین کار عید خرید کردنه ایشالا بچه دار بشی منظورمو میفهمی خرید با بچه مصیبته



مواظب خودتون باشین آخه چرا این کارارو می کنین؟
مامان ترنم کوچولو(زنداداش)
22 اسفند 90 10:19
مبارکه خوشمله.همشون گشنن.به سلامتی و شادی تنت کنی.منم عسکای ترنمی رو فردا میزارم.خوب تنبله پاشو بیا خودشو ببین دیگه.5 شنبه میریم ها


نهههههه میام میبینم
فاطمه سادات
22 اسفند 90 11:25
بــــــــه بــــــــه خوشگلن مبارک باشه
منم دیروز با همسری رفتیم خرید دو تا تابلو گرفتم واسه خونه یه جاکلیدی خوشگل ,یه کیف ,دوتا شلوار لی مانتو ام هفته پیش گرفتم[h


پس عکساشو بزار دیگه
مامان ماهان نفسی
22 اسفند 90 15:43
مبارکه بهی جون انشالله به زودی نی نی داربشی مانتوت برات تنگ بشه


مرسی عسیسم فعلا زوده آخه
مامان آینده ( آرزو)
22 اسفند 90 16:25
سلام عزیزم ... من هستم و هر روز سر میزنم ولی هنوز وقت نوشتن پیدا نکردم .. انشاا... زود آپ میکنم ...راستی خریدات خیلی قشنگنااااااااااااااااااا.... همش لباس کرمم خوشگله پشتشم بامزه اس.... به سلامتی بپوشی منم کلی خرید کردم .. شاید بزارم عکساشو ... شاید
mami neda
22 اسفند 90 18:35
سلام مبارک باشه به سلامتی و دل خوش تنت کنی


مرسی عسیس دلم
نایسل
22 اسفند 90 23:05
جون دلم عسیسم
نسترن
22 اسفند 90 23:20
همه چیزت خیلی خوشگله مبارکت باشه دوست جونم انشالله سال جدید برات پر از شادی و نشاط همراه با یک نی نی خوشگل باشه


مرسی نسترن جانن
نرگسی
23 اسفند 90 12:54
بیا نی نی گپ..
مامان حنا
23 اسفند 90 16:39
سلام عزیزم
مبارکت باشه ایشالله با دل خوش بپوشیشون
لباسات قشنگن
ولی خانومی یعنی تبریز فقط توی ولیعصر خلاصه میشه اتفاقا بگم باورت نمیشه نمی دونم تا چه حدی به تبریز آشنایی دارید همون لباسا رو تربیت میاره می برن ولیعصر قیمت آنچنانی هم میزارن روش تحویل مردم میدن اونوقت همه هم به خیال خودشون که ولیعصر بالای شهره از اونجا خرید میکنن تربیت کجاش کدی بازاریه؟؟؟؟؟؟


اینو یکی به شو شو ی من بگه
نایسل
23 اسفند 90 20:37
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/
نایسل
23 اسفند 90 20:38
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com
مامان آروین
25 اسفند 90 3:28
سلام بلاخره آپ کردم بدو بیا
عارفه
26 اسفند 90 15:10
مبببببببببببببببببببببببببارکه پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد تا سینِ سلام را شنیدم از تو
فاطمه سادات
27 اسفند 90 20:12
ممنون عزیزمم سال نو توام پیشاپیش مبارک
مامان نفس طلایی
17 فروردین 91 1:00
مبارکه خیلی قشنگن مخصوصا کفش عالی بود
مامان سوگل
17 فروردین 91 15:32
دیر دیدم این بلاگ رو ولی با این حال هیچوقت برای تبریک گفتن دیر نیست همه خریدهات خوشگل هستن، مثل من چیزی انتخاب میکنی که تو تن جلوه خودشو نشون میده نه بیرون از تن مبارکت باشه عزیز دلم، ایشالا خرید سیسمونی بری با مامانی جونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد