نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

علیسا جان

تاخیر وشرمندگی

1393/9/6 19:59
نویسنده : مامان بهی
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم به خدا جونمممم که خیلیی ماههبوس

سلاممم به نی نی جونم که داره تو ششکمم آتیش میسوزونهزبان

سلام به دوستای جیگرررمزیبا

اومدممممم من با کلی تاخیرررررررغمگین

اول بگم که همه چی عالیه و نی نی یمممم سالم وسلامته وجای نگرانی نیستمحبت

دومممم نی نی جون کاکل زری تشریف دارنننننخندونک

سوم گوش شیطون کر کلا حاملگی خیللللی راحتی داشتم

نه ویاری نه کمردردی نه معده دردی

البته روزی هزار مرتبه خدارو شکر می کنم که اولا منو لایق مادر شدن

دونست وثانیا که حاملگیم راحت بودهزیبا

الان دقیقا 228 روز از بارداریم می گذره تو هفته 33 بارداری هستم و احتمالا تا 50 روز دیگه

فرشته زندگیمون رمینی بشه بغل

هر وقت پسملی تکون می خوره دستمو رو شکمم میزارممم واسه همه اونایی

که در آرزوی مادر شدنن دعا می کنم که این لحظات شیرینو تجربه کننخجالت

بچه ها دوست دارم بیاین اسم پیشنهاد بدینننن خیلللی سخته انتخاب اسممممخطا

فعلا بای تا پستی دیگررررررررآرام

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نایسل
9 آذر 93 14:31
بهی جونم نی نی داری فدات شم مبارکه عزیزم به خوبی خوشی زایمان کنی گلممممممممممممممممممممم خیلی برات خوشحال شدمم
مامان بهی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ایشالله قسمت تو
بانو
10 آذر 93 10:30
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سَجــــآב&ریـــحــآלּـه
13 آذر 93 16:07
سلام اجی گلم مبارکه عزیزم انشاالله بزودی پسرخوشگلتو بدنیا بیاری وماهم ببینیمش.به ماهم سربزنین اجی جون.منتظرنی نی کوچولوتم
بانو
16 آذر 93 10:36
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی رادین
29 آذر 93 19:16
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد