نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

علیسا جان

دیرینگ دیرینگ

1392/10/7 10:42
نویسنده : مامان بهی
2,709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدای مهربونم و به نی نی جون نازم که پیش خداستقلب

سلام به دوستای گل خودممممممممم اومدم بالاخرهماچ

همتون خوبید خوشید در سلامتی کامل به سر می بریدمتفکر

مام خوبیم  چون می گذرد غمی نیستخنده

می دونم که دیر به دیر آپ می کنم شرمنده امخجالتمثلا خیر سرم می خوام مطلب زیاد

جمع کنم بیام همه رو یه جا بگم که متاسفانه دچار تنبلی مفرط می شمممنیشخند

حالا بیاین ادمه مطلب ببینیم چی میشهعینک

 

اگه گفتین این عکس کیک واسه چه مناسبتیه؟؟؟؟متفکر

نه خیر تولد نبود این نکته انحرافیشهههههههزبان

کیک سالگرد ازدواجمون مثلا می خواستم همسری رو غافلگیر کنم رفتم زودی کیک گرفتم

 البته با این سوتی بزرگگگگگگniniweblog.comکلی بساط خنده فراهم کردم تو خونهنیشخند

اونام جای فشفه ها و شمع بود مثلا خونه رو تزیین کردم  چراغارو خاموش کردم

تا همسری اومد فشفشه هارو روشنیدم خیلی باکلاس شددمژه

 والبته یه سوتی بزرگ دیگه شارژ دوربین تموم شده بودگریه

این عکسم آخرای مراسم بودددد بعد مشاهده کیک قیافه همسری ومن:

من:خجالت    همسری:خنده     من:عصبانی  همسری:قهقهه قیافه ها بعد سوتی دوم:

من:عصبانی همسری:قهقهه من:niniweblog.com همسری:niniweblog.com  من:niniweblog.com

همسری:niniweblog.com در نهایت اون روز کوتاه اومدniniweblog.com ولی چند روز سر به سرم میذاشت

هی میگفت بهناز نمی خوای جشن ی چیزی بگیرییییییییی ؟نیشخند

منم دقیقا صد بار خواستم به هزار قسمت مساوی تقسیمش کنممممممممممniniweblog.com

بعدشم که 28 صفرم  مامانم آش نذری درستیده بودن همه رو دعا کردیییم

 مخصوصا نفس جونو با شبنمی گل که قرار شد اگه به حاجتاشون برسنن

خودشون 28 صفر آش بدرستنننن قابل توجه نفس جونم که حامله اسزبان

 

راستی یه کیک تولدم بود ولی چون عکساش بد افتاده نتونستم بزارمناراحت

16 دی تولد بابام بودniniweblog.comخیلی خوش گذشتتتتتتتتت

 

فعلا قول میدم زود زود بیامبای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
14 بهمن 91 2:44
سهلامم دوستم خوبی . ای جونم تبریک میگم سالگرد ازدواجتون رو خوشبخت بشین و عشقتون پایدارررررررررر..... به به اش هارو ببین نذرتون قبول .. تولده پدرتون هم مبارکککک ....... خخخخخخخ دوستم این چ سوتی بود دادی اخه کلی خندیدم ... و در اخررررررررررررررررر ای جونم بوسسس به دوست خوشگلممممممممم چ نازو ملوسسسس چشمات منو کشت کهههه اقای همسری هم ماشالا خوشتیپ خوشبخت باشید امیدوارم یه نی نی ناز به جمعتون اضافه بشه
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
14 بهمن 91 2:45
سهلامم دوستم خوبی . ای جونم تبریک میگم سالگرد ازدواجتون رو خوشبخت بشین و عشقتون پایدارررررررررر..... به به اش هارو ببین نذرتون قبول .. تولده پدرتون هم مبارکککک ....... خخخخخخخ دوستم این چ سوتی بود دادی اخه کلی خندیدم ...

و در اخررررررررررررررررر ای جونم بوسسس به دوست خوشگلممممممممم چ نازو ملوسسسس چشمات منو کشت کهههه
اقای همسری هم ماشالا خوشتیپ
خوشبخت باشید امیدوارم یه نی نی ناز به جمعتون اضافه بشه


سهلام عزیز دلم ممنون از لطفتتتت
مامان نفس
14 بهمن 91 8:22
اول از همه سالگرد ازدواجتون یه عالمه مبارک باشه فقط ننوشته بودی چندمین سالگرد بوده! به هر حال امیدوارم همیشه خنده روی لبای خودتو پروفسور خونتون نشسته باشه

دوم اینکه عکساتونم خیلی عالی بود بخصوص اینکه همسری رو هم از نزدیک مشاهده نمودیم

سوم اینکه: خیلی خیلی خیلی شرمندم کردین هم تو هم شبنم/ به روی چشم به دیده منت حتما" این نذر رو 28 سفر سال دیگه ادا میکنم حمید الانم به حمید گفتم داره میخنده میگه چشم میپزونیم راستی من از دیروز دلم یه کاسه آش میخواد بازم ممنون که به فکر من بودینو برام دعا کردین امیدوارم توی این دورانم بیادم باشین تا کنجد کوچولو محکم و سلامت بچسبه به دلم / دوستتون دارم

راستی بهناز جون یه مراسم دارم میشه تو برنامه ریزیشو بکنی


اولین سالگرد ازدواجمون
حتما دعا می کنممممممممم و برنامه ریزی واسه مهمونیتونم میکنم

منتظر
14 بهمن 91 8:25
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک....از این سوتی ها هم زیاد پیش میاد خودتو ناراحت نکن.خوشگل خانوم


می بینی توروخدااااااااااااا ممنون
مهسا مامان مرسانا
14 بهمن 91 8:34
عزیزممممممم

سالگرد ازدواجتون مبارک

ان شاالله سال دیگه با یه کوچولو این جشن رو بگیرین

وایییییییییییییییی

منم اش میخوامممممممممممممممممم


خانومی خیلی چهره معصوم وزیبایی داری

ممنون که سر زدین مهسا جونممممم
و نظر لطفته

مامان آویسا
14 بهمن 91 12:01

عجب سوتی بوده ها
خوب تولد ازدواجتون بوده دیگه تولدش مبارک
وووووووووووووووووووووووووووووی عجب آشی شده دلم رفت بابا اخه بی انصاف هم عکس کیک هم آش
خجسته خانوم با قیافه هم خوشگلی عزیزم



ممنون عزیزممم نظر لطفته
مامان ماهان نفسی
14 بهمن 91 13:06
مبارکه عزیزم انشالله همیشه خوش باشی راستی بهی جون یه سال داشتم
.
.
.
.
.
.
نمیخوای جشن بگیری


نه دیگه


نرگسی
15 بهمن 91 1:26
چه عجب بابااااااااااااااااااا ..
بهناز فکر کردم حتما نی نی داری به خدا ..
این عکستو گفتم حتما بازم خودت گرفتی از خودت
ایشالله خوشبخت باشید عزیز دلممممممممم همیشه
نذریتون هم قبول باشه برای من هم حتما یادت رفت دعا کنی !

na baba ninim koja boood be khoda vase to bishtar doa kardam man bitarbiyat

♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
15 بهمن 91 12:23
الهی عزیزم ایشالله صدمین سالگرد عروسیتون


ممنون عزیز دلمممممممم
مامان آروین
15 بهمن 91 14:00
سلام عزیزم خوبی ببخش خیلی وقته بهتون سر نزدم از اونجایی که پسری ما حسابی شیطون شده کم وقت میکنم بیام نت
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالا همیشه خوشبخت باشید
تولد پدر عزیتونم تبریک میگم ایشالله همیشه سایه اشون بالا سرتون باشه


مرسی مامام آروین جونمX:


مامان ترنم کوچولو
16 بهمن 91 15:14
ببین روز عشق هم نزدیکه هااااااااااااا برنامت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اول دوربین شارژ می کنم بعد ببینم چی میشه
مامان سانلی
16 بهمن 91 17:00
تولد سالگردتون مبارک
کیک رو میدادی مامانت میخرید خوب بهی جون
فکر کنم رفتی تو مغازه فقط قلبهاشو دیدی
نذرتون هم قبول باشه...یه کاسه هم پست میکردی واسه من
خوشبخت باشین دوست گلم


ممنون عزیز دلممم آره بخدا انقده هول هولکی گرفتم که فقط فهمیدم قلب داره
مهی
17 بهمن 91 11:27
سلام بهی جونم خوبی؟سالگرد ازدواجتون مبااااارک ان شا الله سال دیگه بچه بغل


وااااااای اگه بچه بیاد دوتای باهم سوتی میدیمممممممم
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
21 بهمن 91 15:52
مبارکهههههههههههه دوست جونم انشالله همیشه خوشبخت باشید در کنار هم


میسی فاطمه جونم مراقبت خودت باش
تارا
21 بهمن 91 23:33
شادیاتون شاد
واسه شادی منم دعا کنید
رمز مطالبم رو خصوصی میکنم


ممنون خانومی
مامان بهاره جون
26 بهمن 91 11:03
باباآخرت قیافه گرفتنت خجسته خانوممممممممممم


آدم 2 تا دوست مثه تو داشته باشه سر بزاره زمین بمیره بهترهاا
مامان بهاره جون
26 بهمن 91 23:03
وااااااااااااامگه ما چه مونههههه خواهررررررررر خیلی هم دلتتتتتت بخواددددددددد


دلمون نمی خواد برادر
زهرا
2 اسفند 91 1:20
چقد پر انرژی ماشاا.. اگه دوست داشتین بهم بگو لینکت کنم خیلی ازت خوشم اومد همه ی پستاتو میخوام امشب بخونم
زهرا
2 اسفند 91 10:33
مررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییی
همشو خوندم عالی بود


لطف داری عزیزم
اتیلا جون ومامان شیما
15 اسفند 91 17:19
انشاال... سالگرد ازدواج چهل پنجاه سالگیتون رو جشن بگیرین خانومی... خوشبخت و برقرار باشید...
مهشيد
26 فروردین 92 23:50
اصولا بجه هايي كه فوت ميكنند را ميگند پيش خداند بچه هايي كه هنوز به دنيا نيومدند رو ميگند تو كمر باباشونن


مهشيد
27 فروردین 92 0:07
اين عكساتم كه باز نشد ما رو كشت بهي خانوم


کدوم عکساااااااا؟؟؟؟
پرستوي مهاجر
27 فروردین 92 22:22
سلام دو تو عكس اخري كه باز نميشه!!!ايا چرا؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد