نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

علیسا جان

حرفای مامان با نی نی

1390/12/11 14:58
نویسنده : مامان بهی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟ عسییییییییییسمی

مامانی الان که دارم پست می زارم بابا تو راه تهران ومن بازم نگران. نمی دونم چی شد یهو یاد تو افتادم

معمولا این موقع ها شروع میکنم به نوشتن نامه واسه خدا جونی اونم با حروف لاتین عینک 

تازه بعد نوشتن زودی پاک می کنم.ولی الان تصمیم گرفتم واسه تو عسیسم که پیش خدا جونی

هستی بنویسم.دلم واسه بابی شور میزنه راستی تازه با یکی از خاله جونیا آشنا شدم 

که حالش یه خورده بد.حتما واسش دعا کن که نینیش طوریش نشه

نمی دونم که عسلم حرفای منومی شنوی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

نی نی گلم راستی واسه بابی هم دعا کن چون تو راهه و مامی نگرانشهنگران

مامانم دوستت دارم هزااااااااااااااااارتا .قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 انجا پیش خدا جونی هوای  من و بابی رو داشته باشچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الینا
26 بهمن 90 3:22
انشاالله که شوشوجون به سلامتی میره وبرمیگرده


مرسی از اینکه به ما میسرین
نرگسی
26 بهمن 90 23:04
مرسییییییییی عزیزمم..
مامان آروین
27 بهمن 90 11:31
سلام دوست عزیزم ممنون بابت تبریک تولد ولنتاین شما هم مبارک یه دنیا ممنون از ابراز محبت و نظر پر مهرتون ما هم شما رو خیلی دوست داریم ایشالا همسر عزیزتون هم به سلامتی به خونه گرم و پیش همسر عزیز و مهربونش میرسه
مامان سوگل
16 اسفند 90 21:33
راستی، ببخشید، مامان ماهان گفته که رمزشو از شما بگیرم اگه لطف کنید ممنون میشم


فرستادم واستون خانمی
محدثه
20 اسفند 90 14:25
سلام وبتون خیلی باحاله خیلی فیض بردم خوشحال میشم به منم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد