نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

حرفای مامان با نی نی

1390/12/22 19:58
نویسنده : مامان بهی
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نینی گلم که الان پیش خداستلبخند

 

 می دونم جات خیلی خوبه  واسه همین مامان خیالش راحته

نفسم  عزیزم منو بابای تازه زندگی مشترکمونو شروع کردیم می خوایم تو پیش خدا بمونی تا ما

بتونیم زندگیمونوسرو سامان بدیم بعدش تو بیای پیشمون آخه بابا تو یه شهره دیگه کار می کنه و

فقط دو روز تو هفته اینجاسگریه منم که خونه مامانی وبابایی هستم.ناراحتدلم خیلی براش تنگ می شه

مامانمناراحت.ولی اگه خدابخواد کارشو انتقال بدن این نزدیکی ها  خیلی خوب می شه مامان .

بعدش مامانو بابا تصمیم می گیرند که تو کی بیای پیشمون .به امید اون روز ناناز مامان و باباماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

فعلا خداحافظجیگر مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان و بابای الیسا
28 دی 90 0:09
به امید خدا به زودی میاد !!!!!!


مرسی خانم گل
مامان آروین
5 بهمن 90 22:15
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ماسر زدید ایشالا هر چه زودتر به آرزوتون برسید و کنار هم خوشبخت باشید ممنون از لینکتون منم با افتخار لینکتون کردم


مرسی عزیزم ممنون که سر زدید
مامان آروین
10 بهمن 90 15:27
سلام مامان بهی مهربون خوبی؟ مادر محترم تون خوبه؟سلام برسون
یادم رفته بود بهتون بگم بابایی برا آروین وب درست کرده به اسم دنیای کودکانه آروین و بابایی که یکی از وبهای منتخبی سایت نی نی وبلاگ هستش مطالب جالب و مفیدی داره بعدها خیلی به دردتون میخوره دوست داشتی یه سر بزن
آدرس وبش:http://kodakaneh.niniweblog.com



سلام عزیزم مامانم می سلامهاتفاقا قبل شما یه سری بهش زده بودم واقعا وب خوبیه میخوام با اجازتون لینکش کنم
ثمین
26 بهمن 90 20:39
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد