نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

سلااااااااااممممممم

1390/12/22 19:50
نویسنده : مامان بهی
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسییییسسسسسسس مامان فدای نی نی گلم بشمماچ

و البته سلام به دوس جونیای خودمممممممم همه تونو دوس دارم ماچ

از همتون شرمنده امممممخجالتآخه هنوز نتونستم چیز خاصی  بخرمخجالت

واااای 5شنبه باهمسر جونی رفتیم تبریز واسه خرید تقریبا 5ساعت گشتیم اصلا نتونستم چیزی بخرم

آخر سر دست خالی برگشتیم منم کلی گریه که چرا من اینجورییمگریهفقط از یه مانتو خوشم اومد

 اونم یاسری زیاد نپسندید منم دیگه نخریدم خلاصه همسری گفت شنبه با مامانت برو

شاید تونستی یه چیزی بگیری  امروز صبحم با مامانم رفتم یه تی شرت معمولی(14000)و یه مانتو

خیلی معمولی تر(65000)گرفتم یه شلوار لیم گرفته بودم قبلا(50000) 

الان همون مدلو زده بود(70000)تعجبیه ماه نمیشه راستی یه شال ساده ام گرفته بودم که

اصلا سر نکردم.کیف وکفش یه بلیز هم که بگیرم عکساشونوبا هم تو پست بعدی میزارم.

یه آجیل خوریم می خوام بگیرم.نی نی جونم مامانت یه ذره که چه عرض کنم

 خیلی مشکل پسند عسیس دلم حالا فک نکنیایه انتخاب خاصیم دارم

نههههههههه اصلا  خیلی ساده پسند تو تریپای اسپرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان پارسا
20 اسفند 90 16:02
من هم خیلی سخت پسندم ولی از وقتی بچه دارشدم دارم سعی میکنم یعنی مجبورم راحتتر انتخاب کنم چون با بچه کوچیک دیگه مثل قبلا وقت ندارم.سخت نگیر یک لباس رو واسه همیشه که قرار نیست بپوشیم این همه واسه خریدنش میگردیم و حرص می خوریم اخرش با چند بار پوشیدنش دلمون رو میزنه.ایشالا وسایلی که دوست داری پیدا کنی دوست من


آره میدونی چقدر حرص خوردم چشم حتما
نایسل
20 اسفند 90 16:02
مبارکککتت باشه فدات شم


ممنون عسلم
مامان حنا
21 اسفند 90 5:24
عزیزم مبارکت باشه ولی آخه چرا نتونستی تبریز که تنوع جنسی خیلی زیاد داره کجاها رفتی میخوای راهنماییت کنم؟؟؟؟؟؟؟
مامان ترنم کوچولو(زنداداش)
21 اسفند 90 11:39
خسته نباشی عسلی.منتظریم تا خریدات کامل شه
فاطمه سادات
21 اسفند 90 17:21
مبارک باشه عزیزم بذار ببینیم حتما


چشم عسیسم
mami neda
21 اسفند 90 18:30
سلام عزیزم مرسی به وب ما سر زدی منم با افتخار لینکتون کردم از اشنایی با شما خرسندم


منم همین طور
عارفه
21 اسفند 90 21:04
مبارک باشه.قالبت هم نازه.من خرید نداشتم همه چی نو دارم فقط کفش خریدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد