نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

من اومدمممممممممممم

1390/12/22 19:49
نویسنده : مامان بهی
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم جیگر مامان قلبقلبقلبقلبقلب

 سلاممممم به خاله جونیای عسیسمقلب

بالاخره من اومدمنیشخندگفتم که نی نی جونی: یکشنبه بابای اومد منم که دپرس به خاطر 5شنبه جمعه

الهی فدای بابای شم کلی نازمو کشیدبغلبعد با بابای رفتیم بیرونو بعدم خونه مامان شوفری

چشتون روز بد نبینه چنان برفی میومد که نگو و نپرس من  خودم عاشق برفمااااااااااااااniniweblog.com

 

ولی به خاطر بابای که میخواست صبح زود بره خیلی نگران بودم مامان شوفرم بدتر از مننننننننننن

بعد همسری گفت که نمیتونم تو این وضع رانندگی کنم اونم با این  راهاniniweblog.com

 

منوووووو نگو حال کردمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

قربون خدا برمممممم با این همه مهربونیش  وایییی چه به موقع حرفامو شنیدی خدای مهربون

خلاصه بعد کلی ذوق همسری دوشنبه هم پیشم موند(می بینی خدا ما با چیا خوشیم دیگه واقعا)

واسه شامم مامان اینا اومدن پیشمون. فرداشم که من نتونستم بیام نت  آخه همسری  جونم رفت

منم شبو رفتم خونه مامان شوفریم موندم آخه بابا شوفریم از طرف ادارشون رفته کیش

با خواهر شوفری که ماهه  کلی حرف زدیمو امروزم که اومدم در خدمت نی نی گلمم

دوستت دارم هوارتاااااااااااااااا مامانم

فردام میرم بازار کلی خرید واسه عید  دارم ایشالله که بتونم یه چیزای بگیرم  

                                             niniweblog.com

راستی تونستم خریدامم میزارم البته با اجازه نرگسی جونمممممممم niniweblog.com

دوست دارم نی نی جونییییییییماچماچماچماچماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آینده ( آرزو)
17 اسفند 90 15:27
دوباره سلام عکسای خریدت یادت نرهااا ... منتظرم


اگه تونستم چیزی بخرم حتما ولی شنبه می زارم
نایسل
17 اسفند 90 17:04
ایشالا چیزای خوب خوب بخرییی
عکسشو بزاری ماهم ببینیم کیف کنیم حال کنیم


چششششششششششششممممممممم حتما نایسل جونی
پارسا
17 اسفند 90 18:19
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
نرگسی
17 اسفند 90 19:21
خدارو شکر که خوشحال شدی .. ایشالا چیزای خوبی پیدا کنی و بخری و به سلامتی استفاده کنی ..


ممنون نرگسی مهربونی دوست دارم گلم ببینیم چی میشه
سمیرا
17 اسفند 90 19:21
ایشالله چیزای خوشگل بخری دوستم . من که امسال نتونستم اصلا برم خرید . تو جای منم خرید کن عزیزم ایشا الله سال دیگه بری واسه نی نی ت خرید کنی گلم

مرسی عسیسم ایشالله سال بعدم واسه آنیسا جونی میگیریم بعد سال بعدش ببینیم چی میشه
فاطمه سادات
17 اسفند 90 20:24
سلام عزیزم خوبی؟ خوش باشی همیشه راستی هر چی خریدی بگو چشم عزیزم خصوصی میذارم
نایسل
17 اسفند 90 22:51
خودتم که بله صفاا دادی به وبت عسیس دلممم
مامان ماهان نفسی
17 اسفند 90 22:59
خوب من رمز میدم تو هم برام از بازار یه چیز بخر بخریا اگه نخری خوب نخریدی دیگه کاریش نمیشه کرد شوخی کردم برو انشالله هرچی بخری تو شادیا تنت کنی
عارفه
18 اسفند 90 13:31
مامان ترنم کوچولو(زنداداش)
18 اسفند 90 23:19
سلام گلی.موفق شدی چیزی بگیری؟


باور کن هیچی نگرفتم(ناراحن)
نایسل
20 اسفند 90 15:35



فاطمه سادات
20 اسفند 90 15:38
اخی چرا چیزی نگرفتی
عوضش من چیزایی که چند وقت پیش از بازار گرفتمو عکسشو گذاشتم با همون رمز قبلی


مبارکت باشه عسلی
مامان سوگل
17 فروردین 91 15:27
ای جانم، خدا رو شکر که موفق شد شما رو خوشحال بکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد