نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

اولین پست سال 91

1391/1/14 15:39
نویسنده : مامان بهی
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام به همه دوستای گل خودممممممممممم

عید همتون مبارکااااااااااااااااااا باشه

ایشالله که سالی پر از شادی داشته باشین. ببخشید من تازه سرم خلوت شده

دو روز اول عید تو که دید وبازدید بودیم فقط. از روز سومم ما رفتیم شمال

جای همتون خالی خیلی خوش گذشت روز هشتم برگشتیم این چن روزم هی خونمون مهمون میومد

دیروزم که سیزده بدر بود بازم بهمون خیلی خوش گذشت .واسه همه دوس جونیام دعا کردم

ایشالله که امسال واسه همه سال برآورده شدن آرزوهاشون باشه ایشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان حنا
14 فروردین 91 17:15
سلاااااااااام بهی جونم سال نوت مبارک عزیزم ایشالله امسال سال خوبو پربرکتی داشته باشی و. تعطیلات هم بهتون خوش گذشته باشه اگه دوست داشتی رزمتو به من هم بده
محدثه
14 فروردین 91 21:38
وبلاگتو خیلی خوشمله با تبادل لینک موافقید؟

مرسی از لطفتون حتما
مامان سانلی
16 فروردین 91 0:42
سلام گلم.من همیشه میام پیشت .ممنون که تو هم اومدی پیشم.عید شما هم مبارک باشه.خوشحالم که به شما هم خوش گذشته به همه خوش گذشته خدا بخواد سال خوبیه از اولش پیداست.
mami neda
16 فروردین 91 1:10
بهی جون سلامم... خوبی خانم.. عید خوش گذشت بهت ایشالا سال جدید پر باشه از موفقیت های جدید دوستت دارم بوووس
مامان نفس طلایی
17 فروردین 91 0:57
سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد