نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

92/03/24

1392/3/24 17:03
نویسنده : مامان بهی
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام به خدای مهربوننننن

سلام به نی نی جونم خودم که دلم واسش تنگیده حسابیییییییییHello

سلام به دوست جونیامممممم  قلب

این چند روز که نبودمممممممعینک اول اینکه دو بار اومدم بنویسم پریده منمعصبانی

ولی خوب دلیل اصلیش اینکه مامانم اینا رفته بودن مکه

 

قبل اینکه برین مکه فقط تو مهمونیا بودیم یام خودمون مهمونی می دادیممممم 

ناگفته نماند که اومدم عکس غذاهای که درستیده بودم  برای مهمونی مامانم اینا

بزارم کامپم هنگید منو می گییییییییییییعصبانیدیگه بی خیالش شدمممم212919_4chsmu1.gif

بعدشم که رفتیم تهران برای بدرقه مامانم ایناااااااااYahبعد کلی گریه زاری

اونارم بدرقه کردیممممممsmile emoticon kolobokبعدشم که اومدیم شهر خودمون من تهنا

شدمممم چقدر لوسسسسمممم من خدایشششش

چون همسریم این روزا سرش خیلی شلوغ بود به خاطر انتخابات

همش ادارشونو منم واقعا تهنا بودمممم ناراحت

حالا بگذریم که این ١٥ روز چطوری گذشت

الانم که دارم می تایپم مامانم اینا اومدن ولی هنوز تهراننناراحت

ماهم بنا به دلایلی نتونستیم بریم ولی خوب فردا میان خونشون به سلامتی

فردا م که کلی کار داریم پس فردام که بازم کلی مهمون داریمYah

ایشالله با عکس سوغاتیااا آپ می کنم به من می گن پروووووووزبان 

 حالا بریم سراغ عکسای این ترنم شیطون بلااااا یا به قول خودش بادااااااااااانیشخند

 

شیطنت از چشاش میبا ره

موبایل مامانو ورداشتی به زبان ترنمی مامانا

فرشته جونممممممم

اینجا خودشو واسه من لوس کرده جیگرتووووووووو

فعلا بای تا پست بعدییییییییی

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

عاطفه
24 خرداد 92 18:00
حج اشون قبول ! تنهایی هم عالمی داره ! کیف می کردی واسه خودت.
مهسا مامی لیانا
25 خرداد 92 23:11
سلام خانومی
پس بگو چرا نبودییی..مهمون بازی بوده
انشالله مامان اینات به سلامتی برگردن عزیزم
این خانوم کوچولوه کیهه؟؟؟ چقدر ناازه خدا حفظش کنه


این برادرزاده منه یعنی جیگر عمشه
الناز مامان بنیا
27 خرداد 92 14:47
خوش بکذره


ممنون عسلم
شبنم
27 خرداد 92 20:35
خدا رو شکر که مامان اینا به سلامت برگشتن..زیارت شون قبول باشه..ای شالله روزی هر سال شون باشه..
ای شالله سری بعد تو دختر لوس ننرشون رو هم بردارن با خودشون ببرن، که اینقدر اینجا دلت براشون تنگ نشه..
مامانت خانوم خیلی نازنینی هستن..برام باعث افتخار بود..ای شالله همیشه سالم باشن


فدای تو بشمممم من عزیزمییییییییی
زهرا
30 خرداد 92 14:31
حجشون قبول
دختر برادرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه


فدات بشمممم من
nira
30 خرداد 92 20:33
مامان بهی عزیز سلام ممنون از این که به وبلاگ پسرم سر زدین از اشنائیتون خوشحال شدم منم بالینک کردن موافقم


مرسی نیرا جونمممم
مامان آویسا
1 تیر 92 12:37
حجشون قبول باشه ان شالله ان شالله نوبت شما هم بشه
زود از سوغاتيها بگو
چقده اين خانوم خوشگل نازه حتما عمه رفته


مرسییییییی آره به عمهش رفته
مهی
2 تیر 92 12:01
سلااااااااااااااام
حجشون مقبوووول
ماشالله به ترنم جون وروجک


ممنون
نيلوفر
6 تیر 92 14:37
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
نرگس
10 تیر 92 12:00
وای خیلیییییی خوشگله این برادر زادت به خدا الهییییییییییییییییییییییییییی کاش دختر منم این شکلی بشه عزیزم
مریم
17 تیر 92 1:31
چه دختره نازی دارید خدا نگهش داره


عزیزممممممممممم من عمه شممممممممممممم
خاله عاطی
6 خرداد 93 13:28
سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد