نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

علیسا جان

ولادت حضرت علی مبارککک

1392/3/9 18:51
نویسنده : مامان بهی
990 بازدید
اشتراک گذاری

ولادتت مبارک امام خوبممممممماچ

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا

از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان

از آغوششان...

از عطر تنشـان،

از صدایشــان…

پررو می‌شوند؟

خب بشوند….

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها

همین نگاه‌ها

همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی

سرِپا نمانده‌ایم؟…

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من می‌خواهم

مَردَم بداند دوستش دارم

همسر عزيزم...

گرمي آغوش تو را با بهشت هم عوض نمي كنم . پس اي كاش لحظه مرگ هم در آغوش تو باشم .

خدا راشکر که انسانی چون تو

که قلبش سراسر بخشش و عشق است

همیشه در کنارم است

يك دنيا بوسه هديه من به توست ... روزت مبارکبغل

 

 بابای خوبم ،

فقط میگم ” دوستت دارم بابای مهربونم ” روزت مبارکماچ

 

و همچنین پدر شوهر عزیزم همیشه مدیون خوبی هایت هستم..

روزت مبارکقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهسا مامی لیانا
2 خرداد 92 22:43
سلام عزیزم روز مرد و پدر رو تبریک میگم انشالله که همسرت و پدرت و تمام مردای خوب توی زندگیت سالم و سلامت باشن
عزیزم این چه حرفیه تعارف که نداریم ما
اتفاقا خوشحال شدم حتما قشنگ نوشتم که..


ممنون خیلی خوب وعالی بود عسلم
مامان بهاره جون
3 خرداد 92 10:12
خصوصي داري عزيزم


دیگه شد کاریش نمی شه کرد
مامان آویسا
4 خرداد 92 17:03
عزيزم عيدت مبارك
اين روز عزيز رو به همسرت باباييت و پدر شوهرت تبريك مي گم خانومي
خيلي خوشگل نوشته بوديا



ممنون عزیز دلم منم می تبریکم
مهسا مامی لیانا
6 خرداد 92 18:30
عزیزم تلگرافتو چک کن لطفا
zahra
9 خرداد 92 1:16
روزشون مبارک .سایه شون برقرار
مامانی درسا
20 خرداد 92 3:43
عزیزم مامان بهی ..... امیدوارم خوب باشی ...... انشاالله که مامان و بابا و همسری همیشه خوش و سلامت باشن و سایه شون بالای سرتون ........ دوستت دارم گلم
زهرا
21 خرداد 92 22:36
اعیاد شعبانیه مبارک
مامان امیرحسین
18 مرداد 92 2:18
سلام،اجازه میدی یه قسمت از این متنت رو توی وبم بگذارم؟اگه میشه زود جواب بده.ممنون.


حتما عزیزمممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد