نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

علیسا جان

سوغاتی های نی نی آینده

1392/4/5 10:51
نویسنده : مامان بهی
2,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدای مهربون و نی نی نازمممم

سلام به دوساتای ناناز خودمممممHello

اومدم عکس سو غاتی های مامانم از مکه واسه نی نی آینده آوردرو بزارممممچشمک

عکس سو غاتی های خودم و همسری در پست بعدی به زودینیشخند

احساسم اینکه تولد من یه ربطی به شیراز داشته خنده

قبل از اینکه بریم سراغ عکسااااا یه درد دل  کوچولو دارم خواهرررزبان

واااااای امتحانات یه عدد همسری شروع شده تو خونه حق نفس کشیدن هم ندارمگریه 

حالا فک کنید  از بیرونم صدای عروسی میاد مدام من اینطوریمخوشمزه

 

وهمسرییییییییی اینطوریعصبانینمی تونه درس بخونهزبان

موضوع رو عوض کنیم:

 

این عکس یه عدد ترنم شیطون بلاس تو سالن

حالابیاین ادامه مطلب برا دیدن سوغاتیاااااااعینک

اول از همه از مامان و بابای ماهم تشکر می کنم زیارتشون قبول باشهماچ

 ازشون واقعا ممنونم  خیلی خجالتمون دادنننننقلب

 

 

یه ماشین کنترل دار

به قول ترنمی جوجابنیشخند

عاشق اینم واااااااای توش چه ناز شی توووو البته چند سال بعدنیشخند

این دوتا عکس ستناااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

قابل توجه یه عدد شبنمی

 

 

اینام  سوغاتی های یک عدد مامان بزرگ برای یه عدد نی نی که معلوم نیس کی بیادخنده

ممنون مامان  بابای ماهم  خیلیییی دوستتون دارمقلب

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

شبنم
5 تیر 92 12:36
ای جونم به این نی نی خوش شانسی که هنوز نیومده، این همه سوغاتی خوشگل خوشگل از مامان جون و باباجون مهربونش گرفته...نی نی لوسی خواهد شد، نی نی تو!..(چقدر مامان و بابات تو و نی نی تو لوس می کنن اخه!)


نه مگه مامانش لوسههههههههه
شبنم
5 تیر 92 12:40
و اما...
اول این چند تا شکلک رو بذارم که دقیق متوجه حسم بشی:
..
بهنازی شاید باورت نشه، اما من الان عاشق لباس نی نی ام شدم..
باور کن اگر می گفتن توی این پست خوشگل ترین لباسی که خیلللی خیللی ازش خوشت اومده و دوستش داری رو انتخاب کن، من همین لباس زرد رو انتخاب می کردم....ای جووووووونم ..وای خدااا اون شرت کوچولوی سفیدش رو دیگه کجای دلم بذارم!..عسیسسسسسم....
یعنی واقعا واقعا واقعا مامان تون خوش سلیقه تشریف دارن!..الهی که دست شون بی بلا باشه..ای شالله سفر مکه روزی هر سال شون باشه.


خدارو شکر که خوشت اومده
شبنم
5 تیر 92 12:43
وای خدای من، فکر کن نی نی کوچولوی من بیاد، و من موهاشو خرگوشی ببندم و این لباس زرده رو بکنم تنش و بغلش کنم ببرمش بیرون!.. البته اول بایدیه سر بیارمش تبریز، تا بدونه یه خاله خیلی خیلی مهربون و یه مامان جون خیلی مهربون تر هم شمال غرب کشور داره!.. ای شالله که نی نی میاد و منو شرمنده این همه محبتی که همتون توی این مدت بهم داشتید، نمی کنه..
شبنم
5 تیر 92 12:43
وای خدای من، فکر کن نی نی کوچولوی من بیاد، و من موهاشو خرگوشی ببندم و این لباس زرده رو بکنم تنش و بغلش کنم ببرمش بیرون!..
البته اول بایدیه سر بیارمش تبریز، تا بدونه یه خاله خیلی خیلی مهربون و یه مامان جون خیلی مهربون تر هم شمال غرب کشور داره!..
ای شالله که نی نی میاد و منو شرمنده این همه محبتی که همتون توی این مدت بهم داشتید، نمی کنه....

اگه دخترت کچل شد چیییییی
شبنم
5 تیر 92 12:44
بهنازی خوب از لباس نی نی من مراقبت می کنی، وگرنه هرچی دیدی از چشم خودت دیدی..
اول لباس نی نی من رو تا می کنی، می ذاری بهترین جای خونه..بعدش لباس های نی نی خودت رو هر کار دوست داشتی می کنی
خلاصه که یه تار مو از سر لباس متبرک نی نی من که کم بشه، من می دونم با تو!!


حالا لباس های نی نیخودمم اینجا نیس اینارو به مامانم بگو
شبنم
5 تیر 92 12:45
لباس نی نی ام از همه لباس های نی نی تو خوشگل تره، خودشم بعدها خوشگل تر خواهد شد. گفته باشم، بعدا نگی نگفتی!!


چون لباس نی نی تو خوشگل شده برای عدالت رعایت بشه نی نی من خوشگل تر تر می شه
شبنم
5 تیر 92 12:46
این چند تا شاخه گل هم از طرف من، تقدیم به مامان مهربون و با معرفت و بی نظریت،بابات همه لطف هاشون....



مرسی فدات
شبنم
5 تیر 92 12:47
راستی به مامانتون اینو هم بگو که شبنم گفت: اگر شیراز تشریف داشتید، بعد از سفر حج تون، اولین جا باید مهمونی تشریف می آوردید خونه ی ما..حتی قبل از خونه بهناز اینا!!!!!


باشه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
5 تیر 92 12:55
الهی
باید زود دست به کار بشیدا
مبارکه



اااااااااااا حالا
مامان ماهان نفسی
5 تیر 92 14:44
سلام بهی جونم وای واقعا همش سوغاتی نی نی مسافره که هنوز امدنش معلوم نیست خدا این پدر ومادر وبرات حفظ کنه زیارتشونم قبول حالا شیطون خودت چی هدیه دادی


خوب سلامتی من برا اونا بهترین هدیه اس
مامان بهاره جون
5 تیر 92 16:13
ميبينم كه مامانت از الان نصف سيسمونيت وخريده پس نتيجه ميگيريم حالا ديگه وقتشه وازآنجايي كه هم لباس پسرونه خريده وهم دخترونه پس يه دست هوراييييييي خوشگل بزنيد به افتخاربهي جون گل كه ميخواد دوقلوبيارواسمون هوراااااااچه شودددددددد
ازته دل برات آرزوميكنم عزيزم
دست مامان دردنكنه كه چيزاي خوشگل خريده


نخیرم اون استعداد که تو ازش می حرفی فقط تو ارسی پیدا میشه نه پیش مااااااااا
مهی
5 تیر 92 18:16
سلام عزیزم مبارک باشه
اینطور که بوش میاد سیسمونی تکمیل شدنه که به همین راحتیه
حالا مونده شما بشین این شکلی


باهم ایشالله
مامان ترنم کوچولو
5 تیر 92 18:33
مبالکه مبالک
ایشالله زودی خودش بیاد تو دلت

دست مامان شوشو و باباشوشوم ندرده


مرسییییییییییییییییییییییییی عروس گلم
شبنم
5 تیر 92 19:40
آره که مامانش لوسه!..مگه خودت نمی دوستی؟..مامان نی نی از خود نی نی لوس تر تشریف داره!...
نه خیرم، کی گفته عدالت اینطوری یه..عدالت اینه که اون نی نی ای که لباسش خوشگل تره، خودش هم خوشگل تر بشه
ببین بهنازی، من اصلا دل ندارم کسی به دخترم چیزی بگه ها!..اگه کچل شد یعنی چی؟!...دختر من گیسو کمون می شه، تا من موهاش رو روزی یه مدل واسش حالت بدم!..(ان شالله)


بعله دققیقا عدالت اینجوریه
حالا دیدی کچل شد کار خداس دست من نیست که
مهسا مامی لیانا
6 تیر 92 13:06
سلام گلم
به به چه لباسهای ناااازیییی ،، همشون خیلی قشنگن
چه مامان مهربونی داری هنوز نینی نیومده کلی چیز خوشگل خریده
نکنه خبریه خانوم خانوما؟؟

ممنونم عزیزم نه بابا خبرم کجا بوددددددد
اتنا مامان نگین
6 تیر 92 14:09
سلام دخملی من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتی بیا عکسشو ببین اگه خوشت اومد رای بده .کد 172 رو به شماره20008080200پیامک بزن .ممنونم


چشمممممممممم
مامان آویسا
7 تیر 92 13:56
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي دختر خوش به حال نيني هنوز نيومده چقده سوغاتي هاي ناز ناز رسيده اگه خودش مي بود چقده مي رسيد
خيلي خوشگلند دست ماماني و بابايي درد نكنه خدا كنه زود زود صاحبشون بياد به خوشحالي بپوشه ماماني و بابايي خوشحال بشن
و از اونجايي كه هم دخترونه هم پسرونه داره حتما بايد دو قلو بياري ماماني جون

ممنون عزیز دلم ولی ما از استعدادا ندارییییماااااا
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
7 تیر 92 19:27
آخی مبارکش باشه نی نی نیومدههه
مامان بابات با زبون بی زبونی نوه خواستنااااا
خدا واقعا حفظ کنه این مامان باباهارو


مرسی عزیزممممم
آره فک کنم
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 19:41
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه عدد 143 را به شماره 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود
مرسی از همراهی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



♥متین من♥
8 تیر 92 15:50
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی لطفا کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید.. یه دنیا ممنونم از لطفت
nira
9 تیر 92 21:20
امیدوارم نی نی نازت به سلامتی بیاد و این لباسای خوشگل خوشگلو بپوشه و اونوقت حسابی هم تو کیف کنی هم مامان و بابات که زحمت اینا رو کشیدن، مبارکتون باشه


امیدوارممممممممم
جوجوبانو
22 تیر 92 12:37
وای چه کار خوبی انجام دادی منم حتما یه وبلاگ برای نی نی مون ثبت می کنم.
ما هم یه سال و 4 ماهی می شه که ازدواج کردیم اما خدا بخواد می خوایم سال دیگه اقدام کنیم واسه نی نی تا خدا چی بخواد.
منم رمز می خوام مامان بهی.



آدرس نداری عزیزم از کجا بهت رمز بدم آخههههه
جوجوبانو
22 تیر 92 12:41
مبارکش باشه انشالله.
مامان منم از حالا هر بار که می ریم بیرون برای نی نی لباس می خره.
همسایه طبقه بالای مامانم یه دختر 6 ماه داره که هر وقت من میرم خونشون بدووووو میره اونو میاره.
راستی بهناز جون شما چند سالتون هست. و آقای همسر چند سال؟


ممنون عزیزممممموالا من متولد65و همسری متولد62
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد