نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

علیسا جان

میاییییم

1391/8/11 19:55
نویسنده : مامان بهی
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

سهلامممممم به خدای گل خودمممممHello

 شهلام به نی نی جون ماه خودممم که پیشه خدا جون خودمهههه

سلام به دوستای جیگر خودم عاشقتونم

اول تا یادم نرفته تبلیغات دوستم با دخمل نازش بکنم

http://baharehnafas.niniweblog.com/آدرسشه

تازه وبلاگ درستیده بچه ها همتون لینکش کنید دوستم تو کرج هستشبغل

غریبه دیگه عاشق این دوستمم ماچمامان فاطمه و دخترش بهاره جوننماچ

 همه باید تحویلش بگیریدااااااااا کلی پیشش کلاس گذاشتم که تو اینترنت دوستان النو بلمژه

خلاصه آبرومو نبرییییییدنیشخند

این پست با کلی خبر خوش و عکس اومدم پیشتونننن

بیاین  ادامه مطلب عزیزان

 

از هفته ای که گذشت بگم

هفته گذشته مامانم اینا رفتن تهراااانننن من تهنا موندم

بعد منم پنچ شنبه با مامان شوفریو خوافر شوفری رفتیم سلماس عروسی

خیلی خوش گذشت جاتون خالیYah

بعد شنبه همسری رفتو تردمیل گرفتتت (داریم چاق میشویییییم)نیشخند

این هفته هم پنچ شنبه یعنی همین فردا

هم عروسی هم  تولد دعوتیمممم

امروز رفتم کادو گرفتم واسه تولد ویه کادو برا عمه جونم گرفتم که داره از مکه میادددقلب

شنبه هم عقد پسر خالمه تو تهران نمیدونم که میریم یا نه

نوبت عکساس الان

این کادوی برای عمه گلم که داره از مکه میاد گرفتنبغل

اینم همون کادو تولد واسه زن عمومه(البته تولد واسه 2 تا بچه هاشه)نیشخند

اینم کفشای که مامانم از تهران واسم آورده ممنونم مامان مهربونم

البته یه بلوزم آورده که یادم رفت عکشسو بگیرم

این بلوزو من از آستارا گرفتم متاسفانه نه همسری خوشش میاد نه مامانمگریه

 خیلیم خوبه بگین خوبه تورو خدا تا از چشم نیافتههه

اینو می پوشم همسری بهم میگه آخوند شدممم

اینم کیف و کفش که واسه همون کت دامن مشکیم گرفتم واقعا با کت دامن خیلی میان

راستی بچه ها یادم رفت از کیک سالگرد عقدمون عکس بگیرممم

 و 24آبان اولین سالگرد ازدواج ماست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

مامان آینده (آرزو*)
10 آبان 91 21:15
هووووووووووووووووووووووورا مبارکه .....همش خوشگلن ....
آخ ببخشیددددددددددددددد سلامممممممممم[h
مرسی عزیز دلم آرزو جونم
سارا
11 آبان 91 0:14
سالگرد ازدواجتون مبارک
همه چیز هم عالی بود هم خریدها هم کادوها
راستی من با دوستت هم شهریم ها . منم کرجم


پس با اونم دوست شووو ممنون عزیزم
مامان فاطمه
11 آبان 91 8:58
سلاممممممممممممم
مرسی عزیزدلم که تبلیغ کردی خجالت زده شدم ااااااااااااااااااااا
درضمن خصوصی داری بیابقیه گفته هامواونجامیگم


خوافشششششششش
مامان فاطمه
11 آبان 91 9:08
یادم رفت بگم این دفعه اگه بیای تهران وسرراه خونه مانیای ..............خلاصه اگه میتونی نیای اون وقت.............


بزا ببینم حالا میام
مهی
11 آبان 91 10:22
سلام آجی جونم خوبی؟
پیشاپیش سالگرد ازدواجتون مبارک ان شا ا.. به پای هم پیر بشید.
لباس و کادو ها و خصو صا کیف و کفشت خیلی ناز بودن من که خیلی خوشم اومد.



ممنون عزیزم قابل شمارو نداره
مامان مانی
11 آبان 91 13:54
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه کیف و کفشت هم مبارک باشه قشنگه


ممنون عزیز دلم
فرزانه
11 آبان 91 13:58
مبارکتون باشه
چه خوش سلیقه

نظر لطف شماس

شبنم
13 آبان 91 16:06
اون دو تا کادویی که واسه عمه و زن عموت گرفتی خیلی خوشمل و باحالن..شاید به این خاطر که من از این مدل چیز میزا خیلی خوشم می یاد
هر دو تا کفش هاتم قشنگ بودن،مبارکت باشه،ببین چه مامان ماهی داری که برات کادوهای خوشمل،سوغاتی می یاره
همشم که در حال عروسی و تولد رفتنی،بد نگذره یه موقع بهتون..اخه تو چه دختری هستی که عکس کیکی عقدت رو یادت رفت برامون بذاری!..برای جریمه ات،رمز عکس سری بعدی رو نمی دم بهت!!


سلام مامانم ممنون عزیزممم نهههههه منم رمز می خوام
مامان آویسا
14 آبان 91 0:06
وای وای چه خبره اینجا
عجب چیزای خوشگلی بابا با سلیقه
خیلی هم بلوز خوشگلیه نمی دونم چرا همه مردا از لباسای گشاد خوششون نمیاد
سالگردتون مبارک خانومی



واقعا نمیدونی؟؟؟
مامان بهاره جون
14 آبان 91 17:35
سلام بهی جونم
یه سوال عکسای شمال وبرداشتی که بازنمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
آخه دلم برات تنگ شده بودخواستم ببینم چقدربزرگ شدی



آره متاسفانه
مامان ماهان نفسی
15 آبان 91 14:09
سلام عزیزم همه چیزهایی که خریدی وبرات اوردن قشنگه چرا از بلوز ابی خوششون میاد منم لنگشو تو همون سبکا تو خونه با ساپورت میپوشم مد بلوز شل راستی عیزم من خیلیش دلم برای ترنم تنگ شده هی میرم وبش خبری ازش نیست میشه سراغی بگیری بهم خبر بدی نگرانشم

ممنون عزیزم جیگر عمه تهرانه نگران نباش

مامان آویسا
16 آبان 91 13:03
حالا دیگه[
هور هور
فاطمه سادات
16 آبان 91 13:50
کادوها قشنگن ...
سالگرد عروسیتون پیشاپیش مبارک....
لباسه که خوبه...(فقط به خاطر روحیت گفتم اینو)
با تردمیل هم کار کن دیگه بیشتر از این تپل نشییییییی


صد سال سشاه روحیهههههه ندههههههه
نرگسی
17 آبان 91 0:05
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اینجا اونجا همه جاااااااااااا
فاطمه سادات
17 آبان 91 11:07
ماشاللللللللللللللله به اعتماد به نفس بالات...
حتما خودتو دقیق ندیدی که میگی از من لاغرتری



خوافش می کنییییییی اگه راس میگی قد و وزنتو بگو
مامان بهاره جون
17 آبان 91 16:54
میگم بهنازداشتم وبتو ازاول میخوندم یجاخوردم به رمزاونجاکه عنوانش هست فقط برای عزیزم رمزشومیدی یاخصوصی خصوصیه واسه کیه به کی رمزشودادی به من هم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[h
خصوصیه خانوم خصوصی
فاطمه سادات
18 آبان 91 15:47
قدم 172وزنم70
من که نرمالم !!تو بگو اگه راست میگی
مگه چن بار ازم دروغ شنیدیییییییییییییییییی
فاطمه سادات
19 آبان 91 12:15
پس خوشتیپا جمعن


آره من میدونستممم
مامان سانلی
20 آبان 91 12:47
سلام بهی جون.خوبی گلم. اینقدر کادو میدی یدونه ام به ما بده ثواب داره هم در دنیا هم در اخرت
لباستم خوبه عزیزم از نظر اقایون لباسی قشنگه که اصلا توش راحت نباشی کوتاه و تنگ و خفقان اور هر چی سخت تر قشنگتر بعد خودشون شلوارک میپوشن با تیشرت.زنیم دیگه کاریش نمیشه کرد حوا هم یه برگ بیشتر از ادم به خودش میبست
سالگرد ازدواجتم پیشاپیش مبارک گلم


آره والله زنیم دیگهههه ممنون عزیزم


مامان فری
21 آبان 91 11:56
عزیز دلم اولا اینکه سالگرد ازدواجتون مبارکههههههههههههههههه ، ثانیا اینکه همه مردا اینجورین ناراحت نشو گلم


چشم عزیز دلم
مامانی
22 آبان 91 22:07
بنام خدا
سلام دوستم با یه پست تازه منتظرتم ...برای دل بیچاره ام دعا یادت نره


محتاجیم به دعا
نرگسی
24 آبان 91 17:07
تبرییییییییییییییییییییییییک دوستم .. ایشالله همیشه کنار هم خوشبخت باشید عزیزم ..


ممنون عسلم برا شما هم مبارک
مامی ندا
24 آبان 91 18:53
سهلام به دوست جون نازمممممممممممم
به به مبارکههههههههههههههههههههه
همه چی عالییییییییییییی
سالگرد عقدتونم مبارک باشه ایشلا نی نی نازتون هم زودی بیادددددددددددددد به جمع تون اضافه بشهههههههههه
بووووووووووووس عزیزم


ممنون مامان ندای مهلوبن ایشالله
مامانی
25 آبان 91 19:05
بنام خدا
فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم و التماس دعا یا علی


منم همین طور
نرگسی
28 آبان 91 10:03



بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مهی
28 آبان 91 14:53
اجی جون سالگرد ازدواجتون مبارک(با یک روز تاخیر)ان شا الله سال بعد 3تایی........


آجب جونمییییییییییی
سمیرا مامان سایان
28 آبان 91 17:13
عزیزززززززززم سالگرد عقدتون مبااااااااااارک
خریدات هم عالییییییییی بود مبارکت باشه گلم


ممنون عزیز دلم
سمیرا
30 آبان 91 1:40
وایییییییییییییییییییی من همشون و دوست دارم مخصوصا بلوزتوو
کیف و کفشت عالیننننننن


ممنون عزیز دلم قابل نداره
مامان آویسا
30 آبان 91 16:35
کجایی خانومی؟
سالگرد ازدواجت با تاخیر مبارک


ممنون عسلم همین جام بخدا
نرگسی
3 آذر 91 18:10
مامان ترنم کوچولو
5 آذر 91 21:23
بیا خصوصی
نرگسی
9 آذر 91 9:36
خوبی عزیزم ؟ چرا دیگه نمینویسی ؟
نرگسی
9 آذر 91 9:50
چرااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟ مگه چی شده ؟
مامان ترنم کوچولو
10 آذر 91 17:58
خیلی تنبل شدیا.بالله پست جدید میخوایم یالله


خیلی به خدا
وانیا باستان پور
11 آذر 91 18:50
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد

اوکی حتما
♥●•٠·˙مامان عارفه♥●•٠·˙
11 آذر 91 19:25
سلام گلم ممنونم
چه وسایل نازی بود آفرین
دعام کن تا پس فردا نی نی بزرگتر بشه و از بودنش مطمان تر بشیم


مرسی خانمی قابل شمارو ندارههه حتما که بزرگتر میشهه
نرگسی
12 آذر 91 9:36
مامان ترنم کوچولو
18 آذر 91 12:19
تنبلللللللللللللللللللللللللللللللل
مامان آویسا
25 آذر 91 16:27
تو کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اینجااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مامان سانلی
2 دی 91 18:31
محرم تمام شد صفر امد وتو هنوز نیامدی


آره والا
مامان بهاره جون
3 دی 91 12:53
به جون خودم محرم تموم شده هاااااااااااااااااااااا


خوب صفر که اومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد