نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

شلاممممم

1391/10/4 15:17
نویسنده : مامان بهی
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدای مهلبون خودم که بازم مهربونیشو بهم ثابت کردقلب

شهلام به نی نی جون خودم که واقعا عاشقتمممممماچ

شلام به دوست جونیای خودم که شرمنده همشون ممنون که بهم سر می زدیدخجالت

یه ماه اول به خاطر تنبلی زیاد نتونستم بهتون سر بزنمنیشخند

یه هفته پیشم متاسفانه بابام تصادف کرده بودگریه

خدارو شکر الان حالش خوبه ممنونم خدا جونم خیلی دوست دارمقلب

الان درست یه هفته اس که هر روز میرم خونه مامانم ایناابرو

زنداداش گلمم با جیگر طلای عمه هر روز میان خونه مامانم اینا

و من خیلی به ترنم عادت کردمبغل

اومدم اینجا از شبنم گل خودم تشکر کنم واقعا ازش ممنونم این یه هفته خیلی اذیت شدقلب

نه به عنوان یه زنداداش بلکه به عنوان یه خواهر بزرگتر دوست دارمماچ

می دونی که مامان و بابا و داداشم و من خیلی دوست داریممممچشمک

و به خاطر همه چی  ازت ممنونیییییییییییییممممممممممممم فدات بشم منماچ

بترکه چشم حسوداااااااااااااااااااااانیشخند

اینم عکسای جیگر عمه

این عکس وقتی 5 روزه بود ازش انداختم آخه وقتی من میرفتم ماه عسل درست تو هواپیما

بهم اس دادن که شبنم فارغ شد چشمکنمی دونستم چی کار کنمچشمک

بخواب عزیز عمهبغل

کجارو نگاه می کنی عسللللللبغل 

دستاتو نخورررررررررررررررقلب

جیگرررررررررررررررررممممممممممممممممممممممممممممممممماچ

فرشته عمه بخوابببببببببببب

شیطنت از چشاش می بارههههههههههههههههههبغل

 

جانممممم نور فلش چشاشو اذیت کردهچشمک

جانم عزیز دلمممممممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

نرگسی
4 دی 91 11:51
چه عجب باباااااااااااا ..
خداروشکر که حال پدرت خوبه و به خیر گذشته ..
ماشالله هزار ماشالله ترنم جون جونی روز به روز خوشگلتر میشه و نازتر ..


فدات بشم عسلیییییییییییییی
مامان ترنم کوچولو
5 دی 91 9:34
سلام.ممنون از عشقولانه هات.
واای چه ناناز شدن عکساش


ممنون قوزل
مامان فاطمه
5 دی 91 12:51
وای من قربونش برممممممممممممممممممممم
چقدرناناززززززززززززززززززززز



مرسی خالشششششششش
فاطمه سادات
5 دی 91 13:41
مگه رمز نداری تو بچه همون قبلیه دیگه!!خصوصی گذاشتم


بابا یادم رفته بود
سمیرا مامان سایان
9 دی 91 0:30
سلام عسیسمممم
ااااااای جوووووونم چقدر مموشه این دخملی



مرسی خانومی
مامان دخملی
9 دی 91 0:37
بله خصوصی داری خانمممممممممممممممم
مامان سانلی
9 دی 91 12:28
سلام به دوست تنبلم
خوشحالم که پدر خوبن..امیدوارم دیگه ازین اتفاقها براتون پیش نیاد..
در ضمن کم پاچه خواری کن
خدا شانس بده


حسوددددددددددد
پاچه خواری چیه من واقعا دوسش دارم ممنون عزیز دلممممممم
نرگسی
9 دی 91 13:58
تنبل خودتــــــــــــــــی
مامانم درست کرده بود برامون خوردیم تموم شد و این دفه خودم دست به کار شدم ..



بازم که مامانت کمکمت کرده هور هور هور
مامان آویسا
10 دی 91 11:01
یعنی عروس خواهر شوهر ایقده خوبین میشه یعنی؟ داریم یعنی؟
چشتون بزنم؟
خدارو شکر که حال باباتون خوبه
این خوشگلو ببین شیطنتاش حتما عمه رفته


dige ino berid az shabnam beporsid ke mishe ya naaaa
مامان ماهان نفسی
12 دی 91 13:43
سلام عزیزم
خدارو شکر به خیر گذشت تصادف بابات
عزیزم دلم برات تنگیده عشقم معلومه کجاییییییییییییی
به تو میگن یه خواهر شوهر نمونه خودمونیما عروس خوبی هم دارید ترنمم که جای خود داره جیگرررررررر خاله همتونو دوستدارم مواظب خودت باش


مرسی عزیز دلم منم دلم برات تنگیده بودددد
بعله عروسمون خیلی ماهه ترنم جونم که دیگه
نگووووووووووو
فرزانه
12 دی 91 17:22
سلام مامان بهی
به نظرم یکی از بزرگترین و خوبترین و لذت بخش ترین و بهترین نعمت های خداوند داشتن برادرزاده است
اونم از نوع جیگرش
که خدا رو شکر شما هم مثل من از این نعمت بهره مند شدید
خدا حفظش کنه براتون

موافقم عزیز دلم
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
14 دی 91 0:39
الههههههههههههههههههههههههی
مامانی درسا
15 دی 91 2:46
سلام به مامان بهی گل ....... عزیزم این ترنمی اینقده شیرینه که ماها دلمون واسش ضعف میره شما که دیگه ........ خداروشکر که حال پدر خوبه انشاالله بلاش دور باشه ....... انشاالله همیشه در کنار هم خوش باشین


ممنون عزیز دلم ولی من چون رمز شمارو ندارم متاسفانه نمی تونم بهتون سر بزنم(ناراحن)
نرگسی
17 دی 91 1:36
تولدشون مبارک باشه .. مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی
نگارین(عروس دلشکسته)
17 دی 91 7:34
خصوصی داری عزیز


ممنون عزیزم
سمیرا
17 دی 91 14:10
علیک سلام
معلوم هست کجایییییییییی
ای جان چه نفسی این دختر نازززززززززززززززززززز


من یا تووووووووووو
مامان ترانه
17 دی 91 15:05
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون


حتما عزیز دلممممم
نرگسی
24 دی 91 23:28
باشه عزیزم برات میبافم ..

فدای مهربونیات بشم منننننننننن زحمت نکش
مامانم می خواد واسم ببافه
ثمین
26 دی 91 8:48
مامان ترنم کوچولو
26 دی 91 16:49
http://www.ninitown.blogfa.com/ اینم سایت بافتنی ها
مامان سانلی
1 بهمن 91 11:28
به من گفتی حسودددددددددددد؟
برو دیگه اسم منم نیار...
پاچه خواررررررررر


هور هور هور
عموی محیط بان
4 بهمن 91 20:18
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
9 بهمن 91 18:53

میسی دوست جونم


خوافش
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
11 بهمن 91 5:35
سلام عزیزم خداروشکررررررررررر که حال پدرت خوبه دلم برات یه ذره شده بودددددددد ای جان این نی نی چ نازه ایشالا قسمت خودتون بوسسسسسس


مرسی مامان ندا ماه و مهلبون خودم
مامان ماهان نفسی
12 بهمن 91 21:41
دلم برات تنگیده پس کجایییییییییی


مرسی عزیزم اومدم
مامان ترنم کوچولو
13 بهمن 91 19:55





ترسیدم خوببببببببببب
مامان سانلی
14 بهمن 91 0:16
[hr





صفورا مامان آوا
15 بهمن 91 8:51
بازم خوشبختم از آشنایی باهاتون
فدااااااااااااای این ترنم جیگر بشم من


ممنون که افتخار دادید اومدم
الناز مامان بنیا
15 اردیبهشت 92 14:17
قسمت خودت یه روزیییییییییی


انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد