نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

علیسا جان

30/07/89

1391/8/1 15:42
نویسنده : مامان بهی
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خداااااااا جونم دوست دارمممممممممممHello

شهلام به نی نی جون ماه خودم که پیش خدا جونه عاشقتم عسلمممم

سلام به دوست جونیااااااااااااا Yah

امروز دومین سالگرد عقدمونه

سالگرد عقدمون مبارک باشههههههههههههههه

برم ببینم چه برنامه ای برا امروز دارم For You

حتما میام و می تعریفم به زودییییییییی

دیدید اومدممم

چاکرتونم

حالا بدو بیا ادامه مطلب

دیروز تا از طرف همسری مطمئن شدم که نمی ریم تبریززز

زودی مامانم اینارو  واسه شام دعوتیدمممم

وسشون زرشک پلو با رولت مرغ و سالاد کاهو و .... درستیدم

بعدشم مامانم اینا اومدن غذا خوردیموو 

کلی بحث و گفتگو بعدشم نوبت کادو ها که همه خوشکه حساب کردن

دست همشو ن ندرده

عاشقتونم من

فعلا باییییییبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

سارا
30 مهر 91 10:33
مبارک باشه عزیزم



فدای تو بشم من دوست خوبم سارا جان
موتشکرم
نرگسی
30 مهر 91 10:54
چه عجب تو اومدی !!!!!!!!!!
مبارک باشه عزیزم
آره حتما مثل تولدت که هنوزه که بیای تعریف کنی



نشد(ناراحنم)
نرگسی
1 آبان 91 0:34
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم آخجوننننننننننننننننننننننننننننن .. هوراااااااااااااااااااااااااا ..
حتما قبلش خبرم کن تا برنامه ای پیش نیاد آخجونمی ..


ممنون جیگرمممم ولی نشد که بشه
سمیرا
1 آبان 91 1:52
مبارکه عزیزمممممممممممممممممممممممممم


ممنونممممممم گل من آنیسا رم ببوسش
مامان فاطمه
1 آبان 91 8:24
چه عجب شماتشریف تون وآوردین
خیلی خیلی مبارک باشه
ان شاالله جاده زندگی روباسلامتی همراه هم به پیش برید. :

بابا بیخیال فاطمه اصلا بهت نمیاد این حرفاااا
جاده چیهههه بهاره رو ببوسش

نرگسی
1 آبان 91 13:05

برو باهات قهرم خیلی بدی

نههههههههههه دلت میاد آخه

مامان سانلی
1 آبان 91 15:21
خسته نباشی واقعا. بعد از یه ماه اومدی اونم نصفه نیمه. خوب اول برنامه تو میدی بعد اپ میکردی

سالگرد تون مبارک ایشاا.. بیستمیش


اومدم خوبببببببب ممنون ایشالله 200میش ما با حضرت نوح یه نسبت نزدیکی داریم آخه
نرگسی
1 آبان 91 17:24
باشه آشتی آشتی


ممنون عزیزم
نرگسی
1 آبان 91 18:16
بهناااااااااااااااااز برو وبلاگ شبنم براش نظر بذار بنویس که من همیشه میخونمش ولیییییییییی نمیتونم نظر بذارم تو بلگفا آخه کد نمیده بهم .. خووووووووووووب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادت نره هاااااااااااااا


حل شد
نرگسی
2 آبان 91 2:09
اصلا هم اینطوری نبوده
ولی دستت درد نکنه


هور هور هور تو راس می گی
نرگسی
2 آبان 91 2:12
بهنااااااااااااااااااااز میشه آدرست رو درست بذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه درس نیست
نرگسی
2 آبان 91 2:15
کلی خندیدم از نوشتت تو وب شبنم .. بهناز چه پیشنهادی دادی مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه پیشنهاد خیلی جلب
مامان فری
2 آبان 91 12:03
بهناز جون مبارکه عزیزم ، انشالله 120سال با هم زندگی پر از عشق داشته باشید ،
در ضمن ممنون از اینکه بهم سر زدی


ممنون عسیسم
نرگسی
2 آبان 91 15:21
بگو ببینم کی قراره شیرینی کی رو حساب کنه ؟؟؟؟؟ ها ؟؟؟

خوب معلومه تو می خوای شیرینی منو حساب کنی
خاله نفس
2 آبان 91 20:05
تبریک میگم عزیزم /دلم میخواد همیشه خوشبخت باشید همیشه


ممنون عزیزممممممممممم شمام همین طور
نرگسی
2 آبان 91 20:13



هور هور هور
مامان دخملی
3 آبان 91 13:40
سلام عزیزم
مرسی که بهمون سز میزنی
خصوصی دار ی


ممنون بابت رمز
مهی
3 آبان 91 16:34
سلام وب خیلی قشنگی داری.راستی اسم خواهرم بهنازه که ما بهش میگیم بهی مثل اسم تو...
خودمم مهی...
بهم سر بزن لینکت میکنم عزیز
www.maman92.blogfa.com


فک کن منم خواهرتم دیگه
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
3 آبان 91 23:40
سلام گلی
مبااااااااااااااااااااااارکه
عکساشو هم بذار دیگه


حتما عزیزم
مهی
4 آبان 91 13:05
سلام بهی جون منم مهی...زودی بیا تو وبلاگم پیام خصوصی بذار رمزتو بده تا عکساس شمالو ببینم.مرسی آجی


شرمنده دیگه خیلی دیر
فرزانه
4 آبان 91 13:21
سلام سالگرد عقدتون مبارک باشه
اگه دوست داشتین میتونیم با هم دوست بشیم
من نه متاهلم و نه ن ی ن ی دارم



دوستیم عزیزم
مامان آویسا
7 آبان 91 12:24
سلام
سالگرد عقدتون مبارک ان شاالله صدومین سالگرد
این هم برای تو و همسری

مرسی عزیزمممممم دلمممممممممممم

شبنم
8 آبان 91 22:44
سلام مبارکا باشه قشنگم
دختر بی معرفت من کجاست که نمی یاد به مامانیش سر بزنه!!!!؟؟


فدات بشمممممم من عزیزمممممم
سمیرا
10 آبان 91 14:27
ای جونممممممممممممممم ایشالله یه جین نی نی خوشگل خدا بهت بده
چرا انقدر کم پیدایی شما ؟


ایشاللللللللللللللهههههههههههه
من هستم شما نیستید
مامان حانیه
10 آبان 91 17:20
مبارکه


ممنون عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد