نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

علیسا جان

آخرین پست سال 90

1391/7/20 23:38
نویسنده : مامان بهی
864 بازدید
اشتراک گذاری

اولا سلام به خدا جونی و بعدشم سلام به نی نی خوشمل مامان ماچ

دوست جونیام شرمنده از اینکه دیر کردم درسته که خریدام تموم شده بود  ولی هنوز خونمونو

نتکونده بودم نیشخندقرار بود یکی بیاد ٥ شنبه کارای خونمونو بکنه  که ٤ شنبه گفت نمی تونم بیامعصبانی

منم که به امید اون کارام  مونده بود داشتم از حرص می ترکیدمکلافهبه قول خاله نرگست جنا تف

کردم تو خونمنیشخند خلاصه ٥ شنبه با مامانم خونه تکونی خیلی خوشمل کردم بعد از ظهریم

 همسر جونی اومد واقعا دستش ندرده خیلی کمک کرد بالا خره خونه شد عین دسته گل

بعدشم دو روز از خستگی داشتم میمردم امروزم رفتم خودمو تکوندمنیشخندرفتم آرایشگاه مو هام رنگ

کردم خیلی خوشمل شدماز خود راضی .راستی بابا اینام کلی واسم خرید کردن دوباره خیلی دستشون

درد نکنه بابت همه ی زحمتاشون.خیلی دوستتون دارمااااااا

حالا بقیه تو ادامه مطلبنیشخند

 

الان دارم  وسایلهای سفره هفت سین درس می کنم واسه خونمون

بعدشم فردا کلی کار دارم  سال نو رو به همه ی دوست جونیا چه اونای که مامان شدن

 چه اونای که مثل من مامان نشدن تبریک می گم ایشالله تو این سال جدید همتون به آرزوهای

خوب خوبتون برسین. و این چن روز عید به همتون خوش بگذره ایشالله

راستی اگه خدا بخواد ما روز چهارم عید می خوایم بریم مسافرت امیدوارم خوش بگذره

احتمالا عکساشو میزارم راستی تو لحظه سال تحویل دعا برا مریضا ومسافرا از یاد نره توروخدا

همتونو دوس دارمماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان پارساجون
27 اسفند 90 23:09
خسته نباشید خدا مامانت رو واست نگه داره قدرشونون رو بدون سال نو هم مبارک


چشم حتما سال نو شما هم مبارک
afshin
27 اسفند 90 23:27
نوروز ... یادگار دین زرتشت ، مهر کوروش ، جام جمشید ، تیر آرش ، عشق بابک بر همه ایرانیان و پارسي گويان فرخنده باد .
فاطمه سادات
28 اسفند 90 16:03
خب به سلامتی سال خوبی داشته باشی عزیزم
نایسل
29 اسفند 90 14:25
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

نایسل
29 اسفند 90 14:25
عکسی نبود که
مامان دخملی
29 اسفند 90 15:28
دوست جونم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی
نرگسی
4 فروردین 91 23:49
خوش بگذره ..
mami neda
6 فروردین 91 19:51
سلام عزیزم سال نو مبارک سال خوبیو رو برات ارزمندم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد