نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علیسا جان

91/03/26

1391/3/27 10:31
نویسنده : مامان بهی
591 بازدید
اشتراک گذاری

سهلامممممممم به نی نی گولوی خود قلبماچسلام به همه دوست جونیای خودماچ

(خوبیییید ؟خوشییییییییییییید؟ در سلامتی کامل به سر میبرییییییییییییییییید ؟؟؟؟؟؟

ما هم بد نیستیم و چون می گذرد غمی نیستتتتت)!! اینای که داخل پرانتزن کلا

تکه کلامای منننننیشخنداین چن روز که من نبودم در خدمت عسیس دلم و دوست جونیاااا

علت داشت!!!!! علتشم این بود که همسری از دوشنبه به خاطر ماموریتی که داشت خونه

بودند و ما هم در خدمت ایشان بودییییییمنیشخندنمی دونم چرا خونه حس نوشتن ندارممممم

در نیجه این چند روز که خونه بودم یا تو خونه کار کردم یا هم که بیرون در حال گشت و

گذاررر بودیییم

خیلی خوش می گذشتتتت.الانم که خونه مامان اینام  یعنی شام اینجا دعوتتتیییم.

یه خبر دیگه دیروز کارت عروسی یکی از بهترین دوستام به دستم رسیید یعنی ١٣ تیر

عروسی من و مامانم دعوتییییم واااای چی بپوشم اولین سوالی که به ذهنم خطور کردهنیشخند

ایشالله خوشبخت بشی عزیز دلممم شبنم جونننننقلبخیلی دوس دارم تورو تو لباس

 عروسی ببینم مطمئنم که خیلی خوشمل می شییییییماچ

و این که یکی از دوستام منو شرمنده خودش کرده و اینو به من هدیه دادههه

ممنون مریمممم جووووووووونننننننننن خیلی دوستت دارمممممم

هور هور هور کارت پستال من از مال همتون خوشملترههههههههههههههزبان

تازشم هاپو هم دارهزبان

ممنون عزیزمممممممم بوس برا مریم جونی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

هدیه خدا- فریماه
27 خرداد 91 9:18
همیشه خوش باشید.
نرگسی
27 خرداد 91 10:52
بالاخره اومدی .. خوش گذشته حسابیا .. ایشالله که جور بشه و همیشه همیشه کنار هم باشید ..
مامان مانی
27 خرداد 91 10:56
وای خیلی نازه چقد بامزه ست عروسی هم خوش بگذره عزیزم
س
27 خرداد 91 20:58
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)! Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam chetori fahmid, amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone ya sarekarie
مامان الینا
28 خرداد 91 2:35
سلام اول اینکه انشاالله که دوست جونیت خوشبخت بشه دوم خیلی خوشگله دستش دردنکنه
سمیرا
28 خرداد 91 13:28
بابا خوش به حالتتتتتتت انقدر دلم عروسی میخواد . منم تا بهم میگن مهمونی دعوتی سریع میگم چی بپوشم چرا هیشکی برا من کارت پستال نمیفرسته خوش به حالتونننننننننننننننن دلم کلی برات تنگیده بود مامان بهی جونم . راستی آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برندههههههههه شد . هوررررررررررررررررررررا
مامان ماهان نفسی
28 خرداد 91 16:38
سلام عزیزم چه کارت پستال نازی خوب همون کت دامن مشکیتو بپوش بهتم که میادهههههههههههههههههمیشه به عروسی
مامان امير حسين
29 خرداد 91 23:44
اين كامنت رو براي من هم فرستادن منم براي شما ميفرستم ببينم واقعي هست يا نه Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)! Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam chetori fahmid, amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone ya sarekarie
مامان سانلی
31 خرداد 91 16:01
مامان بهی این دوست جونت برای همه ازین کارت پستالها فرستاده برای تو از همه خوشگلتره خوش بحالتون شیشکی منو دوست نداره
mami neda
31 خرداد 91 21:07
سلام سلام میبینم که با اقای همسر خوش گذروندی خوبی خوشگلم؟؟؟؟؟؟ به به دلمان عروسی خواست خوش بگذره راستی شلوار گرمکن شوشو رو ببوش هههههههههههههههههههه (خانه به دوش)
هدیه خدا- فریماه
1 تیر 91 0:20
سلام به مامانی آینده. چه عمه مهلبونی خوشبحال ترنمی.خوشحال میشم از وب من دیدن کنید.
مامان دخملی
1 تیر 91 21:19
سلام دوستم کجایی
مامانی درسا
2 تیر 91 0:48
حسابی خوشی ها شوهری...... گردشو ......... سرحالی بزنم به تخته ....... همبشه همین جور باشی
نرگسی
2 تیر 91 14:33
کی من یا تو ؟
نایسل
2 تیر 91 19:09
عسیسممم مال من خوشمل تره مال ممن دختر پسریه
نفس
2 تیر 91 19:14
سلام خانومی
پس حسابی هوای همسری رو داشتی و بهت خوش گذشته
کلا بعد از شنیدن خبر عروسی اولین چیز که به ذهن ادم می رسه همینه تا لجظه اخر هم ادامه داره


آره خیلی هواشو داشتممم
پس همه مشکل منو دارن


نایسل
2 تیر 91 19:57
امروز میبینم مال تو خوشگل تره چون من دیگه اصلا حسی نسبت به اون پسر توی عکس ندارم
نایسل
2 تیر 91 20:02
علیرضا رفته توی خطی که هچی فایده نداره هر چی جلز ولز کنم خودمو خنک کردم
نایسل
2 تیر 91 20:02
فقط دام اینه ابروم رو جلو شوهر الهه و خواهرم نبره
مامان آینده(آرزو)
3 تیر 91 19:46
سلام برو خصوصی
مامان ترانه
4 تیر 91 18:22
به سلامتی نی نی و بغل کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد