نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علیسا جان

ماجراهای من وترنمی

1391/3/21 16:29
نویسنده : مامان بهی
976 بازدید
اشتراک گذاری

سهلام  من امروزم اومدممممم .فدات بشه مامان جیگرتو بخورممممخوشمزهنیشخندقلبماچ

امروز با مامانم رفتیم خونه ترنم جونی مامان برا نوه گلش یه تاپ دامن خوشش اومد و گرفت

همینطوری بهش یه مناسبت دادیم گفتیم واسه نیم سالگیش گرفتیم با تاخیررررنیشخند

حالا عکسارو ببینیم که من با گوشیم گرفتم با تاپ دامن جدیددد

این تاپ دامن  تو تن ترنم جونی  بغل مامانی جونششش

اینجا می خواستم ازش عکس بگیرم همچین چشاشو بستههه(فلش اذیت کرده چشاشو)

ای قربونش بره عمه ببین تورو خدا چشاشوووو اتیکت لباسم دستشهقهقهه

 

اینجا دیگه چشاش عادت کرده به نور فلشماچ

ای جانم عمه فدات شه چه سفید بهش میاااااااادماچعزیز عمه بهترینهای دنیارو برات آرزو

میکنم .ایششالله همیشه زیر سایهمامان بابات موفق و موید باشیییی

عروس شی عسلکم خوش بخت شی خیلی دوست داره عمهماچ

 عسلم من شمارم دوس دارماااااااااا کیسکانماخ نکنی یه موقعماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

نرگسی
21 خرداد 91 16:30
الهی فدااااااااااش .. چقدر جیگرههههههههه خدا .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه خالش
هدیه خدا- فریماه
21 خرداد 91 16:48
خوشبحال ترنمی چه عمه مهلبونی. چه دختر نازی.


مرسی خانوم
نسترن
21 خرداد 91 18:23
میگم خوب کار گیرت نمیاد سعی کن یک جوری باشی که خودشون بیان دنبالت مثلا کار با لینوکس بلدی شبکه چقدر میدونی به برنامه نویس با چه زبانی مسلطی؟ پایه هستی با هم یک سری کار باحال شروع کنیم
مامانی فری
21 خرداد 91 18:35
ماشالله به ترنم جون با این عمه مهربونش اپ کردم
مامانی فری
21 خرداد 91 18:57
عکسهای جشن دندونی رو دیدیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا مرسانا رو
مامان ترنم کوچولو
21 خرداد 91 19:17
مرسی مامان بزرگ و عمه مهربونم.از طرف ترنم


مرسی ترنم جونمممم
مریم مامان نخودچی
21 خرداد 91 19:21
بیا پیشم....
مریم مامان نخودچی
21 خرداد 91 19:35
مامان دخملی
22 خرداد 91 1:21
ای جانم ان شااله نی نی خودت هم این شکلی بشه
مامانی درسا
22 خرداد 91 10:22
ای جونم ماهی عزیزم ترنمی ..... چقده بهت میاد مبارکت باشه گلم
فاطمه سادات
22 خرداد 91 11:51
الهی عمه شدن حس خیلی خوبیه نه ....منم تا3 ماهه دیگه تجربش میکنم مال ما پسله سید امیرعلی عمه
مامان مانی
22 خرداد 91 14:53
به به چه عمه مهربونی چی می شد همه عمه ها اینطوری بودن؟؟؟؟؟
نسترن
23 خرداد 91 11:02
ای جانم چقدر چهره مظلومی داره
مامان ترانه
23 خرداد 91 22:09
چه خانمیه این دخمله با ترانه من دوست میشی جوجو؟من لینکت کردم اگه دوست داشتی دختر منم لینک کن فردا دختر من 40 روزه میشه خوشحال میشم سر بزنی
زهره
3 تیر 91 3:17
کیسکانماخ چی میشه اونموقع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


یعنی حسودی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد