نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

علیسا جان

91/03/14

1391/3/14 14:20
نویسنده : مامان بهی
618 بازدید
اشتراک گذاری

 سلامممممممممممم به نی نی گولوی خودممممممممممممممممممماچقلب

من اومممدمممم با تاخیررررررررررررررر شرمنده همه دوست جونیااااااممممممم

یه مچکلی هست نیتونممممم زود زود بیاممممم اومدممممم روز تولد حضرت علی(ع) رو

به همهشیعیان اون حضرت تبریکککککک بگمممممممممم دوست دارم امام علی جونممقلب

روز پدرم به پدر گل خودمممم به پدر شوهر ماهممممم و به همه پدرای دنیاااااا تبریک

 می گم .انشالله که همیشه سایه تون بالای سر ماااااااااااا باشهههه.

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .

پدرم روزت مبارک . .قلبقلب

و حالاااااا روز مرد به همسر مهربون خودممممم تبریک میگممممممقلب

همسر عسیسسم، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت

است ،بدان که برای من بهترینی . روزت مبارک بادماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نایسل
15 خرداد 91 16:01
سلام عزیزم روز رو به پدرت و همستر تبیرک بگو از طرف من روزشون مبارک
نایسل
15 خرداد 91 16:01
اوضاع ما فرقی نکرده اصلا


توکل بر خدا درس میشه ایشالله
نرگسی
15 خرداد 91 23:13
سلام من اومدمممممممممممممممممممممم ..
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 15:39
تبریک میگم و امیدوارم همیشه با خوشی و خوشحالی در کنار همسرتون زندگی کنید
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 15:39
به ما سر بزنیدخبرهای جدید داریم
مامان ترنم کوچولو
16 خرداد 91 18:05
مبارکه مبارکایشالله سال بعد روز پدر هم به شوهری تبریک بگی نه فقط روز مرد رو
فرشته کوچولو
18 خرداد 91 19:20
سلام تبریک میگم برای وب جالبی که داری، با اجازه لینکتون کردم
نایسل
19 خرداد 91 19:13
نایسل
19 خرداد 91 23:40
آپ کن دیگه
هدیه خدا- فریماه
20 خرداد 91 18:20
سلام امروز از وب نرگسی جون با وب شما آشنا شدم. نقاط اشتراک زیاد داریم. منم 8 ماهی هست ازدواج کردم. کار همسری روی سکوی نفتیه 2 هفته کار و2 هفته استراحت. ولی مثه شما منتظر انتقالی وتغییری نیستم یعنی امکانش نیست و بعضی مواقع از تنهایی قاط میزنم.راستی منم 5 سال همشهری شما بودم دوران کارشناسیمو تبریز گذروندم. از آشناییتون خوشحالم. با اجازه لینکتون میکنم.
نایسل
20 خرداد 91 19:33
قابل نداره عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد