نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

شب آرزوهاااااااااا

1391/3/7 22:51
نویسنده : مامان بهی
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانماچخوبی عسلممممم؟متفکرفدات شم نانازیقلب

عسیسم امشب شب آرزوهاسسسسسسسسسسسس.انقده آرزو دارممم مامانم

دیگه از بس زبادن خجالت میکشم به خدا جونم بگممممم یعنی نمیتونم اولویت بندی کنمنیشخند

فقط خدا جونی اون آرزوههای که به صلاحمه همشووووو برآورده کن نیشخندچه بنده پروایم منننننن

خدا جونم ببخش منوو.خدایی همه دوستای نی نی وبلاگو به آرزوهاشون برسووووووووووووون

اول سلامتی واسه همه  مخصوصا پدر مادرااااااااااااااااااااااااا بعدشممممممم.................

انتقالی همسری درس شه اگه صلاحمون باشه. همه همه و همه خوشبخت باشن مام همین طور

من و همسری عاشق هم بمونیم تا آخر عمرمون و من کاررررررررررررر میخوامممم خدااااااااااااجونم

 خدا جونی اینو دیگه حتما می خواااااااااااااااممممممم بده دیگههههههههنیشخندنیشخندباز پرو شدممم

بعد برآورده شدن این آرزو هامممم یه نی نی میخواااااام پسر یا دختر فرقی نمیکنه سالم و صالح باشه

اصلا مثه باباش باشه اون موقع من عاشقش می شمممممممممممم فداش میشمممممم

یه نینی با آینده خیلی روشن می خوام همیشه بهترین چیزارو بهش یادش میدممممممم

و خیلی چیزای خوبه خوب دیگه..... یه نگاه به این نامه بکن خدایییییییییی

فعلا  من برممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

ثمین
4 خرداد 91 22:04
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
نرگسی
5 خرداد 91 10:22
ایشالله که همشون برآورده میشه دوستم ..
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 10:56
امیدوارم این شبها شبهای پر خیر و برکتی برات باشه و همه اون خواسته ها و آرزوهایی که به صلاحت هست برآورده بشند برای منم دعا کن
مامان مانی
7 خرداد 91 15:39
امیدوارم به همه خواسته های دلت برسی
خاله جون
7 خرداد 91 20:18
آمین انشاالله خدا همه خواسته هایت را برآورده کنه
نایسل
8 خرداد 91 0:05
ای جان قربون این ارزوهای نازت بشم ایشالا به همش برسی خصوصا خوشبختی در کنار همسرت
نایسل
8 خرداد 91 0:06
بهی دیدی ابروم رفتتتتت
نایسل
8 خرداد 91 15:47
اخ اره منم از اون روز هنوز نرفتم
مامان سوگل
9 خرداد 91 0:37
خدایا همه آرزوهای این دوست عزیز رو برآورده بکن الهی آمین بهی جونم فقط تو نیستی که به قول خودت پررو هستی، چون من هم انقدر آرزو داشتم که باورت نمیشه اگه بگم سر نماز گفتم خدایا آخه چی آرزو کنم، من که اینهمه آرزو دارم، پس آرزو میکنم که همه آرزوهام برآورده بشه بعدش انقدر خندیدم که شوهری گفت چی شده بهش گفتم خندید و گفت کم نخواستی، خدا رو شرمنده کردی با این آرزوی کوچولوت
سهی
9 خرداد 91 0:38
راستی بهی جون این آدرس جدیدم هستش من مامان سوگل هستم، این سایت رو هم برای همسری و خودم ساختم، امیدوارم بهم سر بزنی
مامان سانلی
9 خرداد 91 10:58
امیدوارم به تک تک ارزوهات برسی گلم اینها به نظرت کم نیست بازم ارزو مارزو داشتی بگو ها رودربایستی نکنی ها
نایسل
9 خرداد 91 15:53
ای بابا عزیززز دلم کجاش راحته من معماری کامپیوتر درسای سختمو پاس میکنم مثه چی تو این موندم
سمیرا
9 خرداد 91 17:43
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2
مامانی درسا
9 خرداد 91 23:57
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 10:19
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
نایسل
10 خرداد 91 22:00
آپ کن دیگه
مامان آینده(آرزو)
11 خرداد 91 1:47
سلااااااااااااام عزیزم چرا کم پیدایی نیستی عزیزمممممممم ..............ممنونم از این دعایی که واسه نی نی وبلاگی ها کردی ...انشاا... دعاهات و آروزهات هر کدوم که به صلاحته براورده بشهههههه..دوست گلمممممم ......بووووووووس


مرسی خانوم خانوماااااا
selen
11 خرداد 91 18:12
___$ ▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد