نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

اومدم من

1391/3/3 13:36
نویسنده : مامان بهی
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااممممممممم به نی نی گل خودممممممممم که حال مامان الان خیلی وخیممممه

دندونمو کشییییدممممم واااییییییییی خیلی بد بود من که رکورد کشیدن دندونو داشتم تا

حالا این جوری اذیت نشده بودممممم الان اینجوریم مامانیگریهاومدم  عکس فلاکسو با لباسم بزارم

لباس کت دامن مشکی گرفتم برا عروسی .خودم که خیلی خوشم اومده ولی خیلی دیگه مجلسیه

اصلا حالت اسپورت پیدا نکردم . جو عروسیم یه جوری بود که بهتربود سنگین لباس بپوشی منم دیگه

خیلی سنگین بودم

حالا بریم ادامه مطلبو ببینیم:

اول از همه عکس فلاکسمه هااااا قابل توجه همهههه(حوصله نیشخندم ندارم)

این عکس کتم وپایینی دامنمه

البته تاپم داره ها زیرشه

کیپ تنم بود راستی سایزشم 38 هااااااا

این عکس ترنم جونمههههههه تو اولین عروسیه زندگیش

عمه قربونه آبه دهنت برههههههههه

اینم کت مامانه که خودم روش کار کردماااا

عزیزم فعلا مامان بره که دندونش خیلی میدرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

مامان ترنم کوچولو
27 اردیبهشت 91 14:16
سلام.وای بازم دندون درد!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه عکسای حوشگلی. ملوسک مامان رو بخورم
مامان ماهان نفسی
27 اردیبهشت 91 14:38
وای عزیزم همیشه به عروسی چقدر فلاکست قشنگ بود کت دامنت خیلی بهت میوممد خیلی هم ناز شده یودی ترنم عسلی که معرکه بود خدا حفظش کنه
نسترن
27 اردیبهشت 91 15:17
اخی چه فلاکسی عکس اخریت خیلی خوشگله
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 15:49
منم می خوام رمز
مریم مامان نخودچی
27 اردیبهشت 91 16:57
بهنازی منم رمز...
مریم مامان نخودچی
27 اردیبهشت 91 17:03
دستت گلت درد نکنه بابت رمز... به به بابا فلاکس... به به چه لباس شیکی مبارک باشه.... و یه نکته سریع به دندونت برس نذار مثل من به عفونت برسه...
مریم مامان نخودچی
27 اردیبهشت 91 17:03
دستت گلت درد نکنه بابت رمز... به به بابا فلاکس... به به چه لباس شیکی مبارک باشه.... و یه نکته سریع به دندونت برس نذار مثل من به عفونت برسه...
سمیرا
27 اردیبهشت 91 17:08
آخی قربونه عکسه هنریت برم من عزیزه دلم که انقدر خوشگلیییییییی تو .بووووووووووووووس
غزال
27 اردیبهشت 91 17:25
عزیزززززززززززززززززم چه خوب دیدمت دوست جونم. چه مامان ناز و مهربونی بشی تو! خیلی هم بهت میاد. چقدر هم هنرمندیییییییییی! آفرین. امیدوارم دندونت هم خوب بشه! خب اینقدر شکلات نخور دیگهههههه بوس
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 17:56
ای جون من نمیدونستم شما عمه ترنم منی..... عشق منی ..... میدونی چقده دوسش دارم گل خانمی رو ....... عزیزم خودت هم معرکه ای کت ودامنت هم خیلی خوشگله ....... خیلی هم بهت میاد ....... عزیزم دستت درد نکنه که بهم رمز دادای ...... دوست دارم دوست مهربون خودم
نرگسی
27 اردیبهشت 91 18:30
قربوننننننننننننن ترنمییییییییییی برم چقده شیرینه خدا .. اونجا بودم قورتش میدادم .. بابا هنرمنددددد تو انقدر باسلیقه بودی ومن نمیدونستم ..اینجا خیلی بهتر دیده میشه لباست خیلی خوشگله مبارکت باشه چند گرفتی حالا ؟ آخه منم باید یه دست کت و دامن بگیرم .. آخرمن یه روز میام اون سرویستو میدزدم .. تو عادت داری ازخودت عکس هنری بگیری نه ؟ دندونت هم خوب بشه ایشالله .. اونجا بودم برات یه سوپ درست میکردم عزیزم ..
ثمین
27 اردیبهشت 91 19:18
سلام ممنون که رمز دادین! ایشاله زودتر نی نی خودتون بیاد!
ثمین
27 اردیبهشت 91 19:21
راستی لینکتون کردم! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
مامان آروین
27 اردیبهشت 91 19:33
سلام همیشه به شادی و عروسی ترنم جون هزار ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه کت و دامنت هم مبارکههههههه خیلی بهتون میاد عکساتون خیلی قشنگ شده
نایسل
27 اردیبهشت 91 19:33
عززییییییییزمممممممم خیلی ناز شده بودی خیلی هم خوشملی مبارکه
نایسل
27 اردیبهشت 91 20:09
قربونت برم خوشملم
مامان سوگل
27 اردیبهشت 91 20:18
وای بهی جون فلاکستون جفت فلاکسی که من خریدم بازم مبارکمون باشه کت و دامنت خیلی قشنگه خیلی بهت میاد با اون مدل مو خیلی ناز شدی، ایشالا همیشه به عروسی، منم لباس خوشگل خریدم آخه 2 تیر جشن عقد داداشم هستش، اون عکس آخری که هنری هستش خیلی ناز هستی
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 20:19
خیلی خوشگله و واقعا برازنده ات مبارکت باشه ... عکس اخری هم واقعا هنریه هاااااا
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 23:36
مهسا مامان مرسانا
28 اردیبهشت 91 14:37
الهه
28 اردیبهشت 91 15:27
عزيزم مباركه.خوشحالم كه ميبينمت دوستم
مامان مانی
28 اردیبهشت 91 17:53
سلام عزیزم من رمز ندارم
مامان مانی
29 اردیبهشت 91 12:38
سلام گلم ممنون عزیزم خوشحالم که دیدمت دوست خوشگلم همیشه به عروسی گلم
عروسکم پرنیا
29 اردیبهشت 91 13:34
سلام از اینکه به وب ما سر زدید ازتون ممنونم با اجازتون شما رو هم لینک می کنم
فاطمه سادات
29 اردیبهشت 91 19:12
چه فلاکسی چه عکسای قشنگی از خودت انداختی عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 20:37
سلااااااام عکسهات خیلی قشنگه اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم عزیزم منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مامان الینا
30 اردیبهشت 91 2:52
وااااااااااااااااااااای چه فلاکسی بلاخره ما این فلاکس رویایی رودیدیم مبارک باشه ماشاالله به این همه سلیقه لباس هم مبارک باشه
مامان آینده(آرزو)
30 اردیبهشت 91 3:30
سلام عزیزم اومدی بهم رمز دادی ممنونم عزیزم ...ولی رمز کدوم پست عزیزم ؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
30 اردیبهشت 91 12:18
سلااااااااااام لینک شدید عزیزم اگه دوست داشتی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن لطفا منتظرم به ما سر بزنی و با نظراتت خوشحالم کنی
سارا 91
31 اردیبهشت 91 11:57
سلام دوست جونم خوبي عزيزممممممممممم مرسي كه به وبلاگم سر ميزني و نظرات قشنگتو برام ميزاري ايشاله جبرانننننننننننننن كنم ايشاله كه ني نيت صحيح و سالم بياد تو بغلت و به زودي زود از اين درد دندون هم راحت شي عزيزممممممم بازم ممنوننننننننننننننننن بوس بوسسسس
ماماني
31 اردیبهشت 91 12:30
سلام گلم مرسي سر زدي منم آپم ان شا الله هميشه به عروسي خانمي رمز براي چي بود من متوجه نشدم مطالبت كه بدونه رمزه راستي اگه رمزمو نداشتي بگو برات بفرستم يا علي
ماماني
31 اردیبهشت 91 13:06
boro khossosi
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد