نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

آخرین روز اردیبهشت

1391/2/31 14:59
نویسنده : مامان بهی
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی .فدات بشممممم امروز خیلی دلم برات تنگ شده خخخخخخخخیلییییییییماچ

نمی دونم چرا باز دلم گرفته .این چن هفته که بابات پیشم بود دیگه داشتم بهش عادت میکردم

این هفته هم از سه شنبه اینجاس وااای یعنی دو روز میونده تا سه شنبه. بهش قول دادم زیاد 

دلتنگی نکنم تا تیر ماه تا وضیعت کاریش معلوم شه دعام کن عسلم بتونم خودمو کنترل کنم

بازم میگم دعام کن تو به خدا نزدیکتریییییی از خدا بخواه منو ببخشه فک میکنم که خیلی بنده

گناه کاری شدمممممناراحتدعام کن عسلم بازم بتونم خوب خوب شم

خاله جونیااااااااا شمام دعام کنید حالم خوب شههههقلبراستی دیگه همیشه نت دارم

مشکل کامپیوتر تو خونمونم حل شد .از این به بعد تو خونمونم نت دارم .هوراااااااااااااااااااا

فعلا بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ماماني
31 اردیبهشت 91 14:58
سلام گلم چشم دارم ليست كساني كه التماس دعا گفتن حاضر مي كنم ان شا الله هرچي ميخواي از خدا بگيري و دوباره قسمتتون بشه اين دفعه سه تايي يا بيشتر
نرگسی
31 اردیبهشت 91 15:02
مامان الینا
31 اردیبهشت 91 15:36
عزیزم انشاالله که بزودی حال وهوات بهتر بشه وکلی انرژی پیدا کنی
نایسل
31 اردیبهشت 91 21:03
آخی مبارککک عزیززززم ایشالا مشکلتم حل میشه قربونت برم راستی گفتم عکس لباست رو فلاکست رو دیدم محشر بوددد
نایسل
31 اردیبهشت 91 21:03
منم خیلی بهترم دوست دارم خوشگلم
نایسل
1 خرداد 91 0:00
مرسی گلم
نرگسی
2 خرداد 91 9:53
بهنازی کجایییییییییییییییییییی ؟؟؟ بهنازیییییییییییییییییییییی بازم دلم گرفت اخه ..
نایسل
2 خرداد 91 18:48
مرسی عزیزززززز دلمممم بوسسس
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:08
ما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین
mami neda
2 خرداد 91 21:19
سلام عزیزم.. اول اینکه روزت مبارک ببخشید دیر شد دندوناتم کشیدی اخی خیلی دردداشت بعد اینکه داشتن نت هم تو خونه مبارک باشههههه عزیزم به زودی میام سره فرصت وبتو میخونمممم میبوسمت عزیزمم
مامانی درسا
2 خرداد 91 21:57
گاهی وقتا هر آدمی اینجوری میشه ..... اشکالی نداره عزیزم یه مدت که بگذره دوباره خوب میشی ..... انشاالله همیشه سالم و تندرست باشی
نسترن
4 خرداد 91 12:58
انشالله که کارشون جور میشه حالا حالت چطوره دوست جونم غصه نخور با غصه تو دل منم میگیره انشالله خدا هر چی بخوای بهت بده توکلت به خدا باشه
مامان سوگل
4 خرداد 91 15:55
سلام مامان گلی مهربون، ایشالا که ناراحتی به دور باشه همه چیز به شادی برمیگرده انشالا. مبارک نت باشه عزیزم، به سلامتی ایشالا
مهسا مامان مرسانا
4 خرداد 91 20:08
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد