نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

علیسا جان

91/03/20

1391/4/3 18:55
نویسنده : مامان بهی
850 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسهلاممممممم من اومدم خوببببب عسیس دلم مامان خجالتفدات شمممم عسلک خودم

ماچسلام به همه ی دوستای گل خودم دلم واسه همتون یه ذره شدددددههههههه

اصلا دیگه نوشتنم نمیومد این چن روزززز واسه همین که دیر دیر آپ می کنم .خلاصه

یه ذره دپرس شدممممم آخه نشد که بشه تو استخدامام شرکت کنم هیچ کدومشون جور

نشدن یا شهر ما کامپیوتر نمی خواس یا فقط مرد میخواستنننن الانم یادش میافتم این جوری

میشم عصبانیاز یه طرفم این انتقال همسری.دیگه تحملم خیلی کم شده به همسریم نمیگم

عصبانیعصبانیعصبانیعصبانی   اخه بدتر از منه.خیلی طولش میدن  دیگهههههههههههههه 

نیشخندنیشخندبگذریم دیروز می خواستیم با مهسا اینا بریم توت به قول زنداداشم باغ عموووووووو

ولی یکی از دوستای آقا فرهاد (همسر مهسایی )مارو برد باغشون به غیر توت همه

چی خوردیم وای وای وای به خدا میوه خوردم فقط با یه پفک

نیشخندببخش خاله جونی نی نی وبلاگ

خوش گذشت جای همه خالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

نایسل
20 خرداد 91 18:30
عزیز دلم اره حس مادری رو که داریم من ناراحت نشدم اول کلی خندیدم بعد دیدم گفته حنتی نی نی هم نداره کلیییییییییی دلم شکستتت مگه دست خودمه نم ی نی ندار
نایسل
20 خرداد 91 18:30
ایشالا استخدام میشی اره همه جا مرد میخواد میگین زنا خوب نیست اه کلی مرخصی میرن
نایسل
20 خرداد 91 18:31
نایسل
20 خرداد 91 18:31
خیلی نازی
نایسل
20 خرداد 91 18:37
اخ اره اینقدر اون خنکه که نگو یکی استین حلقه ای شو خودم از شمال خریدم خیلی خنکه خیلییییییییییی فقط عیبش اینه میشوری هی آب میره کوتاه میشه
نایسل
20 خرداد 91 18:37
آره عزیزمم م راست میگی
نایسل
20 خرداد 91 18:48
نه بابا دیگه همه جام افتاده بیرون بولوز شده
نایسل
20 خرداد 91 19:07
اونی مه الهه برام خریده خیلی یبهتره میتونی یه چیز بگیری آب نره
نایسل
20 خرداد 91 20:11
نرگسی
20 خرداد 91 20:33
عصبانی نباش دوستم .. ایشالله حل میشه همشون .. دوست خوشگل خودم .. انگار لاغر شدی نسبت به اون عکسی که قبلا از خودت گرفته بودی .. چقدر موهای این رنگی بهت میاد .. خوش به حالت ابروهات چقدر حالتش خوبه ..
نرگسی
20 خرداد 91 20:38
بیتربیت کجایی پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی فری
20 خرداد 91 23:42
سلام عزیزم مرسی از اینکه به من سرزدی ماشالله خیلی نازی دلم لک زده برای یه توت خوری حسابی در ضمن دوشنبه تشریف بیارید وبلاگم برای جشن دندونی


ممنون مامان فری شما هم فوق العادیییید
مامان سانلی
21 خرداد 91 15:12
تو فوق العاده ای
عکس هنری خیلی بهت میاد
مهم صورت زیباست نه عکاس زیبا


و البته که چشای شما یه چیز دیگس
مامان مانی
21 خرداد 91 16:04
سلام دوست خوشگلمناامید نشو عزیزم خلاصه جوینده یابنده ست


ممنون اصلا نامید نیستم عسلی خدا رو دارم آخه
مامان امیرناز
2 تیر 91 20:49
سلام عزیزم چه مامان خوشگلی خوشحال می شم پیش ما بیاید مامان اینده


چشم حتما عزیز دلم ولی آخه آدرس ندارمممم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد