نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

علیسا جان

مسیر زندگی

1391/4/4 21:24
نویسنده : مامان بهی
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طللای مامان شرمنده مامان حالش اصلا خوب نیس واسه همین دیر دیر میاد پیشتماچ

سلام دوستای گلم

راستی اعیاد شعبانیه رو به همه میتبریکممممممم امام حسین حضزت ابوالفضل

امام سجاد امام زمان تولدتون مبارککککککککک دوستون دارمم خیلی زیاددددد

حالا بریم سراغ این مطلب:

شما دوس دارین کدوم یکی از این جاده ها مسیر زندگی شما باشهمتفکر؟

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:و در آخر

کدوم مسیر خوبه به نظرتوننن؟

اصلا می خواین به مقصد برسییییییین؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

نایسل
4 تیر 91 20:54
3 9 10 رو دوست دارم


ای جانم عزیزم
سپیده
4 تیر 91 20:56
من دومی رو انتخاب می کنم. چون سبزه. عاشق رنگ سبزم و دوست دارم زندگیم همیشه سبز باشه


چه انتخاب خوبی سپیده جون
نایسل
4 تیر 91 21:18
بوسسس خوفمم
مامان ترنم کوچولو
5 تیر 91 8:56
5 خودت کدوم؟


منم 5 و 7 منو میشناسی کههههههههههه راهای خطرناک وبیشتر دوس دارم
فریماه
5 تیر 91 13:50
9 و10.
مامان مانی
5 تیر 91 14:49
سلام عزیزم خوبی ؟ فکر کنم دومی از همه بهتره
مامان سانلی
5 تیر 91 16:08
بهناز جون این همه جاده رو از کجا گیر اوردی؟

من 3 رو ترجیح میدم من عاشق دشتم همه جاش پیداست همه چی سبزه و همه چیزش قشنگ و بازه


به من میگن بهناز نه برگ چغندر من گیر میارم
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 تیر 91 16:11
همه این راهها یه جورایی قشنگند ....بستگی به روحیه آدمش داره که کدومو انتخاب کنه مهم به مقصد رسیدنه البته همه از همون ابتدا تو یه مسیر درست نیستند یعنی جایی که باید باشند قرار نگرفتند.که ما اسمشو میذاریم تقدیر.میگیم سرنوشت ما هم اینطوری بوده دیگه! یکی دستشو دراز میکنه پر پول میشه و یکی برعکس.
یکی شانسش میزنه میفته تو پستی و بلندی یه روز خوب و یه روز بد میره تا بالاخره .....
یکی راحت و آسوده از تو یه جاده جنگلی و زیبا به آرامش عبور میکنه یکی باید پله های ترقی رو به سختی طی کنه تا به هدفش برسه .یکی به سرعت مثل همون قطار میگذره و اصلا نمیفهمه چی شد و چطور زندگی کرد؟! مهم اینه که اگه از راهی که توش قرار گرفتیم راضی نیستیم بخواهیم و اراده کنیم که مسیرمون رو عوض کنیم و همین جاست که خدا میگه فتبارک ا... احسن الخالقین.
به قول پرویز پرستویی تو فیلم مارمولک میگفت: راههای رسیدن به خدا(مقصد) زیاده مهم اینه که بخوای و برسی و....


موافقم باهاتون زهرا جونمهم خواستن ورسیدنه
مامانی فری
5 تیر 91 17:03
من دومی و 9 رو انتخاب میکنم بهی عزیزم خیلی ممنون که به من سر میزنی دوست دارم


مرسی مامان فری مهربونمممم
مریم مامان نخودچی
5 تیر 91 17:35
چی .....
10 و 9 خیلی توپه....


ای ول مریم جون
مامان سایان
5 تیر 91 17:37
سلام عسیسم خوبی خوشی

منم دومی و پنجمی رو دوست میدارم




مرسی مامان سایان جونم
نرگسی
5 تیر 91 18:14
2 3 9 10 ..


نرگسی از 1 شروع میشه هنوز شمردنو خوب یاد نگرفتیاا
باید بیام یادت بدم

مامان آروین
5 تیر 91 20:24
سلام عزیزم خوبی؟
من 2 و 5 را دوس دارم ولی 9 خیلی خطرناکه


سلام منم خوبم عزیزم به به چه انتخابی
فاطمه سادات
5 تیر 91 21:48
چه خوشگلن!! دومی و دهمی از همه قشنگتره
مامان ماهان نفسی
5 تیر 91 23:21
عزیزم 2 و 9 ولی اون یکیای دیگهیک دقیقه هم نمیتونم انجا زندگی کنم میمرم از ترسمن رو چهار پایه نمیرم وای به جادهای کوهیفکرشم میکوشه منو خودت در چه حالی عشقم خوفی چیکار میکنی تشچر میای به پسمل من سرک میکشی جونم دوستدالم
نسترن
6 تیر 91 16:44
حالا وایستا بگذار اینجاها بریم اگه به مقصد رسیدیم بهت خبر میدیم
راستی کار همسری چی شد؟


باشه حتما
نفس
6 تیر 91 19:09
سلام خانومي
چي شده كه حالت خوب نيست؟
اعياد شعبانيه بر شما هم مبارك
اين راه ها كه همشون خوشكله فقط بعضيهاش خطرناكه
ولي دومي نهمي


نمی دونم نفس جونم کلا دپرسممممم
مامان امیر
6 تیر 91 22:16
سلام خوبید؟من امروز برا اولین بار به وبلاگت اومدم خیلی قشنگه انشاا.. به زودی زود مامان بشی دورادور از شبنمی جویای احوالات هستیم هر کدوم از مسیرها یه جورهایی قشنگن به شرطی که با یاد خدا همراه باشه که دراینصورت حتما به مقصد میرسه
نرگسی
6 تیر 91 23:41
تو چته دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ها ؟ مرسی عزیزم .. رنگششش ؟؟؟ نمیدونم چه رنگی بگم ؟ بذار رنگ کردم عکسشو میذارم خوبه ؟ وای دیدی چقدر کفشه خوشگله عاشقش شدم ولی جدی چی شده مگه ؟
نرگسی
7 تیر 91 18:04
برو تو وبلاگ نی نی شکلک و یه مسابقه ی جذاب .. تو وبلاگهای پربازدید هست .. اونجا تو همون پست مسابقه نظر بذار بدو دیگه .. متوجه اون کامنتت نشدم که چی حل شد ؟
ني ني شكلك
7 تیر 91 19:40
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
فریبا
7 تیر 91 20:50
سلام عزیزم من تازه وبلاگت رو دیدم ، وبلاگ قشنگی داری ، انشالله که زود زود نی نی دار بشی. میلینکمت.
فریبا
7 تیر 91 20:53
جاده های 2 و 3و9و10 خیلی قشنگن ولی اگه بخوام یکیشو انتخاب کنم که مال من باشه 9 رو انتخاب میکنم.
نایسل
8 تیر 91 21:43
گفتی ای جانم یاد ساواش بالدار افتاد م مرسی گلم دعا کن کار خوبی باشه برم خوشم بیاد این لیسانس ما گرفتنی نیست
نرگسی
9 تیر 91 0:37
دیوونه کلی خندیدم از کارت .. ولی خیلی حال میده ها ..
نرگسی
9 تیر 91 0:39
هواسم نبود خصوصی گذاشتم برو ببین ..
سمیرا
10 تیر 91 18:26
1 9 عاشقشونم
نرگسی
10 تیر 91 19:23
بهناااااااااااااااااز برو خصوصی سریع کارت دارم شدیددددددددددددددددددددددد ..
نرگسی
10 تیر 91 19:56
بهناااااااااااااز بازم خصوصی .. بدوووووووووووووو ..
فریبا
10 تیر 91 23:03
بهناز جون برو خصوصی
مامان ترنم کوچولو
12 تیر 91 11:16
سلام.قالب قبلیه بهتر بود.بیشتر بهت میومد
فریماه
12 تیر 91 18:17
سلام. تلگراف داری
الهه مامان روشا جون
12 تیر 91 23:05
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.تا فردا بیشتر وقت نیست.
مامانی درسا
22 تیر 91 0:58
من اگه انتخاب به خودم بود حتما" 9 رو انتخاب میکردم اما فک کنم مسیر زندگیم اون پرپیج و خمه بوده تا حالا انشاالله منبعد هموار میشه
مامان محمد صادق(زهرا)
4 مرداد 91 17:03
سلام... عکسایی که گذاشتی خیییییلی قشنگن و بعضیاشم ترسناک! 100 بار نگاشون کردم! من که شیفته ی دومی شدم.... با آخری!!! خودم و توو همه ی عکسات جا دادم! صفایی کردما!!! موفق باشی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد