نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

91/02/12

1391/2/12 17:45
نویسنده : مامان بهی
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام به عسیس دل مامانماچ

و سلام به دوست جونیام  خوبیییییییییییید؟ خوشبییییییییییییییییید؟

عسیسم دیروز بابی اومده بود و من در خانه خود بسر می بردم .دیروزم یکی روزای خوب زندگی بود

آخه بابی پیشم بوددددنیشخندواااااااای من به چیا دل خوشمممم(راستی فلاکس جدیدمونم مبارکنیشخند)

و اینکه بابی واسه م گل گرفته بوددددقلبدوستتت دارم همسر بی همتایییم ماچماچماچقلبقلب

دیروز بازم پشت بوم رفته بودیم با مهسایی اینا البته یه خانوادیی جدید بهمون اضافه شده بود

اینا هم درست واحد روبرویی ما هستن سارا جونی که در انتظار نی نیه فک کنم سه ماهه بارداره

خوش بحالشش نیشخندالبته یه چیزای هم خوردیمااا ولی نمیگم آخه یکی از خاله ها دعوام میکنهنیشخند

اینم عکس گلی که همسر عسیسم برام خریده مرسیییییی ممنونمممممم دوستت دارمممممقلب

ور باز هم گلممممممنیشخندآخه من عاشق گلم اونم اگه از طرف همسری باشه واااااای

بازمممم ازت ممنون عسیس دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نرگسی
12 اردیبهشت 91 17:58
باباااااااااااااا مبارکه میبینم که لاو میترکونید واسه همدیگه ..
mami neda
13 اردیبهشت 91 3:41
سلام عزیزم خوبی؟ به به افرین به این همسری دستش درد نکنه با سلیقه هم هست عزیزم ایشالا قسمت خودت خدا بهت یه نی نی ناز بده بووووس عزیزمممم
مامان مانی
13 اردیبهشت 91 14:45
چه باسلیقهایشالا به زودی نی نی شما دنیا بیاد عزیزم
مامان سانلی
13 اردیبهشت 91 14:46
من عشق رو تو خونه شما جوونا میبینم کیف میکنم از ما که دیگه گذشت این جواب اون خانوم 30 سالت بودا راستی یه عکسم از فلاکست بذذاز کلی معروف شده ها کم کسی نیست برای خودش ببخشید کم چیزی نیست برای خودش
مامان الینا
17 اردیبهشت 91 15:28
وااااااااااااااااای منم شوشوم برای یک شاخه گل گرفت منم عاشق گلم دست شوشوی گلت درد نکنه
مامان سوگل
18 اردیبهشت 91 23:14
مبارک گلهاتون و فلاکس جدیدتون باشه آخه خواهر ما هم بالاخره فلاکس خریدیم خوش به حالتون چقدر میرین پشت بامتون، انقدر دلم به پشت بام رفتن تو شب تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد