نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

علیسا جان

91/2/09

1391/2/16 15:32
نویسنده : مامان بهی
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام به نی نی عزیزتر از جانممممممممممممممممم دوستت دارم گلمممممممم

و سلاممممممممم به همه دوستای گلم مرسی که این همه هواموو دارین همتونو دوس دارم

وایییییییییی چی بگم و از کجا بگم این چن روز به علت تعطیلی پشت سر هم منم خونه خودمون بودم

نتونستم بیام بسرم:اول شهادت مظلومانه فاطمه زهرا صدیقه کبری رو به همه شیعیان تسلیت میگم .

بعدشم که خدارو شکر این چن روز خیلی خوش گذشت.چون هم بابای اینجا بود وهم یه چن بار با

مهسا جونی اینا رفتیم گشت و گذارررررررر . عسلم جای شما خالی.یه بار رفتیم پارک آقایون که در

 حال چای خوردن بودن من و مهسا رفتیم تاب بازی مخصوص زیر ١٢ سال نیشخندوااااااااای جیگرم

 خیلی حال داد.اون موقع آرزو کردم کاش بچه بودم کاش مث بچه ها مظلوم ومعصوم می موندم

کاش هیچ موقع وارد دنیای بزرگترا نمی شدمممممممممم.البته زیادم بد نیس این دنیاااااااااا

ولی زیر بار مسئولیت رفتن این که خانوم خوبی هستی یا نه اینکه مامان خوبی میشی یا نه

حالاااااا .عزیزم اومدی هر وقت خواستی می برمت پارک (البته اگه شرایط مساعد باشه)

چون می خوام خودم تاب بازی کنم بعد اگه وقت شد تو هم تاب بازی کن باشههههههههنیشخند

میسی عسلم که این همیشه به فکر منییییییینیشخندبعدشم که به بابای 5 شنبه رو مرخصی

نداده بودن باباتم مجبور شد بره (5صبح)و زودی(3 بعد ظهر) برگرده.بمیرم واسه بابات

 بعد شبشم که مهسا جونی زحمت کشیده بود لازانیا درس کرده بود منم یه خورده

ذرت مکزیکی درستیدم رفتیم بیرون واااااااااای لازانیا خیلی خوشمزه بودددددددددخوشمزه

کلا شب خوبی بود مامانم . جمعه که بازم تو گشت وگذاررررررررررررررررررررر.

راستی  مامانی (مامان خودم)حالش اصلاخوب نبود منم بعضی وقتا زودی میومدم

 براشون غذا درس می کردم و می رفتم.دعاش کن

مامانو خیلی دوسش دارم و واسش نگرانم.البته الان حالش خوبه مامانم

فعلا عسیسم دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نسترن
9 اردیبهشت 91 19:35
چه تططیلات خوبی ولی تو که از فلاکستون نگفتی راستی یک عکس یادگاری دسته جمعی با فلاکس بگیر


حتما نسترن جان
مريم مامان نخودچي
9 اردیبهشت 91 20:01
سلام عزيزم
خداروشكر روزاي خوبي پشت سر گذاشتي، و از خدا ميخوام تا اخر عمر همه روزاتون خوش و خرم باشيد.
بوس[h
مرسی
نرگسی
9 اردیبهشت 91 23:55
همیشه به خوشی عزیزم .. خدارو شکر مامانت خوبه ..
نرگسی
9 اردیبهشت 91 23:56
بهناز برو خصوصی
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 0:10
سلام مامانی برو خصوصی
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 5:07
سلام عزیزم خوشحالم که گردش بهتون خوش گذشته لازانیا هم نوش جونتون راستی خدا بد نده چرا حالشون خوب نیست خوشحالم که الان بهتره خدا سایه پدرو مادرای گلمون رو از سرمون کم نکنه
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 14:55
بیا اونجا
مامان دخملی
11 اردیبهشت 91 0:14
سلام مامانی ان شاالله مامان مهربونت زودی خوب بشه دیر نیا باباجان
مامان آروین
11 اردیبهشت 91 1:06
سلام همیشه به گردش و شادی ایشالله همیشه خوب و سلامت باشی
مامان ماهان نفسی
11 اردیبهشت 91 1:19
سلام خانم بازم که در حال خوردن بودی همیشه خوش باش عزیزم تاپ بازی حال داد شوشوتم بود خوب مگه میشه حال نده مامانتم انشالله زود زود بهتر میشه من دوستدارم خانم گل
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 7:40
بهی گلی عزیزم ممنون پا به پام به مروز خاطراتم اومدی و حوصله کردی و خوندی . ممنون . انشاالله بزودی جمع دونفره تون سه نفره بشه ..... مامانی منم این تا ب زیر 12 سالو پایه م .....قربونت برم خوش باشین
نرگسی
12 اردیبهشت 91 14:57
بهناز کجایی دوستم ؟
مامان مانی
12 اردیبهشت 91 15:33
سلام عزیزم خوش باشیایشالا همه مامانا سالم و سلامت باشن و سایه شون بالا سر بچه هاشون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد