نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

کلی خبر

1391/2/17 0:30
نویسنده : مامان بهی
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

سهلام جیگر مامان. مامان فدات شهههههههماچ

مامانت اومده با کلی خبر خبر .اول از همه بریم سراغ خبرای که اتفاق افتاده:

بابا که 5شنبه اومد کلی مریض بود بغلو طولی نکشید (جمعه)مامانتم مریض شدنیشخند

وای دیروز حالم خیلی بد بود رفتم دکتر به زور بابای .واااای دکترم نامردی نکردو دوتا آمپول داد

که یکیشو زدم موند اون یکی رو نهههههههه نیشخندولی بازم حالم خوبه خوب نشده هنوزم تب دارم

و گلوم می خاره.حالا بریم سراغ اون یکی خبرااا که خوبن همشوننننننننننن

شنبه هفته آینده (23 اردیبهشت یعنی روز مادر و زن)عروسیه پسر داییم دعوتیممممم

فردا صبح میرم آرایشگاه برای اینکه مو هامو رنگ کنم دوشنبه همسری میاد  میریم تبریز

برای مامانمون  اینا کادو بگیریم ومنم می خوام لباس مجلسی بگیررررررم که حتما عکسشو

میزارم براتوون با عکسسس فلاکس جدیدنیشخند(مبارکمون باشه)

بعدشم قرار بابایت  دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه بیاد خونه چون ماموریت داره تبریز

این چن روز  میاد خونه دیگه.الانممم من خیلی خوشحااالم یعنی این جوریممم

                                            niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پیشاپیش روز مادرم به همه مادراااا

مخصوصا مادر خودم قلبومادر شوهرم قلبتبریک می گم

به همه مامانای که نی نی کوچملو دارن مخصوصا زن دادشم قلبتبریک می گمممم

به همتون حسودیم میشههههنیشخند

و ایشالله همه اونای که دوس دارن مامان شن به زودی مامان شن مخصوصا دوستممممنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان الینا
17 اردیبهشت 91 15:11
سلام مبارک باشه خوش خبر باشید روز شما هم مبارک باشه
mami neda
17 اردیبهشت 91 19:23
سلام عزیزم ایشالا زودتر خوب بشی مبارک باشه حسابی خوش گذرونی داریهاااااااا مخصوصا اون قسمتش که اقای همسر میاد پیشت لباس نو و فلاسک نو هم مبارک باشه
نرگسی
17 اردیبهشت 91 20:44
خداروشکررررررررررررررر به خاطر خوشحالی تو دوستممممممممممم .. ایشالله که زودی خوب میشی و دیگه گلوت هم نمیخاره روز تو هم مبارک دوستممممممممم .. ایشالله سال دیگه این موقع هدیه روز مادر رو بگیری ..
نایسل
17 اردیبهشت 91 22:57
مبارک باشه ایشالا خوشگل هستی خوشمل تر میشی عروسی هم بت کلی خوش میگذره شوهرتم میاد حسابی حالی به هولی میکنی خوش میپگذرونی منتظرم حسابی عکسای لباسات رو ببینم دوست دارم خواهر بوسسسسسسسسس روزتم پیشاپیش مبارککککک جیگرم
نایسل
17 اردیبهشت 91 23:22
جیگری من ان شدم بیها بهم پیام بده منتظرم
مامان مانی
18 اردیبهشت 91 15:28
عزیزم امیدوارم شما هم بزودی مادر بشی روز ت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی
نرگسی
18 اردیبهشت 91 17:07
اینبار منظورت منم دیگههه ؟؟ میدونم ... لباس خریدی ؟ اومدی خبرم کن ..
مامان سوگل
18 اردیبهشت 91 23:15
ایشالا شما هم مامان میشید و طعم شیرینش رو میچشید
مامان ماهان نفسی
19 اردیبهشت 91 15:03
سلام عشقم دلم برات تنگیده بود امدم یه دنیا بوست کنم تا دلم باز بشه خوشحالم که خوشحالی پس چند روز اینده حسابی بهت خوش میگذره انشالله همیشه خوش باشی
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:34
مامان بهی جونم خوبی عزیزم . دلم برات تنگ شده بابا دوست جونم
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:41
راستی مامانی رمزی که بهم دادی اشتباس
نرگسی
20 اردیبهشت 91 12:21
خیلی نامردی بی سر و صدا میای و میری .. لباس خریدییییییییییییییییییییییی ؟؟؟
سمیرا
21 اردیبهشت 91 14:52
ایشالله خدا یه نی نی عشق و ناز بهت بده عکسشو بزاری اینجا من هی بیام قربون صدقش برم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
21 اردیبهشت 91 18:46
سلام عزیزم با همون رمز قبلی به پست جدیدم دعوتی
مریم مامان نخودچی
23 اردیبهشت 91 7:08
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود که روی کاناپه خوابمان میبرد و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم ! عزیز دلم روزت مبارک
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 7:43
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک مادر آینده
ilijoon
23 اردیبهشت 91 17:20
چه دعاي قشنگي كردي گلم دوست داشتي به وب ما هم بياييد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد