نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

علیسا جان

91/1/26

1391/1/26 15:42
نویسنده : مامان بهی
569 بازدید
اشتراک گذاری

سهلام جیگر مامان خوبی فدات شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وسلام به دوس جون جونیای خودمماچ

اومدم بازم این چن روزی که نبودمو بتعریفم.پنچ شنبه دیر از خواب بیدار شدمنیشخند در

نتیجه باشگاهو بیخال شدم باباتم کلی بهم غر زد.خونهم دیرم رفتم. ساعت ١ رسیدم خونه

 باید تا ساعت ٢:٣٠ که بابا می اومد ناهار و آماده می کردم.یه بدو بدو ی راه انداخته

 بودم که بیا و ببین  چون بابا ماهی دوس داره منم باقلا پلو با ماهی درستیدم تا بابا بیاد و

 ناهارو با هم بخوریم بعد ظهرم رفتیم یه گشتی زدیم شامم اومدیم خونه بعدشم با مهسا اینا

همسایه پایینیمون رفتیم پشتبوم خونموننیشخندوااااای فک کن ساعت ١٢ شب اونم اون شبنیشخند

تا ساعت ٢ بگو بخند کردییییییم همچین حاااااال داد عسلم. بعدشم اومدیم خوابیدیم

فرداش ناهار خونه مامان اینا بودیم بعدظهرم با مهسا اینااااا رفتیم جلفا چون این دفعه یهویی

شد اصلا مجهز نرفته بودیم ویه خبررررررر مهم دیگه که بالاخره بابات یه فلاکس گرفتتتتتت

الان یه سال می خوایم فلاکس بگیریم پیش نمیومد آره خواهر فلاکس دار شدیم بالاخرهنیشخند

دیگه همسر مهساییم هی چپ می رفت راست می رفت بهمون تبریک می گفت 

 که فلاکس گرفتیم. این دفعه زیاد بازارو نگشتیم رفتیم پارک کوهستانی جلفا جای خیلی

باصفا و خوبی بود بعدشم که مامان شوفری زنگید شامم رفتیم اونجاااااااااااااکلا عسلم

دیروز خونه نبودیم. شبم دیر اومدیم خونه. خسته و کوفته گرفتیم خوابیدیم .امروز صبحم

که بابات رفتو ناراحتمنم اومدم خونه مامانم اینا و الان در خدمت شمامممممماچماچماچماچ

این بود خاطرات چن روز که نبودم دوستت دارم نانازمممممممممماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مریم مامان نخودچی
26 فروردین 91 15:42
به به خدارو شکر تا باشه از این خرا باشه... فلاکس نوتونم مبارک...
نسترن
26 فروردین 91 15:42
من هم به شما خریدن فلاکس رو تبریک میگم میبینم که رفتی خونه مادرشوشوت خوش گذشت
مریم مامان نخودچی
26 فروردین 91 15:47
رمز داده بودم برات قبلا
فاطمه سادات
26 فروردین 91 16:39
سلام دوست جون
توام مث من هر جا میری تهش میرسه به خونه مامانت نه؟!!
ولم کنن همش اونجام


آره دیگه چی کار کنم
علی رضا
26 فروردین 91 17:03
سلام خوشم اومد من این ایده رو توو فکر داشتم که شما انجام دادین از وبلاگ منم دیدن کن و ممنون میشم نظر بذاری
عارفه
27 فروردین 91 13:58
بابا فلاکس


می بینی ما دلمون به چییا خوشه
مامان الینا
27 فروردین 91 15:14
وای مبارکه مبارکه فلاکس نوووووووووووو مبارک باشه من آپم.............
مامان ترنم کوچولو
27 فروردین 91 15:44
بابا فلاسک دارااااااااااااااااا. همیشه به گردش
نایسل
27 فروردین 91 16:14
مبارکککک چای نیکتت گلممم مبارکککک خوششش گذشت؟ من خوبم بد نیست اگه بزارننن نمیتونم برم مامانم جوش میزنه غصه میخوره تحمل عزیزم تحمل
نرگسی
28 فروردین 91 18:38
بهناز بدو بیا الهه مامان شدهههههههه ..
غزال
29 فروردین 91 0:19
سلام عزیزم. اومدم بگم امشب که داشتم با کلی درد و خستگی به پسرم شیر میدادم! ( چون از صبح چسبیده به سینه ام و ول نمیکنه و پدرم در اومده!!!!!!!) یهو یادت افتادم و کلی برات دعا کردم دوستم. امیدوارم روزی تو هم این سختی هایی که ما داریم میکشیم و بکشی! الهی آمین. بوس
مامانی درسا
29 فروردین 91 8:08
فلاسک تون مبارک . خیلی مبارکه .... و بعد خوش بحالت شام خونه مامان و شام خونه مامان شوهری . باباب ایول
مامان سانلی
29 فروردین 91 15:03
مامان بهی همیشه به گردش خانوم.گفتی فلاکس و کردی کبابم منم هر جا میخوام برم از مامانم فلاکس میگیرم یکی نیست بهم بگه خوب یدونه بخر
mami neda
29 فروردین 91 21:31
سلام عزیزم... نوش جونتون ماهی منم خیلی دوس دارم.. بلاسک نو مبارک همیشه به تفریح عزیزم بوووووووووووووس
نرگسی
29 فروردین 91 22:19
سلاااااااااام دوستم کجایی ؟ نیستی ؟؟ خوبی ؟؟؟
فاطمه سادات
30 فروردین 91 13:40
مامان حنا
31 فروردین 91 4:21
عزززززززززیززززززززززززززززم فلاکس هم مبارکهههههههههههه امیدوارم جلفا بهتون خوش گذشته باشه خوووووووووووش به حالتون دلم برای اونور تنگیده حسسسسسسسسسسسسابی
مامان نفس طلایی
31 فروردین 91 21:13
فلاکستون واقعا مبارک چون ما هم تو این 2 سال و نیم هربار داریم میریم مسافرت یادمون میفته فلاکس نداریم و همچنان هم نداریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد