نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

علیسا جان

سهلااااااااام

1391/1/23 18:18
نویسنده : مامان بهی
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام شکلات خوردنی مامانخوشمزه......................نیشخند

اومدم بعد کلی کارو بار.پریروز که تولد بابا جونت بود کلی مهمون داشتیم .... کلی که چه عرض کنم

٧ نفر بودیم دیگه نیشخندبعد مامان دست تهنا  بودش شروع کرد به غذا درس کردنو این کاراااا

فسنجون . کباب دونر با قارچ (قابل توجه مامان حناو تشکر).سوپ.سالاد کلم. سالاد الویه و....

نتیجه تلاش مامانت بود.بعدشم که بابی تشریف آوردن نتونسته بود واسه نهار بیادناراحت

 بابا جون خودم که زحمت کشیده بود کیک خریده بود (آخه بابا یی استاد خریدن کیک)

بعد شامم کیکو آوردیم نوش جان کردیییییم واااااییییییییی جاتون خالی خیلی خوشمزه بودخوشمزه

و در ادامه نوبت کادو ها رسید ( من یه پیرهن مالک داربوداااااا با یه تابلو ویه کارت تبریک

مامانم اینا یه شلوارررر بابام و خونواده شوفری پول دادن )

وبعدشم که مهمونااااا رفتن .همسری رفت که مامانشو ببره خونشون

منم خونمونو تمیز کردم  همییییییییییییین مامانم.جای تورو خودم خالی کردم کلینیشخند

الانم که برات می نویسم بابای قرار فردا بیاد .اگه بازم اتفاق خاصی تو این چن روز افتاد

میام و برات میگم

دوستت دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسترن
23 فروردین 91 16:58
جای من پس چی منم کیک میخوام
بازم تفلد شوفریت رو تبریک میگم انشالله همیشه در کنار هم لبتون پر از خنده دلتون شاد باشه


آؤه جای همتون خالیییییییی
mami neda
23 فروردین 91 18:01
به به میبینم که غذاهای خوشمزه دروسیدی خیلیم خوب!! افرین مامان باسلیقه نوش جونتون... خوشحالم خوش گذشته بهتون و خسته نباشی عزیزم ماچچچچچچچ
نایسل
23 فروردین 91 18:30
قربونت برم خسته نباشی خانوم هنرمند برای ما هم عکساش رو بزار عسیسمممم یه پست رمز دار داری رمزشو به منم بده لفطا
مامان حنا
23 فروردین 91 18:48
آره بهناز جون عکسای تولد رو می گفتم لااقل از کیک یا میز غذاتون
مامان سوگل
25 فروردین 91 19:58
تولدتون مبارک
وای چه غذاهای خوشمزه ای منم میخوام


ملسییییییییی
نرگسی
25 فروردین 91 22:17
معلومه حسابی داری خوش میگذرونی با شوهری که اصلا نمیای نت .. ایشالله همیشه خوش باشی دوستم ..
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 8:02
ممنون سر زدی بهمون رمزو خصوصی گذاشتم برات
نرگسی
28 فروردین 91 18:39
بهناز این مهسا کیه ؟؟؟؟؟ اینجوری واسش نوشتی مهسااااااااااااا جونممممممممم .. ها ؟؟؟؟ خیلی بدی ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد