نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

علیسا جان

کیک برا ترنم کوچولو

1390/11/30 23:46
نویسنده : مامان بهی
1,609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی مامانم ؟دوست داره مامان هوارتاااااااااااماچ

امروز مامان یه کیک دارچینی خوشمزه پخت (با کسب اجازه از مامان حنا جونی)به مناسبت

سومین ماهگردترنم کوچولو .ای عمه قربونش برهبغل.ببین چه خوشتیپه مامان

این میشه دختر داییت گلمماچماچماچماچماچماچماچماچ

بازم بابی جون پیشم نبود منم دپرس بودم امروز دیگه خیلی دلم براش تنگیده بودناراحت

مامانم یه وقت از دست بابی ناراحن نشیا  بابا خیلی خوبه  عاشقشمقلبقلبقلبقلب

فردا بازم بابی میاد منم باید بعد باشگاه زود برم خونه ویه غذای خوشمزه بپزم

راستی غذا گفتم یادم افتاد خاله جونیا کیک دارچینی خیلی خوشمزه میشه

من که زیاد اهل کیک نیستم  ولی از این کیک خیلی خوشم میاد اگه خواستین طرز تهیه شو

براتون بزارم البته اگه خواستینا وبا اجازه مامان حنا جونی که واقعا کدبانو هستن.حتما بهم بگین

راستی عکس کیک نتونستم بزارم راهنماییم کنیدسوال 

فعلا عسیس مامان به خدا می سپارمت و از خدا می خوام بهم صبر بده 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نسترن
1 اسفند 90 0:00
sسلام عزیزم شما که تازه ازدواج کردی نگرانی به دلت راه نده به خودش توکل کن اون میده وخودش ه نگهدارشه
خوشحال میشم بهم سربزنی باهم بیشتراشناشیم
[h
مرسی از دلداریتون چشم حتما بهتون سر میزنیم
وبا افتخار لینکتون می کنم
عارفه
1 اسفند 90 0:12
سلـــــــــــــــــــــــــــــــام


سلام عزیز دلم
مامان سایان
2 اسفند 90 11:12
الهی چقدر با مزست این دخمل

امیدوارم چند وقت دیگه عکس نینیه خوشگل خودتون رو بزارید ببینیم

مرسی مامان سایان

faeqeh
2 اسفند 90 13:28
عزیزم ایشالا نینی خودتو ببینیم:


مرسی از لطفت عسلی
مامان الینا
2 اسفند 90 15:21
انشاالله که تاچند وقت دیگه میایم واز وبلاگ خودتون دیدن میکنیم

ممنون مامان الینا جونییییییییییی
نرگسی
3 اسفند 90 1:06
مرسی عزیزم.. شاکا شاکا یعنی چی ؟؟ کجایی بود این ؟؟
خواهش می کنی


شاکا شاکا یعنی شوخی کردم به ترکی استانبولی

مامان حنا
3 اسفند 90 3:06
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
خانومی اجازه ما هم دست شماست این چه حرفیه خوشحال هم میشم مهربونم
ماشالله خودت خانوم هنرمند و کدبانو وباسلیقه ای هستی آره دستورشو بزار تا ما هم استفاده ببریم
ایشالله خدا خودش بهت یه نی نیه خوشکل بده
می بوسمت گلم[
چشم حتما براتون میزارمش
نایسل
3 اسفند 90 16:03
شاکا شاکا ت کنم هه هه منم باید برم دانشگاه حسش نیست منم ترم آخرم تو چی؟؟؟
ثمین
3 اسفند 90 18:50
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
حسینی
3 اسفند 90 22:01
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
نرگسی
3 اسفند 90 22:59
بابا ترکی استانبولیییییییییییییییی ..

خواهش می کنم من متعلق به دوستانم
نایسل
3 اسفند 90 22:59
منتظر چی؟


خوب رمز دیگه
نایسل
3 اسفند 90 23:09
خب نمیتونم بدم واسه کسی یه پیام گذاشتم بره بخونه شرمنده


ایجگال نداره عسلک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد