نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

علیسا جان

تولد مامانی

1390/12/6 19:10
نویسنده : مامان بهی
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم

امروز تولد مامانمه ( تولد مامانی تو میشه گلم).عاشقانه دوستت دارم مادر

niniweblog.comتولدت مبارک (مامانم عمرم)

دستای گرمت را می بوسم مامانم بخاطر تمام زحماتی که برای من کشیدی ازت ممنونم

خدا را به خاطر داشتن تو هزاران بار شکر می گویم با تمام وجودم دوستت دارم

ما دیشب با داداشم اینا برا مامان تولد گرفتیم راستی دختر داییت ترنم کوچولو هم اومده بود

 niniweblog.com

ولی بابی سر کار بود ناراحتمثل همیشه من کادو مو تنهایی دادمگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان الینا
16 بهمن 90 13:57
سلام
تولد مامان مبارک باشه انشاالله همیشه سایش بالا سرتون باشه


مرسی که سر زدین تشکر به خاطر مامان
نرگسی
16 بهمن 90 14:23
ایشالا سایه مادرت همیشه بالا سرت باشه عزیزم.
مثل اینکه از رو نرفتی نه ؟؟؟[h
تشکر عزیزم دلم رمزو بده دیگه؟
عارفه
16 بهمن 90 16:16
سلــــــــــــــــــــــــام[h
سلام عسیس خانوم
مامان آینده
16 بهمن 90 19:39
ایشاا... سالهای سال جشن تولد مامانت رو جشن بگیری .... منم لینکت کردم عزیزم .... ممنون ...


تشکر عسیس خوشحال شدم قبل این که نی نیا بیان ما خودمون دوس میشیم با هم
مامان آروین
16 بهمن 90 20:49
سلام تولد مامان مهربونت مبارکه ایشالا سایه اش همیشه بالا سرتون باشه تولد 120 سالگیش رو جشن بگیرید امیدوارم همیشه شاد و سلامت و تندرست باشید
مـــــامــــــان جـــــون تــــــولــــــدت مبــــــارک


تشکر مامان آروین جون بخاطر اینکه سر می زنی
مامانم تشکر می کنه
نرگسی
18 بهمن 90 0:16
ناراحت نشو دوستم.شوخی کردم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد