نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

علیسا جان

خبرای خوش

1391/5/11 18:50
نویسنده : مامان بهی
1,396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانننننننننننن. خوبی عزیز دلمممممم؟مامان فدای تو شه

سلام به دوست جونیای خودممممممممممممممم

خبر خبر خبر خوش:من چن روز این شکلیم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چرااااااااااااااااااااااا؟اگه گفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

خوب بیاین ادامه مطلبو بخونید خوبببببببببببببببب

بچه ها همسری رو انتقال دادن به یه شهر نزدیککککک

در واقع الان دو روز که من تو خونه خودممم همسریم رفت و آمد می کنه

تقریبا فاصله بین دو شهر 45 دقیقه هستش ولی این چند روز  چون باید کارو تحویل بگیره

دیر میاد خونه تقریبا ساعت 6 یا 7 میاد خونه ولی همین که میاد خونه خیلی خوبههه

 ولی واسه من یه ذره سخت شد و البته واسه خانوادمممم خیلی بهشون عادت کرده

بودمممم قربونشون برم مننننن خیلی اذیتشون میکردم

مامان بابای گلمم داداش عسلم خیلی دوستون دارممم دلم براتون خیلی تنگ میشه

یه مسئله دیگه هم هست احتمالا اگه بشه بعد ماه رمضون بریممم همون شهر .

البته زیاد معلوم نیستاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدایااااااااااا شکرت ممنونم ازتتتتتتتتتتت بابت همه چی خیلی دوست دارم

این یه خبر واقعا توپ بهترین هدیه از طرف خدا تو سال 91 بود برامممم

متشکرممممممممممم خدای مهربونمممم

دعامون کنید بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 مرداد 91 18:59
خب خداروشکر ایشالا همیشه خو خبر باشیییییییییییییی
مامان ترنم کوچولو
12 مرداد 91 15:16
مریم مامان نخودچی
12 مرداد 91 17:41
خدارو شکر... اینم از برکات این ماه عزیزم...
نایسل
12 مرداد 91 21:19
پس حدسم درستتت بود خداروشکرر
سعید
13 مرداد 91 16:20
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان آروین
13 مرداد 91 18:59
ایشالا همیشه خوش باشید


مرسی مامان اروین جونم خیلی دوستون دارم


mami neda
13 مرداد 91 19:05
سلام عزیزم
همیشه خوش باشیییییی دوستممممممم
خیلی براتون خوشحال شدم میبوسمت ادرس جدید وبلاگ ما
http://nima2007nikan2011.blogfa.com/


مرسی آدرس جدید مباره
مامان آینده(آرزو)
14 مرداد 91 0:51
سلاااااااااااااااام .به به چه عالی خب خدا رو شکر ....اینم از انتقالی همسرت ....به سلامتی انشاا... همیشه همینطور شاد و خوشحال باشی


متشکرم آرزو جون مهربون
نفس مامان آویسا
14 مرداد 91 10:40
سلام عزیزم
خدا رو شکر
هیچی بهتر از این نیست که شب همسر آدم کنارش باشه
تبریک می گم
همیشه شادباشی


ممنون خانومی آره بخدا
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:51
مرسی گلممم
نایسل جون
14 مرداد 91 18:42
مرسی گلم
مامان بهراد
15 مرداد 91 0:46
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟
اگه رای بدی قول میدم با همین دل کوچولوم برات دعا کنم
اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید



نرگسی
15 مرداد 91 6:22
سهلام من اومدم دوستم .. خیلی خوشحالم برات عزیزم .. ایشالله که همیشه کنار هم خوشبخت باشید و سلامت گلم ..[hr

شهلام عسیس دلم مرسییییییییییییی
نایسل جون
16 مرداد 91 14:39
قربونت بشم من
مامان سانلی
16 مرداد 91 18:58
سلام مامان بهی.من اومدمممممممم پست جدید هم گذاشتم. خبر خوشتم خوندم. تبریک هم میگم. پیشنهادم میدم دیگه کنار شوهرت بخواب ثواب داره. نی نی دار هم بشو دیگه بسه خوش گذرونی. البته به من ربطی نداره ها پیشنهاد بود فقط یا شایدم فضولی


ممنون عزیز دلم .حتما خانومی من دنبال کار ثوابم کلا
مامان ترانه
17 مرداد 91 17:16
امیدوارم همیشه شاد باشی دوستم
جوجوهای مامان و بابا
17 مرداد 91 22:43
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت پر نور باشد.
هدیه خدا- فریماه
18 مرداد 91 1:31
سلام وای خیلی خوشحال شدم. درک میکنم چه حالی داری.تبریک میگم.
فاطمه سادات
18 مرداد 91 17:09
خب خدارو شکر..... دوری خیلی سخته اونم از شوهر
مامان مارال فرفری
19 مرداد 91 1:50
امیدوارم همیشه خبر خوش بشنوید و همیشه خوش باشید خوشحال میشم به ما هم سربزنید
نایسل جون
20 مرداد 91 13:29
مرسی عزیزممم التماس دعا
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
20 مرداد 91 15:47
الحمدلله
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:18
سلام دوستم فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 20:49
قربونت برم عزیزم سپاس که اومدی دیدنمون و سپاس از مهرت خانمی گلم خیلی خوشحال میشم دوست بشیم
مامان نفس طلایی
27 مرداد 91 23:50
وای خدا رو شکر
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 0:26
ماشالله به شما خدا را شکر خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد