نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

علیسا جان

تاخییییییییییییر

1391/6/30 8:48
نویسنده : مامان بهی
663 بازدید
اشتراک گذاری

سهلاممممم به همه دوست جونیاقلب

انقده نیومدم آخرش با دوتا پست اومدم حتما پست قبلیم بخونیداااااااااچشمک

علت تاخیر 25 روزه:

1: جشن دندونی ترنم جونم  بغلمنم تقریبا مسئول تدارکات بودممژه

2: مامان اینا مهمون داشتن و منم پایه ثابت مهمونیا بودمنیشخند

3:بابا جونم یه خورده مریض شده بود درد و بلات به جون خودم بابای مهربونمناراحتقلب

4:کامپیوترم خراب شده بودددددزبان

5: یه مسافرت دو روزه با مهسا اینا رفتیم جاتون خالی خیلی خوش گذشت

عکساشو حتما می زارملبخند

6:بعدشم یه کلاسای برای آمادگی مربیان بود منم می رفتمعینک

بچه ها دعام کنید شاید منم تدریس کردممممهوراالبته شایداااا

7: چن بار نوشتم ولی نمیومد نمی دونم چرااااا ای از دست این نی نی وبلاگعصبانی

ود آخر شرمنده که نتونستم جوابای شما دوستای خوبمو بدمممم

بخدا شرمندتونمممم ودنبال پروندتونمممنیشخندولی به همتون تقریبا سر می زدممممچشمک

دوستون دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااقلب

بچه حتما دعام کنیدااااااااااااااماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ترنم کوچولو
28 شهریور 91 20:31
باباااااااااااااااااااااااااااااااااا مسئول تدارکات. اتیکت دار
فاطمه سادات
28 شهریور 91 21:50
بابا مربیییی عکس یادت نره !!
مامان آویسا
29 شهریور 91 1:02
با این همه اتفاق خوبه یه سال تاخیر نداشتی
نرگسی
29 شهریور 91 16:50
باشه باشه قبول قبول .. منتظرمممممممممم .
نایسل
30 شهریور 91 23:46
دوست دارمممممممم موفق باشی
باران قلنبه
31 شهریور 91 18:01
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.در ضمن اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه ففط تا امشب مهلت دارید
سارا
1 مهر 91 16:20
چقدر سرت شلوغ بوده خواهر ولی خوب خوش گذشته خدارو شکر
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 مهر 91 22:51
خوش اومدی بازگشتتان را تبریک میگوییم ما به شما مرتب سر میزدیم نبودید
مامان سانلی
8 مهر 91 10:34
1.جشن دندونی مبارک. 2.همیشه به مهمونی پایه ثابت. 3.بابایی بهتر ان شاا...؟ 4.کامپیوترت درست شد؟ 5.من رمز عکسهای مسافرت که با مهسا اینا رفتین و خیلی خوش گذشت رو میخوام.... 6.مربی بشی ایشاا... در اخر : جواب دوستاتو بده چشم انتظارن
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
13 مهر 91 22:26
سلام دوست جونم خوبی بابا خوب خوش میگذرونی ها دلم برات خیلی تنگیده بود ایشالا همیشه خوش باشی و بابا جونم همیشه سلامت باشه منم رمززززززززززز میخوام خوووووووو
مامان سانای
24 مهر 91 14:32
سلام مامان بهی شما کجا زندگی می کنید؟
منتظر
27 مهر 91 8:09
سلام مامان بهی.مرسی که بهم سر زدی ولی آدرس وبلاگتو نذاشتی که من بهت سر بزنم منم گشتم توی وبلاگ دوستان و پیدات کردم.برام دعا کن منم برات دعا میکنم .تو هم که مطالبت رمز داره؟لینکت کردم

فدات بشم عزیزم ولی آدرس نذاشتی که


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد