نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

اومدم

1391/1/19 18:33
نویسنده : مامان بهی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عچق مامان خوبی ؟مامان فدات شهقلبقلبقلبقلب

همون طوریکه گفته بودم عسلم شنبه میام  و می تعریفم که چی شده تو این دو روز که نبودم

پنچ شنبه که همسری اومد نهار و با هم خوردیم . و در ادامههههههههههنیشخند

اااا ادامه مطلبو بخونید عزیزان

اون روز قرار بود با همسایه پایینیمون که خیلی

صمیمی هستیم شام درس کنیم بریم ائل گولی منو مهسا رفتیم سالاد ماکارونی درستیدیم

بعدشم کلی وسایل دیگه واسه خوردن ورداشتیمنیشخند.... نه این که لاغریییییییم.....نیشخند

تقریبا 8 راه افتادیم رفتیم کلی خوردیم و خندیدیم و من و مهسام مثلا پیاده روی کردیم

خیلی خوش گذشت همچین از ته دل می خندیدیم انگار اصلا غمی تو عالم نیسسس......

واسه همتونم دعا کردم تو اون لحظه ها دوستای گلمماچماچماچ

نصف شب ساعت 2 خونه بودیممممممممم منم که خوابیدییییییییم تووووووپپپپپ

تا اینکه11:30همسری بیدارم کرددددددد اهههههه آخه چرا بیدار می کنیی..نیشخند

بعدشم که صبحانه خوردیم و نهار رفتیم خونه مامان شوفری بعد ظهرمممممممم

با مامان شوفری و همسری یه دوری زدیم تا ساعت 9 شب بعدشم اومدیم خونه

من شام درس کردم .داشتیمممممممم می خوردییییییم که مامان اینا زندگیدن

میخواستن بیان پیشمون. اونام اومدن باباییم یه هندونه واسه دخمل شکموش گرفته

بودددددددددددد آخ جونممممممممم هندونه رم خوردیم بعدم مامان اینا رفتن

 ما به خاطر اینکه همسری فرداش زود باید بیدار می شد زودی رفتیم خوابیدییییییییییم

البته یه ذره هم که بحث داشتیماااا هم کلی گریییههههههه دیگه نمی خوام یادم بیافته

اهههههههههههههههههههههههههههه دلم داشت می ترکید نا گفته نماند

 که بعدشم آشتی کردیمااااااااااا جیگرم غصه نخوریاااااااااا میشه تو زندگی بین زن و شوفرا

پیش میاد.دلم واست تنگیده عسلکم دوست دارممممممم بوس بوس

فعلاااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نسترن
19 فروردین 91 19:28
بهت خوش گذشته حسابی انشالله همیشه لبت خندون باشه عزیزم راستی هروقت هندونه میخوری یاد من باش من عاشقققققققققق هندونه ام


چشم حتما
mami neda
19 فروردین 91 19:47
سلام عزیزم... همیشه به خوشی خنده وشادابی از کنار هم بودن لذت ببرید
عارفه
20 فروردین 91 1:52
بحث و اشک و که پایه م


ایییییییی جانم پس شمام اره
مامانی درسا
20 فروردین 91 2:13
وای دعوا که نمک زندگیه .... گاهی وقتا لازم و ضروریه . مامانی اجازه داریم لینکت کنم . میخوام مرتب بهت سر بزنم . لینکت کنم یادم میمونه .


مرسی از لطفت با افتخار لینکتون می کنم


مامان سوگل
21 فروردین 91 9:39
وووووووییییییی کیف کردم، خیلی باحال نوشتی، خیلی قشنگ میحرفی، خیلی خوشحالم که شادی، خیلی ........... همه چیزای دنیا مال تو
مامان ترنم کوچولو
21 فروردین 91 10:53
بابا بی خیال.
زن و شوهر دعوا کنند ..............


آره بابا تو این زمینه به زن داداشم کشیدم واقعا


نرگسی
21 فروردین 91 22:11
عجب دوستی هستم من !! نیومدم پست های جدیدت رو بخونم تا الان .. اکشال نداره خوووووب .. الان خوندم .. همیشه به گردش نگفته بودی کلک ..


ملسییییییی
مامان ماهان نفسی
23 فروردین 91 13:14
ای بابا بهی جون همش که هی خوردید و خوردیدو خوردید شد من نمیدونم که چقدر این شمکت جا داله دخمل انگد نخول می تلکیا انشالله همیشه لبت خنده باشه و از سر خنده زیادی چشات اشکالود
محمد
23 فروردین 91 14:26
شاد باشید وسلامت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد