نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

علیسا جان

سلام خوشگلاااا

1392/9/16 20:33
نویسنده : مامان بهی
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خدای خوب خودممممممم عاشقتم قلبماچ

شهلام به نی نی جان خودم که داری اون بالاها حال می کنی اااااااماچ 

یه سلام ویژه هم واسه دوستای گل خودمممم دلم برای همتون تنگیده ممنونم از تبریکاتونقلب

اومد دلایل تاخیر 3ماهمو بگمخجالت

1:قطعی اینترنت که زیاد طول نکشید دروغ چرااااااانیشخند

2:گفته بودم که همسرم تو یه شهر دیگه کار می کنه  ما مجبور شدیم به خاطر کار همسری

اینجام خونه بگیریمممم  وهفته ای یه چند روز من باید تو این شهر میموندمگریه

اوایل خیلی سخت بود ومن نمی تونستم با این موضوع کنار بیامممم کلافه

خیلللللللللللللللللللللی اوضاع روحیم بد بود یعنی خیلللللللللللللللیگریه

(لازم به ذکر که این شهر با شهر خودمون فقط 45 دقیقه فاصله دارن و من فقط 2 یا فوقش

3 روز می موندمممم اینجاااا .خواستم به درجه لوس بودن من پی ببریدنیشخند)

حالا تو این اوضاع همسری یه هفته رفت ماموریتعصبانی

البته اینم بگم که الان راحتتر اینجا می مونم وکلا باهاش کنار اومدمممممژه

3:ودر نهایت دلیل اصلی ومهم تاخیر من اینکه مامانم اینا اسباب کشی کردن به تبریز

والان تقریبا یه ماه جابه جا شدنننن والبته این جابه جا شدنم یه ماه طول کشیدزبان

فک کنم دیگه بهم حق بدین که 3 ماهه نبودمممم

الانم 2 روز این شهرم 2 روز تو شهر خودمونممم و 1 هفته خونه مامانمخنده

بچه ها این چن روزه خبر حامله شدن خیلیارو شنیدممممم

از ته دلم دعا می کنم شنبم جونم با شیما جون و مهی جونم و خیلی از مامانهای

منتظر دیگه حامله شنننن ایشاللهبغل

من دلم می خوااااد مامان شم ولی باید فعلا برم دکتر

چون فک کنم عفونت دارممم دوستان دعام کنیدددددددددماچ

همتونو می بوسم فعلا بایقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
21 آذر 92 15:36
مرسییییییییی عزیزممم انشالله زودتر شرایطت جورشه واسه اومدن نی نی
مامان بهی
پاسخ
انشالله
مامان بهاره جون
24 آذر 92 23:36
سلامممممم اولادرمورد درجه لوس بودنت كه چه عرض كنم فكركنم بيشتراز١٨٠درجه فارنهايت باشهدوماايشالله مامانت ايناتوخونه جديدشون بسلامتي وخوشي باشن همچنين توبامكان جديدت راحت كناربياي سوماتصميم خوبي گرفتي واسه بچه دارشدن ايشالله زودي بياي خبرمامان شدن وبدي ووووووووووووازهمه مهمتراينجوري شايدبه لطف ني ني جان هم كه شده زودزودآپ كني
مامان بهی
پاسخ
از دست توووو خوبه خوبه نه اینکه تو هر روز آپی بهاره رو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
25 آذر 92 23:13
سلام ممنون که ب وبلاگ ما سر زدین...از کامنتی که گذاشته بودین واقعا ممنونم ایشاله قسمت نی نی خودتون شاد باشید و موفق ایشالله
مامان ارمیتا
26 آذر 92 8:43
چه عجب خانومی.یه سری ام به ما بزن.ناسلامتی دوست بودیما
مامان بهی
پاسخ
چشم حتما
مامان اویسا
26 آذر 92 22:39
خانوم چه عجب؟ اینا که گفتی که فقط بهونه بود می ترسم ایندفه بری تا پست بعد با عکس نی نیت خانومی اول به خودت کامل برس سالم سرحال و تپل مپل و شاداب شو بعد برو سراغ نی نی عزیزم
مامان بهی
پاسخ
چشم خانومی آویسا ببوس
مامانی درسا
29 آذر 92 1:53
ای جووون پس همش در سفری ....... همه خوبه هم بد ....... اما کلا" تنوع داره زندگیت دیگه خوبه ...... انشاالله نی نی گل هم بزودی میاد ..... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
آرزو مامان *ابوالفضل کوچولو *
5 دی 92 8:30
به به علیک سلام خانمممم چه عجب از این ورا راه گم کردی ههههههه بلاخره اومدی تو این چند وقت چند بار سر زدم ولی خبری ازت نبود درجه لوس بودنت بالاس یه وقت نسوزی هااااا وقت کردی پیش مام بیا بابا پسرم مرد شداااااا آقا شده ما رو که یادت نرفته
مامان بهی
پاسخ
حتما عسیسمممم ماچ برای ابوالفضل جونمممم
مرجان مامان آران و باران
18 دی 92 1:42
خصوصی عزیزم
مامان بهی
پاسخ
ممنونم بابت رمز
مامان ماهان نفسی
25 دی 92 15:49
سلام عزیزم نمیدونی چقدر دلتنگت بودممممممممممممممممممم فدای مهربونیاتتتت منم همین طور عزیزمممم ماهانم ببوس
shima
30 دی 92 19:21
Ishallah har chi zoodtar ninidar beshi V ninitono to baghaletoon begirid
مامان بهی
پاسخ
enshalahhhhh
زهرا مامان کوشولو
30 دی 92 23:34
عسیسمی .
شیما مامان شاهین کوچولو
20 بهمن 92 0:12
مسی از اینکه بهمون سرزدی
مجله اینترنتی ژاو
27 بهمن 92 13:26
با سلام دوست عزیز مطالب خانوادگی قشنگی نوشتی واقعا خسته نباشی.خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنی تا همیشه تو پیوندای هم باشیم .جای یه هدر هم از دختر خوشگلت تو وبلاگت خالیه.برای سازماندهی وبلاگت میتونی تماس بگیری.نمونه کار همون وبلاگ خودمون هست
مامان ترنم کوچولو
27 بهمن 92 19:07
سلام آپیم تنبل خانوم
بانو
12 اسفند 92 14:35
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامانی درسا
4 فروردین 93 13:46
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان دخملی
23 فروردین 93 2:37
سلام خوبی عزیزم کجایی خانم ؟ سال نو مبارک سال خوبی داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد