نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

علیسا جان

تولدم با تاخیر مبارک

1392/6/5 19:22
نویسنده : مامان بهی
2,622 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااممممم به خداجونم که خیلی هوامو دارهماچ

سلام به دوستای ماه خودممممم قلب

مبارک مبارک تولدممممم مبارککککککک با دو روز تاخیر مبارککککنیشخندهوراهورا

اینم از کیک تولدممممممممم خوشمزه

بیاین ادامه مطلبببب:

نوبتیم باشه نوبت کادو هاست:

از طرف بابایم:

دوستای گلم به خاطر کار همسری ما مجبوریم  بریم تو یه شهر دیگه زندگی کنیم(البته هفته ای 2 روز)

البته خونه خودمون با تمام وسایلش  دست نخورده باقی میمونه 

اینارو بابام واسه خونه جلفا خریدههه مژه دستش ندردهماچ

کادوی مامانم:

یه کیف خوشملللل با یه روسری ناززززززززقلب

از طرف دادشمو زن داداشمو و ترنم جونمممممممممم:قلب

 

از طرف داداش کوچیکمقلب:

وبا لاخره همسر مهربونمممممممممممممبغلماچ:

دست همتون درد نکنه خیلی ازتون ممنونممممممبغل

خیلی ماهییییییییییییییییدددددددددددددماچ 

ایشالله جبران می کنمممممممممممم همه خوبیاتونوووووووقلب

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 20:33
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
تبریک تبریک
با اجازه لینکتون میکنم
اگه مایلید شما هم لینک کنید تابیشتر به هم سر بزنیم


حتما عزیزمممم
maman taraneh
5 شهریور 92 21:08
تولدت مبارک عزیزم خصوصی داری
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 21:23
عزیزم خصوصی داری
سمیرا مامان آنیسا
6 شهریور 92 13:04
ای جونم تولدت مبارک باشه خانوم
ایشااله 100 ساله شی
نه 120 ساله شی
نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی


منم کیک میخواممممممم


ممنون عسیسمممممممممممم
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
8 شهریور 92 16:56
تولدت مبااااااااااااااااااااااارک عزیزم چه کادوهای نازی


مرسی خانومیییییی
maman taraneh
9 شهریور 92 9:45
تنبل شدی ها هدیه ها سرگرمت کرده نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مخصوصا هدیه شوشو مدام در حال شیبیون کردنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا دیگه ما هم دل داریم ها


عزییییییییییییزمییییییییییییی چشم حتما
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
11 شهریور 92 19:26
تولدت مبااااااااااااااااااارک ببخشید البته با تاخیر وقت نکرده بودم سر بزنم


عزیزمممممممممممممممممممممی
شیما
12 شهریور 92 13:28
سلام عزیزم
تولدت خیلی خیلی مبارکککککک
ان شاله 120 سال با خوشی و سلامتی زندگی کنی
مرسی که به وبلاگ من سر میزنی


ممنونم شیما جونییییییی
مامان آویسا
12 شهریور 92 14:00
خانوم تولدت مبارك هزار هزار تا
عزيزم كادوهات همه مباركت ان شالله به خوشي استفاده كني كادها هيچ ولي كيكه رو ببين من هم عاشق كاكائو وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي خوش به حالت


مرسی عزیزم برعکس من زیاد کاکائو دوست ندارمممم
نایسل
22 شهریور 92 16:06
تولدت مبارک ایشالا 120 سالگی ات مرسی گلم واسم دعا کن
مامان سانای
23 شهریور 92 11:30
مامان بهی عزیز ممنون از اینکه به ما سر زدید نوشته بودید همشهری هستیم خوشحال شدم از آشنایی تون . تولدتون را هم هر چند خیلی دیر شده تبریک میگم امیدوارم سالیان سال زنده باشی
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
25 شهریور 92 16:05
سلامممممم دوست جونی ... شرمنده دیر اومدم پیشت حسابی مشغول شدم ... تفلد تفلد تفلدت مبالک بیا شمع ها ر فوت کن که هزار سال زنده باشیییییییییی...باباااااااااااااااا کااااااااااااااااااادوووووووووووو همهش عالی هستن دستشون درد نکنه ...مبالکت باشن ...
مامان رهام
27 شهریور 92 18:18
سلام سلام تولدت مبارک عزیزم به ماهم سربزن عزیزم لینکتون کردم
شبنم
8 مهر 92 22:50
سلام دوستان عزیزم http://babyclip.persianblog.ir/ طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان ، از طرح های ما دیدن فرمائید به علت تحویل به موقع سفارشات از الان سفارش گرفته می شود
مامانی درسا
16 مهر 92 2:48
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه انشاالله نگاه مهربون خداوند همیشه بدرقه مسیر زندگیت باشه


ممنونم عزیز دلم
حاج خانم
16 مهر 92 12:42
سلام



کیک آماده ای هست یاخودتون درست کردید








نه عزیزم حاضریه


مامان ماهان نفسی
16 مهر 92 16:45
تفلدت مبالک تفلدت مبالک منم چند روز پیش دلم کیک میخواست رفتم کیک خریدم یه چیزی بگم کپی کیک تو بو انقده هم خوشممس بود


ای جانم عزیزم نوش جونت باشه به جای من ماهانو بچلون
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:38
مبارکهههههههههههههههههههههههههه
صـبــا خاله ی آیـــســـا
17 آبان 92 20:04
اپ نمیکنید؟؟؟
فریبا
27 آبان 92 11:59
سلام عزیزم تولدت مبارک...منم منتظرم خوشحال میشم باهم آشنا بشیم.....فریبا
nira
27 آبان 92 19:42
سلام مامان بهی جون تولدت مبارک البته با تاخیر کادوهات هم همگی قشنگ بودن مبارکت باشه کادوی همسرت هم خیلی کاربردیه امیدوارم به خوشی استفاده کنی از همشون راستی شما کجا زندگی می کنین ؟ رمزو برات خصوصی می ذارم
سمیرا مامان سایان
7 آذر 92 14:07
یه مدت از بس تنبلی نیکردم نمیومدم به وبلاگت سر بزنم ببخش دوستمممم تولدت مبارککککک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری به به چه کیک خوشملییییییی
مامان بهی
پاسخ
ممنومنم عسیسممم سایانو ببوس
شيما
19 دی 92 22:19
سلام عزيزمممممممم تولدت مباركككككك حالا چرا اينقدر تعجب كردي؟؟؟ خوب من امروز كادوهاي تولدتو ديدم!!! مگه چي ميشه الان تبريك بگم؟؟ تو فكر كن من يه خرس قطبي هستم كه 6 ماه خواب زمستوني بودم و الان بيدار شدم! كادوهات خيليييييي قشنگ بودند ... مخصوصا كيفي كه مامانت خريده و همينطور گردنبند داداشت! خوش به حالت كه اين همه كادو گرفتي! من هر سال فقط يه دونه اونم از شوشو ميگيرم
مامان بهی
پاسخ
اولا صبحت بخیرررخیلییییییییی ممنونم شیما جوننن
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
2 اسفند 92 23:57
مبااااااااااااااااااااااااااااارکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد