نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

علیسا جان

خدایااااااااااااااااا شکرت

1392/4/22 11:51
نویسنده : مامان بهی
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااام  به خداوندی که همین نزدیکیستتتتتت قلب

خدا جونم تو چقدررر مهربونیییی و ما چقدر نامهربون در حق توقلب

از وقتی که این وبلاگ واسه نی نی آینده اینجا درستیدم 

بماند که اول اصلا راضی نبودم می گفتم چه کاری حالا که نی نی نیستمتفکر

دوستای خیلی خوبی تو این دنیای مجازی پیدا کردمممممقلب

که با شادیاشون از ته دل شاد و با ناراحتیاشون از ته دل ناراحن شدمچشمک

نگرانیاشون منم نگران کرده و از تجربه هاشون استفاده کرملبخند

واای وقتی بچه نایسل مهربون سقط شد چقدر ناراحن شدم ناراحت

وقتی خبر بارداری نفس جونمو  خوندم  چه قدر خوشحال شدمهورا

والبته بگم که از دستش ناراحتم که نمیاد یه چیزی بنویسه و ماروازنگرانی درآرهعصبانی

خبر بارداری عارفه مهروبون و فاطمه سادات ناز و آرزو جونم  چقدر خوشحال کننده بود براممممماچ

خبر کارمند شدن نایسل جونم چقدر خوشحالم کردلبخند

وای نگو از بزرگ شدن ای نی نی های ناز وبلاگی که هر وقت بهشون سر می زم

می خوام بگیرم بچلونمشونننننننننبغل 

ترنم عمه و سایان جونم و آروین ناز وآرتین و آنیسا خوشمل و بنیا جیگر و بهاره بلاو

وباریسن ناناز و آویسا ی ناز خودممممم ودرسا جون و پرنیازعسلی ونیما و نیکان پسرای

از جنس عشق وماهان قهرمان و....

وچقدر خوشحال میشم از خبر بارداری نرگس مهربونممممممقلبو مهی جونمممملبخند

یه دوست دیگه لیانا جونم که به این زودی میاد پیش مامان مهسا جونش جیگرای منبغل

و دیروووووووووووووووز چه روزی بود وقتی که شنیدم شبنم جونم می تونه مامان شههههه

واااااااااااااااااااای چه حس خوبی داشتم می خواستم پر درآرمو پرواز کنمنیشخند

یکی از بهترین خبرای که تا حالا شنیده بودمممممممچشمک

خدا جونم ممنونم ازت به خاطر این همه لطفی که در حق ما داریقلب

خدا جونم بازم دعا می کنم این مراحل درمانی شبنم

به خوبی و خوشی طی بشه تا یه نی نی سالم و صالح بیاد تو بغلشقلب

تا شاید یه کم این لوس بازیاشون کم شه البته شایدددددنیشخند

سپاسگذارممممممممممممم خدای مهربونممممممماچ

به همه نعمت های که به ما دادی و به خاطر معجره هاتتتتتتتت  شکرت قلب

عاشق همه بچه های وبلاگیمممممم ایشالله همیشه سالم و سر حال

باشید در پناه خدای که همین نزدیکی هستشقلب

خدا جونم همه  بیمارارو شفا بده مخصوصا نی نی ها روووووووووو الهی آمینقلب

خدا جونم الینای مامان منا و آنیتا مامان شهزاد و از یاد نبرماچ

ایشالله به زودی زود الینا جون و آنیتا جونم خوب خوب می شنننننننقلب

فعلا باییییییییییبای بای

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان حنانه زهرا
13 تیر 92 10:34
خداروشکر به خاطراین مامانای مهربونی که به یادشن وشکرشوبه جامیارن
مامان ارمیتا
14 تیر 92 11:03
عزیزم چقدر تو مهربونیییییییییییییییییییییییییییی
شبنم
16 تیر 92 17:32
سلام
بالاخره امروز وقت کردم که یه سری به وبلاگ خودم بزنم و کامنت هام رو هم بخونم...و بعدش هم بیام این پست زیبای تو رو یه بار دیگه بخونم و لذت ببرم
بهناز من از خودت و خانواده عزیزت، مادر مهربون و بزرگوارت، زن داداش بامحبت و باحالت و دوست های خیلی خوبیت مثل مامان بهاره جون، یه دنیا سپاسگزارم..شاید اگر دعاها و لطف های شما نبود، من الان نمی تونستم به مادر شدن امیدوار باشم..
تو توی همه این روزهای سخت، مثل یه خواهر خوب و دلسوز کنارم بودی و اصلا تنهام نذاشتی..همیشه دلگرمی بهم دادی و من واقعا نمی دونم دیگه چطور باید تشکر کنم..
ای شالله که یه روزی فرصت باشه که همه این خوبی هات رو جبران کنم..
برای قلب مهربونت بهترین و قشنگ ترین ارزوها رو دارم


خوافش می کنم عسلممممممممممممممم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:25
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان دخملی
22 تیر 92 2:39
سلام اول اینکه پس من و پریناز چی دوم خصوصی رمز و گذاشتم
مامان آویسا
22 تیر 92 10:57
عزيز خوشگل مهربون ان شالله زود زود خبر بارداري خودت هم ميشنويم و مارو سراپا خوشحال مي كني


مرسی عسلمممممم
مامان بهاره جون
23 تیر 92 5:36
ايشالله نوبتي هم كه باشه نوبت توهستش من كه بي صبرانه منتظرم خاله بشم سيسمونيتم كه حاضرههههه يالله زودباش

حالااااااااااااااااااااااااااا
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:13
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟
مامان نفس طلایی
24 تیر 92 16:14
چه دوستای خوفی داری
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
25 تیر 92 14:10
واااای لطف داری عزیزم
واقعا آدم با شادی های این دوستای مجازی خوشحال و با ناراحتیشون ناراحت میشه دوست مهربونممم

خواهششششش می کنم
نایسل
28 مرداد 92 21:35
خیلی دیر دیدم این متن رو مرسی بهناز مهربونم که یادم بودیییی عزیزم
مرسی مهربون خیلی دوست دارمممممممم مرسی که برام خوشحالی منم ایشالا تو شادی هات جبران کنم


فدات بشممممم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد