نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

علیسا جان

روز مادر

1392/2/13 13:09
نویسنده : مامان بهی
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک مهربانم

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.


بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟


صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

 

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار

با مهربانی دستم را گرفتی.


آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،امید را هرگز از یاد نبرم.

ادامه مطلب یادتون نره اگه می خواین کادو رو ببینید حتما بیاین توووووووووزبان

یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی

 

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،


یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم


من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:


مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم

مادرم عاشقانه دوستت دارمبغل

اینم کادو های من از طرف همسریییییییقلب

من عاشق گل مریمم وااااییییییییییی خیلی ازت ممنونممممممممممممم همسرمممماچ

 

و یه کیف خوب.البته شلوار و کفش هم در راه استتتنیشخند

فعلا بچه هااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شبنم
13 اردیبهشت 92 17:09
عزیزززززززم،پس اون مامان خانومی مهربونی که همیشه وبلاگ من رو هم می خونن و بهناز خانوم ازشون واسم تعریف می کنه، ایشون هستن.
از چهره شون معلومه که باید دل شون حسابی جوون و بامحبت باشه..و مثل همه ی مامان های دنیا صبور و دوست داشتنی!
می دونی بهناز خانوم، همین که مامان جون، دختر بدجنس و شیطونی مثل تو رو تحمل می کنن(قابل توجه اینکه الان تو اس ام اس هامون با همدیگه دعوامون شد!!)، یعنی اینکه باید صبرشون خیلی زیاد باشه.


واقعا صبرش زیاده ممنونم
شبنم
13 اردیبهشت 92 17:11
گل مریمت هم قشنگ بود، خیلی خیلی زیاد و اون کیف هم، همین طور!.
دست همسری خوش سلیقه درد نکنه.


مرسیییییییییییییی
الناز مامان بنیا
14 اردیبهشت 92 13:35
روزت مبارک عزیزم


ممنون همچنین
نرگسی
15 اردیبهشت 92 0:24
خدا حفظش کنه مامان مهربونت رو خیلی به دل میشینه و به ادم آرامش میده چهرش ..
وای نمیدونی من چقدر این چادر های تبریزی رو دوست دارم که عاشقشونمممممممممممم خیلی خوشگلن .. خواستی بیای تهران یه موقع خدایی نکرده ببینمت باید برام از این چادرا بخری

ممنون عزیزم حتما به چشمم یخرییم
نرگسی
15 اردیبهشت 92 0:27
کیفت خیلی خوشگلههههههههه منم میخواااااااااااااااااممممممممم..


به روی چشم میفرستم واسه توووووووو
فرزانه
15 اردیبهشت 92 11:46
خداحفظ کنه مادری رو برات کیفت بدلم نشست
مامان امیر
16 اردیبهشت 92 16:19
سلام خوبی بهی جان کادوهاتون قشنگن مبارکتون باشه به سلامتی و تو شادیها استفاده کنی راستی لطفا رمز رو توی وبم بذار مرسی


حتما خانوم گل
مامان آویسا
19 اردیبهشت 92 11:51
چه خوشکل نوشتی خانومی
روز خودتو مامانت هم مبارک با کلی تاخیر
کادوت هم مبارکت


مرسی روز شمام مبارک
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 19:06
روزتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد