نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

علیسا جان

اولین پست سال 92

1392/1/17 14:03
نویسنده : مامان بهی
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام به خداا جونم ونی نی نازم که پیشه خدای مهربونهقلب

سلام به دوستا ی ناناز خودمماچ

اولین پست برای من خیلی ناراحت کنندسناراحت

چون بابابزرگ ماه من روز اول فرودین 92 به رحمت خدا رفتندگریه

ومن اصلا نمی دونستم  چون اصفهان بودم و مامان مهربونم قلب

برا اینکه منو ناراحن نکنه بهم نگفته  بودن متاسفانهناراحت

من خنگ اصلا نفهمیده بودم ولی نمی دونم چرا کل سفر تو نگرانی به سر بردمنگران

خلاصه که بابا بزرگ نازم  درست بعد 92 سال عمر با عزت رفت و مارو تهنا گذاشتگریه

بابابزرگم متولد 1300/1/1 بودن و روز وفاتشونم 1392/1/1 هستشعینک

خدا رحمتشون کنه و مامان بزرگم صبر بدهناراحت

ایشالله با یه پست شاد میام پیشتوننننماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان دخملی
18 فروردین 92 0:27
سلام عزیزم
اول از همه تسلیت بخاطر بابابزرگ مهربونت
دوم
عیدتون مبارک باشه



ممنون
مامان امیر
18 فروردین 92 1:20
سلام عزیزم خدا رحمت کنه غم آخرتون باشه بقای عمر شما بهناز جان ببخش نتونستم بیام مراسم آخه مامانینا اینجا نبودن کسی نبود امیر رو بدارم پیشش آخی روز تولدشون رفتن پیش خدا عزیزم مرگ حقه اما خوب برا همه دردناکه خودتو ناراحت نکن انشاا.. سال خوبی داشته باشی


ممنون عزیز دلم خواهش میکنم
همین که به یادین دنیا دنیا ارزش داره واسه ما
امیر جونم ببوسش
نرگسی
19 فروردین 92 0:08
خدا رحمتش کنه عزیزممممم ..


خدا رفتگان شمارو هم بیامورزه
مامان بهاره جون
19 فروردین 92 10:06
خدارحمتش کنه عزیزم

خدا رفتگان شمارو هم بیامورزه
مامان آویسا
19 فروردین 92 11:48
سلام عزیزم
خدا رحمتشون کنه ان شالله جایگاهشون بهشت باشه



ممنون عزیزم خدا رفتگان شمارم بیامرزه
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
19 فروردین 92 18:19
سلام مرسی عزیزمممم نی نی هم خوبه
خدا بیامرزه پدربزرگت رو


مرسی عزیز دلممممممم
مامان فنچـــــــی
24 فروردین 92 12:02
خدا رحمت کنه دلم برای ببابزرگم پرگشود


ممنون خانومییییییییییی خدا رفتگان شمارم بیامرزه
مامان آروین
27 فروردین 92 13:52
خدا بیامرزه غم آخرتون باشه


خدا رفتگان شمارم بیامرزه
مامان مانی
1 اردیبهشت 92 16:47
سلام عزیزم خدا رحمت کنه پدر بزرگتونو...خدا به مادر بزرگتون صبر بده
مامان اینده *آرزو*
2 اردیبهشت 92 16:34
سلام برو خصوصی
مامان ترنم کوچولو
8 اردیبهشت 92 9:51
سلوووووووووووووووم.سایتت باز نمیشد.تازشم تا پست جدید نذاری از رمز خبری نیست. خخخخخخخخخخخخخخخخخ عزیزم بیا خصوصی
سمیرا
10 اردیبهشت 92 11:58
عزیزم کجایی نیستی خانومی دلمون تنگیددددددددددددد
مامان سانلی
10 اردیبهشت 92 17:08
خدا رحمتشون کنه. جایگاهشون بهشت.. شما هم واقعا خسته نباشی از 17 فروردین تا حالا...من موندم چیکار میکنی تو خونه ...اپ کن دیگه
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 15:17
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 15:17
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... روزتون مبارک
مامان ماهان نفسی
15 اردیبهشت 92 0:13
عزیزم تسلیت ناراحت شدم


خدا رفتگان شمارم بیامرزه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
19 اردیبهشت 92 1:05
چه تاریخ جالبی
خدا بیامرزتشون


خدارفتگان شمارم بیامورزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد