نی نی ناز مننی نی ناز من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

علیسا جان

مشکلات یه عدد بهناز

1391/12/20 20:05
نویسنده : مامان بهی
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام به خدای مهلبونم وبه نی نی نازمممممممم قلب

سلام به دوستان ماه خودمممم ماچ

بچه ها واقعا ببخشیدددد که الان حدود سه هفته اس که نتمون قطعه

البته این مشکل بازم ادامه داره و من از خونه مامانم اینا دارم پست می زارمممممنگران

کلی خبر دارم خبرای خوبلبخند وبدددددددددددناراحت

اول خبرای بد: حال بابای مامانم یعنی حاجی بابا خیلی بدهگریه

الانم بیمارستان تو بخش ICUبستری هستنناراحتناگفته نماند

که حال همسرش یعنی مامان بزرگ ماهمم تعریف چندانی ندارههههگریه

بچه ها برای سلامتیشون حتما دعا کنید

بیچاره مامانم تو این روزا یا خونه مامانشه یا بیمارستان ناراحت

کارای عیدشم مونده که من باید فردا پس فردا بیام انجام بدممژه

البته بعضی کارای خودمم مونده هااااا ولی به یکی گفتم بیاد بهم کمک کنهههچشمک

حالا بریم سراغ خبرای خوببب:

اول اینکه مسافرت ما به اصفهان قطعی شده و از 30 تا 4 فروردین هتل رزرو کردیمهورا

 با مهسا اینا قراره بریم البته اگه بابا بزرگم چیزیش نشه نگراندعا کنید حتما

بعدشم کلی خرید کردم که ایشالله تا عید عکساشو میز ارممممزبان

دلم بار همتون تنگیده بچه هاااااااا

 شبنم جونم ونرگس مهلبونننننن وعارفه جون وفاطمه سادات نانازونایسلی بلابغل

 سایان جونمممم و بهاره ناناز و مادراااانه جون و آوا و ترنمم که نگو هر روز

ببینمش بازم سیر نمی شم وایییی بنیا جونمممممممممم

آویسای ناز و آنیسا جونم همتونو دوس دارمبغل

میام بهتون سر می زنم فقط حتما دعامممم کنیدددددماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان بهاره جون
19 اسفند 91 9:58
خوش بگذره مسافرتت ولی من ونمی بری خیلی نامردییییییییییییییییییییییایشالله حال بابابزرگ ومامان بزرگت خوب میشه نگران نباش عزیزم


ممنون مهربونم
نرگسی
21 اسفند 91 23:15
عزیزممممممممممممم .. ایشالله که به زودی حالشون خوب میشه و همه ی خانواده بازم خوشحال کنار هم ..
ایشالله به سلامتی برید و برگردید عزیزممممممممممم ..


ممنونم نرگس مهربونمممممم فدای تو*:
مامان دخملی
24 اسفند 91 0:28
سلام
ان شاله چیزی نمیشه
خوش بگذره


مرسی جیگر
شبنم
24 اسفند 91 11:17
به به بهناز خانومی خودمون!
نگران نباش عزیز دلم، ای شالله حال جفت شون خوب می شه و شما هم به مسافرت تون می رسید..چشم، ما هم دعا می کنیم
خب اینترنت خونه رو درست کنید دیگه..عکس خریدهاتم زودتر برامون بذار که ببینیم خانوم خانوما.


حتماااا
زهرا
25 اسفند 91 11:40
ایشاا.. حال هر دوشون به زودی خوب بشه
فدای تو


مرسی زهرای مهلبون
نسترن(مامان نیروانا)
29 اسفند 91 8:07
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی
دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد




ممنون خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیسا جان می باشد